موبایل های سری گلکسی M

افشای رنگ‌بندی و میزان حافظه داخلی موبایل های سری گلکسی M و A

اطلاعات کاملی از رنگ‌بندی و میزان حافظه داخلی موبایل های سری گلکسی M و گلکسی A منتشر شد. گوشی های جدید سامسونگ با هدف تصاحب بازار محصولات میان رده در حال توسعه هستند.

شایعات، رفته‌رفته تغییرات بنیادین در نام‌گذاری محصولات میان رده سامسونگ را مشخص می‌کنند. در همین راستا، گزارشی تازه منتشر شده است که اطلاعاتی همچون شماره مدل، رنگ‌بندی و میزان حافظه داخلی موبایل های سری گلکسی M و گلکسی A سامسونگ را مشخص می‌کند. ظاهرا سامسونگ به صورت جدی قصد دارد محصولات جدید خود را با رنگ سفید عرضه کند. هرچند، این رنگ به گوشی های سری گلکسی A محدود خواهد بود و موبایل های ارزان‌تر سری گلکسی M در دو رنگ آبی و خاکستری به فروش می‌رسند. هنوز معلوم نیست که این رنگ‌ها به صورت سه‌بعدی طراحی شده‌اند یا نه.

مورد مهم دیگر، تغییر روند نام‌گذاری در میان رده های آینده سامسونگ و استفاده از اعداد دورقمی است؛ در نتیجه، SM-M205F با نام Galaxy M20 روانه بازار می‌شود، نه گلکسی M2. میزان حافظه داخلی گوشی های بعدی کره‌ای‌ها نیز در نوع خود جالب است. به عنوان مثال، نسخه پایه تلفن هوشمندی همچون گلکسی ام 30 با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و در صورت تمایل می‌توان با پرداخت پول بیشتر، نسخه 128 گیگابایتی را خریداری کرد. این پیکربندی در مورد گلکسی ای 50 نیز صادق است.

دستگاهحافظه داخلیرنگ‌بندیسایر شماره‌های مدل
SM-A305F32 گیگابایت / 64 گیگابایتآبی، مشکی، قرمز، سفیدSM-A305FN
SM-A305G
SM-A305GN
SM-A305GT
SM-A505F64 گیگابایت / 128 گیگابایتآبی، صورتی، مشکی، نقره‌ای، سفیدSM-A505FN
SM-A505G
SM-A505GN
SM-A505GT
SM-M105F16 گیگابایت / 32 گیگابایتآبی، خاکستری تیره
SM-M205F32 گیگابایت / 64 گیگابایتآبی، خاکستری تیرهSM-M205FN
SM-M205G
SM-M305F64 گیگابایت / 128 گیگابایتآبی، خاکستری تیره

به نظر می‌رسد همه این گوشی ها با پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان عرضه می‌شوند. در این مورد، نوع خشاب سیم کارت و به‌کارگیری اسلات هیبریدی هنوز مشخص نشده است.

موبایل های سری گلکسی M با هدف تصاحب بازار کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آسیا در حال توسعه هستند؛ در حالی که گوشی های گران‌تر گلکسی A برای بازار اروپا در نظر گرفته شده‌اند. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز تولید انبوه هیچ‌کدام از این تلفن های هوشمند را آغاز نکرده و احتمال تغییر جزئیات و مشخصه‌های آنها وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. درود به سامسونگ یاد ندارم تا بحال گوشى به جز سامسونگ خریده باشم و کاملا از این برند کره اى راضی بودم!!
    🙂

  2. دیگه رم سه و چهار قدیمیه

  3. همشون چرا خاکستری دارن
    بدترین رنگ

  4. چ رنگ های بدرد نخوری