گوشی های سری V ال جی

احتمال ادغام گوشی های سری V ال جی با سری G

نام پنج موبایل جدید از گوشی های سری V ال جی به صورت تجاری ثبت شد. این گوشی ها قرار است با نام‌های وی 50 تا وی 90 عرضه شوند. اما آیا این تصمیم به معنی ادغام محصولات این خانواده با سری G است؟

مدتی است که رسانه‌های کره‌ای از احتمال ادغام گوشی های سری V ال جی با محصولات سری G، به خاطر تفاوت‌های جزئی میان این پرچمداران خبر می‌دهند. اگرچه تا به امروز ما نسبت به این موضوع چندان مطمئن نبودیم، اما “LetsGoDigital” با انتشار اطلاعاتی تازه، از تایید نام 5 گوشی ال جی وی 50، ال جی وی 60، ال جی وی 70، ال جی وی 80 و همین‌طور ال جی وی 90 توسط اداره مالکیت معنوی کانادا (CIPO) خبر داده است؛ گزارشی که ما را بیش از پیش نسبت به ادعای منابع کره‌ای مشکوک می‌کند.

شاید برخی از تعداد بالای نام‌های تجاری ثبت‌شده توسط ال جی متعجب شوند. در این صورت، بهتر است محصولاتی را که این کمپانی بزرگ در سال جاری میلادی روانه بازار کرد، یادآوری کنیم. اوایل امسال، گوشی V30S در همکاری با AT&T معرفی شد؛ سپس ال جی گوشی های G7 ،V35 و V40 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که مطابق با شایعات، مدیران از فروش پایین گوشی های سری G دلسرد شده و در حال بررسی گزینه مربوط به ادغام آنها با گوشی های سری V (که فعلا شرایط بهتری دارند) هستند. ال جی، سال آینده از اولین گوشی انعطاف پذیر خود نیز رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینم یکی دیگه از هنر امیزیاشون

  2. خوبه دیگ ببینیم چی از آب در میاد

  3. دیگ ایده هاشون ته کشیده ندونستن چیکار کنن همرو باهم میکس میکنن😂