سری A گلکسی های سامسونگ

سری A گلکسی های سامسونگ به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای مجهز می‌شوند

گزارش‌ها از آن حکایت دارند که سامسونگ برای تجهیز مدل‌های 2019 سری A گلکسی به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، با یک تامین کننده‌ی چینی به توافق رسیده است.

با توجه به ترند شدن این تکنولوژی در دنیای گوشی های هوشمند و استراتژی جدید سامسونگ مبنی بر پیاده‌سازی فناوری‌های تازه در محصولات میان‌رده‌ی خود، بعید نیست که این گزارش‌ها رنگ واقعیت به خود بگیرند. تجهیز سری A گلکسی به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را می‌توان تلاشی از سوی کمپانی کره‌ای، برای رقابت با کمپانی‌های چینی و محصولات مقرون به صرفه‌ی آن‌ها تعبیر کرد.

حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای

البته بر اساس ادعای منابع مطلع، سری A گلکسی های سامسونگ از سنسورهای اولتراسونیک کوالکام که تکنولوژی پیشرفته‌تری دارند و برای خانواده گلکسی اس 10 طراحی شده‌اند، بهره نخواهند بود.

در عوض، سنسورهای اپتیکال در این گوشی‌های میان رده مورد استفاده قرار می‌گیرد که از دقت و حساسیت کمتری نسبت به سنسورهای اولتراسونیک برخوردارند؛ قاعدتا این امر، به کاهش هزینه تمام شده هم کمک خواهد کرد. در گزارش‌های انتشار یافته، حتی به نام شرکت چینی Aegis Technology نیز به عنوان طرف قرارداد سامسونگ برای تامین این حسگرها اشاره شده است.

در مقطع فعلی هنوز مشخص نیست که دقیقا کدامیک از اعضای این خانواده با چنین قابلیتی عرضه خواهند شد؛ اما احتمالا به زودی حقیقت آشکار می‌شود، زیرا همواره رسم بوده است که سامسونگ از گوشی های سری A در ابتدای سال میلادی و پیش از پرچمداران سری S رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اون همهگرونه سری ای باید از این امکانات داشته باشه

  2. قرار بود این ویژگی به پایین رده هاشم بیاد

  3. چ عحجب یه تنوعی داد

  4. زنده باشی سامسونگ،هیچ برندی یارای مقابله با تو رو نداشته و نخواهد داشت چه برسه به این چینی مینی های بنجل