آنر ویو 20

هواوی به صورت ناخواسته اطلاعاتی از گوشی آنر ویو 20 منتشر کرد

شرکت هواوی پس از تجربه موفق خود در رابطه با گوشی آنر ویو 10، قصد دارد تا آنر ویو 20 (Honor View 20) را به زودی معرفی کند. این شرکت به صورت ناخواسته اطلاعات دقیقی درباره گوشی هوشمند آنر ویو 20 را منتشر کرد.

این اسمارتفون اشاره‌ای به موفقیت‌های سال گذشته آنر ویو 10 دارد و احتمالا در تاریخ 22 ژانویه (دوم بهمن)، در یک رویداد که دعوت‌نامه‌های آن نیز ارسال شده است، معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که آنر ویو 20 اولین اسمارتفون برند هواوی بوده که دارای دوربین سلفی درون صفحه نمایش است.

شرکت هواوی به شکل ناخواسته اطلاعات دقیق‌تری درباره این تلفن همراه را در وب‌سایت خود قرار داد. گوشی هوشمند آنر ویو 20 دارای یک صفحه نمایش با رزولوشن 1080*2310 پیکسل بوده و توسط سیستم عامل اندروید 9 پای همراه رابط کاربری EMUI 9 اجرا می‌شود.

آنر ویو 20

شماره کد این مدل PCT تعیین شده و برای مناطق مختلف، دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی همانند PCT-AL10 و PCT-TL10 و همچنین PCT-L29 است. این موارد قبلا گواهینامه‌های لازم را از وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین (Chinese MIIT) و 3C دریافت کرده‌اند. مدل PCT-L29 توسط اتحادیه اقتصادی اروپا (EEC) تایید شده است؛ این بدان معناست که مدل مربوطه در اروپا عرضه خواهد شد.

آنر ویو 20

صدور گواهینامه 3C به ما نشان می‌دهد که این گوشی همراه از فناوری شارژ سریع 22.5W پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که Honor View 20 پرچمدار جدید هواوی خواهد بود، انتظار می‌رود که برای آن همانند گوشی میت 20 پرو از چیپست کایرین 980 استفاده شود. برخی از شایعات نشان می‌دهند که این اسمارتفون در چین دارای قیمت 2799 یوان (حدود 408 دلار و 359 یورو) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هواوی بنانسبت مثل پشگل گوشی میسازه…جمع کن خودتو چینی جون

  2. اینو مطمن باش هواوی هیچوقت ناخواسته کاری نمیکنه اینم یکی از سیاست های کاریه

  3. خدایی این برند هیچی کم نزاشته ولی تنها مشکلی ک داره یکم پهنای گوشیاش بیش از حده ..به نظرم یکم خوش دست ترش کنه بهتره