نمایشگر گلکسی ای 8 اس

نمایشگر گلکسی ای 8 اس توسط BOE ساخته می‌شود

بنا بر گزارشی جدید، کمپانی چینی BOE مسئولیت ساخت نمایشگر گلکسی ای 8 اس (Samsung Galaxy A8s) را بر عهده خواهد گرفت. ظاهرا در این گوشی خبری از فناوری OLED نخواهد بود.

گلکسی A8s اولین موبایل سامسونگ با صفحه نمایش Infinity-O است و احتمالا اواخر دسامبر، به صورت رسمی معرفی خواهد شد. بعد از افشای مشخصات فنی این تلفن هوشمند، حالا گزارشی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد کمپانی چینی BOE، نمایشگر گلکسی ای 8 اس را تولید می‌کند. مورد جذاب‌تر، استفاده از فناوری LCD به جای OLED است؛ اقدامی که می‌تواند به کاهش هزینه نهایی منتهی شود.

هم‌اکنون BOE مسئولیت تولید نمایشگر 6.39 اینچی اولد برای هواوی میت 20 پرو را بر عهده دارد. در مورد هواوی صحبت کردیم، بد نیست اشاره کنیم که این کمپانی توانمند نیز در حال آماده‌سازی Nova 4 با صفحه نمایش Infinity-O بوده و قصد دارد پیش از سامسونگ از این طراحی در اسمارت فون ها استفاده کند. در این صورت، احتمالا نمایشگر موبایل بعدی این شرکت نیز از نوع LCD بوده و توسط BOE ساخته می‌شود.

بدون شک، ساخت نمایشگری LCD با سوراخی روی صفحه بسیار دشوارتر از ساخت آن با نمایشگر OLED است. گفته می‌شود حفره روی صفحه این گوشی برای دوربین سلفی، 6.7 میلی‌متر عرض دارد و حفره روی صفحه گلکسی اس 10، بین 2 تا 3 میلی‌متر کوچک‌تر خواهد بود.

از مهم‌ترین مشخصات گلکسی ای 8 اس می‌توان به تراشه اسنپدراگون 710، 6 گیگابایت رم و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

نمایشگر گلکسی ای 8 اس