آیپد پرو جدید

آیپد پرو جدید اپل، جک هدفون ندارد!

آیپد پرو 2018 اپل به عنوان نسل جدید تبلت اپل به طور رسمی معرفی شد. آیپد پرو جدید دارای ویژگی‌های جدید و جذابی است، اما اپل جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از از این تبلت حذف کرده است.

چه این را دوست داشته باشید یا نداشته باشید، اپل جک هدفون را از آپید پروهای 9.7 اینچی و 12.9 اینچی جدید خود حذف کرده است. اگر شما بخواهید از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در آیپد پرو جدید استفاده کنید، به دانگل یو اس بی سی (USB-C) به 3.5 میلی‌متری نیاز خواهید داشت. بله درست متوجه شدید، آیپد پرو جدید از کابل لایتنینگ (Lightning) دست کشیده و به یو اس بی تایپ C روی آورده است.

البته حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری از آیپد پرو 2018 اپل غافل‌گیر کننده و بدون هشدار نبوده است. اپل از مدتی پیش تصمیم گرفته پورت‌ها را از خط تولید محصولات خود حذف کند. این کمپانی جک صوتی را از گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس حذف کرد و سپس پورت USB-C را به طور انحصاری برای مک بوک پرو و مک بوک ایر قرار داد. اپل همچنین تعداد دانگل‌هایی که به فروش می‌رساند را را با معرفی کردن یک دانگل USB-C به کارت اس دی به ارزش 39 دلار افزایش داد. این دانگل برای کاربرانی ساخته شده بود که می‌خواستند عکس‌ها را به طور مستقیم از دوربین خود ویرایش کنند.

سایر ویژگی‌های آیپد پرو جدید اپل

با وجود این، آیپد پروهای 2018 اپل دارای ویژگی‌های جدیدی چون حاشیه بسیار باریک، ژست‌های حرکتی آیفون ایکس، قلم Apple Pencil جدید و فیس آی دی هستند. اپل در ماه گذشته نیز تصمیم گرفت دیگر دانگل‌های رایگان را با گوشی های جدید آیفون عرضه نکند، بنابراین بعید به نظر می‌رسد آیپد پرو جدید دارای یکی از این دانگل‌های باشد. اگر می‌خواهید هدفون خود را به آیپد پرو جدید وصل کنید، باید 9 دلار برای خرید تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری پرداخت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اصلا کاربردی نداشت که

  2. بنظرم ، این کار اپل و معرفی airpad واقعا تحسین بر انگیزه . چرا که airpad واقعا محصولی کاربردی و زیباییه .
    از وقتی که airpad استفاده میکنم . متوجه شدم . که چرا اپل جک هدفون را حذف کرده . Airpad واقعا عالیه و تجربه کاربری عالی داره .

  3. حالا به چه کاری میومد اصا؟