بیت کوین

بیت کوین 40 درصد از ارزش خود را طی دو هفته گذشته از دست داده است

قیمت بیت کوین بار دیگر افتی بی‌سابقه داشت؛ منابع مختلف از افت 40 درصدی ارزش این پول دیجیتالی خبر داده‌اند. اما روند نزولی قیمت تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین در آستانه سقوطی عجیب قرار گرفته و ارزش آن طی چند روز اخیر حتی به 3 هزار 520 هم دلار رسیده است. هم‌اکنون این ارز دیجیتال با قیمتی در حدود 3 هزار و 900 دلار خرید و فروش می‌شود که این میزان، نشانگر افت تقریبا 40 درصدی قیمت بیت کوین در مقایسه با دو هفته گذشته است. این تغییرات را می‌توان بدترین افت قیمت بیت کوین از آوریل 2013 (با سقوط 44.8 درصدی) تا به امروز در نظر گرفت؛ موضوعی که باعث شده است تا برخی افراد، باز هم نسبت به این ارز دیجیتالی و سرمایه‌گذاری روی آن مشکوک شوند.

بیت کوین

امسال ما شاهد تغییرات گسترده‌ای در قیمت پول های دیجیتالی بودیم. اواخر دسامبر 2017، قیمت بیت کوین از مرز 15 هزار دلار عبور کرد و حتی قیمت آن به مرز 20 هزار دلار نیز رسید. بعد از آن، افت قیمت این ارز رمزپایه آغاز شد و تا ژانویه 2018 با نصف قیمت خود معامله می‌شد. پس از آن، قیمت Bitcoin همواره در حال سقوط بود و حالا این پول، بیشترین تغییرات را طی چند هفته به خود دیده است.

به نظر می‌رسد این افت قیمت در نتیجه شاخه‌های متعدد از بیت کوین و تولید ارزهای موازی همچون “Bitcoin Cash” بوده است. هرچند، ظاهرا قیمت سایر شاخه‌ها همچون “Bitcoin Cash” هم ظرف 24 ساعت، بیش از 10 درصد کاهش داشته است.

در حال حاضر، هر بیت کوین، 3 هزار و 951 دلار ارزش دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اگ پولدار شدن به همین راحتیا بود ک دیگ همه دانشگاها تعطیل میشد

    • چه ربطی به دانشگاها داره یجوری حرف میزنی انگار ک الان ملاک استخدامیا داشتن مدرک دانشگاهیه…الان دیگ کسی نمیپرسه مدرکت چیه
      یا میگن پارتیت کیه یا میگن چقد پول داری

  2. بدجور ضدحال خوردیم…داشت خوب پیش میرفت بابا گند زده شد ب همه چی

  3. من میدونستم اخرش گند اینم در میا…اولاش همه جوگیر شدن فک کردن چخبره

  4. خخخخخ تسلیت ب همه ی بیت کویینی های عزیزم از صمیم قلببب

  5. ۶۰ درصد مابقیش هم تا اخر همین ماه از دس میده