خودرو الکتریکی ام جی eZS

خودرو الکتریکی ام جی eZS در چین رونمایی شد

ام جی eZS به عنوان نخستین خودرو الکتریکی شرکت ام جی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، محدوده پیمایش و زمان عرضه این اتومبیل شاسی بلند الکتریکی بیشتر آشنا شوید.

شرکت خودروسازی ام جی از نخستین خودرو الکتریکی خود پرده برداری کرد. ام جی eZS بر اساس شاسی بلند جمع و جور ZS طراحی شده و در نمایشگاه خودرو گوانجو چین معرفی شد. ام جی جزئیات فنی کامل این خودرو را ارائه نکرده است و ماه آینده همراه با عرضه نهایی، می‌توانیم با خودرو الکتریکی ام جی eZS بیشتر آشنا شویم. با این حال ما می‌دانیم که قدرت لازم آن از یک موتور الکتریکی با توان 148 اسب بخار که در قسمت جلویی تعبیه شده تأمین می‌شود و باتری آن به قدر طی کردن مسافت 430 کیلومتر بر روی چرخه‌ی قدیمی NEDC کافی است.

خودرو الکتریکی ام جی eZS

ام جی eZS به عرضه جهانی می‌رسد

چین، بزرگترین بازار جهان برای اتومبیل های الکتریکی است و MG آخرین شرکتی است که با یک خودروی دور برد وارد صحنه می‌شود. در حال حاضر محدوده پیمایش 430 کیلومتری (250 مایلی) دیگر یک استثنا نیست و رایج شده است. همچنین کارخانجات MG در حال گسترش در سراسر جهان هستند و این شرکت آهسته و پایدار، در حال تبدیل شدن به یک شاسی بلند ساز محبوب است.

به هر ترتیب، ام جی با مالکیت سایک موتور،‌ از موفقیت خود در فروش محصولاتش در بازار داخلی چین لذت می‌برد. آن‌ها سال گذشته 134 هزار و 786 دستگاه خودرو به فروش رساندند که نسبت به فروش 80 هزار و 389 دستگاه خودرو در 2016 رشد چشمگیری به حساب می‌آید. این موفقیت در سال 2018 تسریع شده است. MG تا پایان ماه آگوست، با فروش 179 هزار و 109 دستگاه خودرو، فروش کل سال 2017 را گذرانده است.

خودرو الکتریکی ام جی eZS تنها محصول این شرکت در نمایشگاه گوانجو نبوده است. این شرکت از نسل جدید خودرو شاسی بلند HS نیز پرده برداری کرد.