آنر مجیک ۲

دوربین سلفی اسلایدی هواوی آنر مجیک ۲ در یک تصویر لو رفت

تصویر تبلیغاتی از گوشی هواوی آنر مجیک ۲ (Huawei Honor Magic 2) به بیرون درز کرده که دوربین سلفی اسلایدی آن را افشا می‌کند. آنر مجیک 2 اوایل آبان ماه معرفی خواهد شد.

مشخصات هواوی آنر مجیک ۲ هنوز به طور کامل افشا نشده است، چرا که فهرست مربوط به این گوشی در سایت تنا به‌روزرسانی نشده است. با این حال ما این را می‌دانیم که جریان اصلی فروش این گوشی به صورت آنلاین است و در مقایسه با هواوی میت 20 پرو تازه معرفی شده، ارزان قیمت‌تر خواهد بود. اما ما تاکنون متوجه نشده‌ایم که باید انتظار چه عملکردی را از این گوشی چینی داشته باشیم.

به تازگی ویدیوی تبلیغاتی از گوشی هواوی آنر مجیک ۲ در پلتفرم موسیقی TikTok به نمایش گذاشته شده است. اگرچه نکته‌ی برجسته‌ی این تیزر تبلیغاتی، دوربین سلفی اسلایدی در بالای نمایشگر بوده است، اما یک تم با مضمون موسیقی بر روی نمایشگر گوشی دیده می‌شود. لازم به ذکر است که اپلیکیشن TikTok در بین جوانان آسیایی به محبوبیت خوبی رسیده و از این رو آنر تصمیم گرفته تا تیزر تبلیغاتی گوشی جدید خود را در آن به نمایش بگذارد.

آنر مجیک ۲

این ویدیو بر روی صفحه نمایش گوشی متمرکز شده است،‌ با این حال هیچ جزئیات و ویژگی‌هایی از آن در تیزر به انتشار رسیده مشخص نیست. همانطور که انتظار می‌رود، نمایشگر این گوشی فاقد قسمت ناچ خواهد بود و از طراحی تمام صفحه واقعی بهره می‌برد.

زمان معرفی آنر مجیک ۲

یکی از معدود جزئیاتی که ما از آن مطلعیم، تجهیز گوشی هواوی آنر مجیک 2 به تراشه پرچمدار کایرین 980 و قرض گرفتن فناوری شارژ سریع 40 وات از گوشی های سری هواوی میت 20 است. علاوه بر این زمان رونمایی از Honor Magic 2 نیز 31 اکتبر (9 آبان ماه) اعلام شده است. انتظار می‌رود گوشی شیائومی می میکس 3 پیس از این رویداد معرفی شود تا ما شاهد یک رقابت جذاب بین دو گوشی چینی تمام صفحه جدید سال 2018 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این جور که معلومه دوربینش خوبه