بهترین بازی های سبک MMO

بهترین بازی های سبک MMO برای آی او اس و اندروید در سال 2018

محبوبیت بالای بازی‌های سبک MMO سبب شده تا بسیاری از کاربران، به انجام این عناوین روی بیاورند. به همین بهانه، امروز قصد داریم بهترین بازی های سبک MMO را برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس معرفی کنیم.

طی چند سال گذشته، بازی‌ های سبک MMO در میان کاربران محبوبیت بالایی پیدا کرده است که شاید یکی از بزرگترین دلایل آن را بتوان امکان‌پذیر شدن توسعه پروژه‌های بزرگتر به واسطه سخت افزار قوی‌تر و دستگاه‌های مدرن در نظر گرفت.

بازی برخط چندنفره گسترده (MMO) نوعی بازی رایانه‌ای چندنفره است که در آن، صدها یا حتی هزاران نفر می‌توانند به صورت هم‌زمان در یک محیط مشخص، مشغول بازی شوند. در این بازی‌ها می‌توان با جمع کردن منابع، به دیگر تیم‌ها پیوست و در کنار سایرین به از بین بردن ارباب‌ها و انجام ماموریت‌ها پرداخت. بازیکن‌ها حتی می‌توانند در مقابل سایر کاربران قرار گرفته و نبردی هیجان انگیز را تجربه کنند.

اگر از طرفداران این بازی‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را تا انتها بخوانید؛ ما مجموعه‌ای از بهترین بازی های سبک MMO برای اندروید و آی او اس را گردآوری کرده‌ایم که مطمئن هستیم برخی از آنها، شما را مجذوب خود خواهند کرد.

بهترین بازی های سبک MMO در سال 2018

Lineage 2: Revolution

قیمت: رایگان (با پرداخت درون-برنامه‌ای)

Lineage 2: Revolution را می‌توان تعریف مناسب یک بازی موبایل نقش آفرینی و برخط چندنفره (MMORPG) در نظر گرفت. این بازی که بر اساس نسخه کامپیوتر Lineage 2 طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد تا در دنیایی بزرگ به نبرد هم‌زمان با حداکثر 200 نفر بپردازید. البته، سازندگان حالت‌های 20vs20 و 50vs50 را هم در نظر گرفته‌‌اند.

کاربران همچنین می‌توانند با ایجاد تیم‌های بزرگ، ضمن کاوش در جهانی عظیم، به مبارزه با اربابان بپردازند. اگر بخواهید با دوستان خود این بازی را انجام دهید، می‌توانید یک کلن یا گروه تشکیل داده و سپس به جنگ دشمنان بروید تا شانس پیروزی افزایش یابد.

مشابه بسیاری از بازی‌ها، اینجا نیز شخصیت‌های مختلفی مثل الف‌ها، انسان‌ها و کوتوله‌ها وجود دارد که باید یکی را انتخاب کرد. لازم به ذکر است که Lineage 2: Revolution با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 طراحی شده و علاقه‌مندان به جلوه‌های بصری را ناامید نخواهد کرد.

AdventureQuest 3D

قیمت: رایگان (با پرداخت درون-برنامه‌ای)

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک MMORPG هستید، حتما باید AdventureQuest 3D را امتحان کنید. این بازی به صورت کراس پلتفرم توسعه پیدا کرده و به کاربران اندروید، آی او اس و رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد به صورت هم‌زمان با یکدیگر بازی کنند. این یعنی اگر از تلفن هوشمند استفاده می‌کنید، هم‌تیمی‌های شما ممکن است کاربر تبلت یا یک کامپیوتر شخصی باشند.

نسخه اولیه در ابتدا به صورت یک بازی 2D Flash تحت وب ارائه شد؛ اما حالا سازندگان موفق به توسعه یک بازی سه‌بعدی شده‌اند. گرافیک بازی نیز احتمالا یادآور World of Warcraft با چاشنی جلوه‌های کارتونی باشد. در این بازی تمام ویژگی‌هایی که از یک عنوان سبک MMO را انتظار دارید، می‌توان پیدا کرد.

Old School RuneScape

قیمت: رایگان (با امکان خرید اشتراک)

RuneScape یکی دیگر از بهترین بازی های سبک MMO است که شاید بدون ذکر نام آن، لیست ما هیچ جذابیتی نداشته باشد. نسخه “Old School” این بازی تماما کلاسیک، اخیرا برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ارائه شده است. موضوع جالب در مورد این عنوان، امکان اجرا در حالت کراس پلتفرم است. تفاوتی ندارد که شما از موبایل خود برای اجرای بازی استفاده می‌کنید یا رایانه شخصی زیرا محیط بازی و بازیکن شما هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

همانند سایر عناوین، RuneScape به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران با خرید اشتراک آن می‌توانند از نقشه‌های بزرگتر، هشت مهارت اضافی، مسابقات بیشتر و سایر امکاناتی که در نسخه رایگان وجود ندارد، برخوردار شوند.

HIT: Heroes of Incredible Tales

قیمت: رایگان (با پرداخت درون-برنامه‌ای)

Heroes of Incredible Tales عنوان بعدی در لیست بهترین بازی های سبک MMO است؛ یک بازی جذاب نقش‌آفرینی در سبک هک اند اسلش که با المان‌های MMO طراحی شده و اغلب با نام “HIT” شناخته می‌شود. HIT به کمک موتور Unreal Engine 4 طراحی شده است و این یعنی کاربرانی که آن را روی دستگاه خود نصب می‌کنند باید در انتظار گرافیک سه‌بعدی باشند.

بازیکن‌ها می‌توانند در یورش‌های درلحظه شرکت کرده یا زمان خود را برای ورود به مسابقات به منظور مبارزه با سایر قهرمان‌های بازی یا حتی انجام ماموریت‌ها صرف کنند. در مجموع، چهار کلاس مختلف برای انتخاب وجود دارد و بازیکنان ضمن امکان استفاده از سلاح‌های متعدد، مجموعه‌ای از اسکین‌ها را برای تغییر شکل ظاهری کاراکتر اصلی، پیش رو خواهند داشت.

HIT سیستم کنترلی ساده‌ای برای حمله‌های ترکیبی همچون پرتاب‌ها، حمله‌های هوایی و ضربات نهایی دارد و کاربران با لمس تنها یک دکمه می‌توانند آنها را انجام دهند. به این موارد باید حرکات دفاعی مثل فرار کردن و مسدود کردن را نیز اضافه کرد.

Order & Chaos 2

قیمت: رایگان (با پرداخت درون-برنامه‌ای)

سری بازی‌های “Order & Chaos” شرکت Gameloft، از محبوب‌ترین و بهترین بازی های سبک MMO بر روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS هستند زیرا نسخه اول از این بازی که در اختیار کاربران قرار گرفت، مثالی از چگونگی توسعه یک بازی MMO است. با عرضه نسخه‌های جدیدتر نیز سازندگان، هر آنچه برای بهتر شدن این عنوان نیاز بود را اضافه کردند.

Order & Chaos در عین داشتن گرافیک جذاب و پنج کلاس مختلف برای انتخاب، محیطی بسیار عظیم را پیش روی کاربران قرار داده و با چالش‌های هیجان انگیز، تمام ملزومات مورد نیاز برای تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی MMO را در خود دارد. اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی های سبک MMO را روی گوشی هوشمند خود تجربه کنید، از در نظر گرفتن Order & Chaos 2 پشیمان نخواهید شد.

Dungeon Hunter 5

قیمت: رایگان (با پرداخت درون-برنامه‌ای)

فرانچایز Dungeon Hunter محبوبیت بالایی میان بازی‌خورها دارد. اگر با نسخه جدید این عنوان آشنا نیستید، اجازه دهید یکی از برترین بازی‌های سبک هک اند اسلش که تاکنون برای گوشی های هوشمند ارائه شده است را به شما معرفی کنیم.

Dungeon Hunter 5 را صرفا نمی‌توان یک بازی MMO در نظر گرفت؛ در عوض، همانند Clash of Clans، سازندگان روی حالت co-op و قابلیت‌های چندنفره تمرکز کرده و تجربه‌ای بسیار خوب از یک بازی حرفه‌ای را برای کاربران رقم زده‌اند. در بخش تک‌نفره بازی، کاربران می‌توانند دارایی‌های مختلف را به منظور قرار دادن در سیاه‌چاله‌ خود برای سایر بازیکن‌ها به دست آورند. سیاه‌چاله شما هم در واقع نسخه هوش مصنوعی کاراکتر شما است؛ در نتیجه، اگر پایگاه و شخصیت اصلی بازی را به خوبی قوی کرده باشید، احتمالا مشکلی در دفاع از طلاها و نبرد با مهاجمان دیگر نخواهد بود.

به هر صورت، Dungeon Hunger 5 می‌تواند سبک کلاسیک هک اند اسلش را در محیطی با گرافیک بالا پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد.

Toram Online

قیمت: رایگان (با پرداخت درون-برنامه‌ای)

عنوان بعدی در لیست بهترین بازی های سبک MMO چیزی نیست جز Toram Online. اگر به دنیای انیمه‌ها علاقه‌دارد، این بازی شما را ناامید نخواهد کرد. سبک هنری متفاوت بازی، تنها چیزی نیست که Toram Online را از دیگر بازی‌های معمول سبک MMO متمایز می‌کند.

نخست، باید بگوییم Toram Online، طیف گسترده‌ای از آپشن‌ها را برای شخصی‌سازی ارائه می‌کند؛ به همین جهت اگر از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهند شخصیتی کاملا منحصربه‌فرد را داشته باشند، قطعا به این بازی علاقه‌مند خواهید شد. انعطاف‌پذیری بازی به همینجا ختم نمی‌شود و کاربران با ترکیب انواع مختلف سلاح‌ها، مهارت‌ها و مشخصه‌ها می‌توانند کلاس‌هایی بدون حد و مرز را برای خود داشته باشند. به این موارد باید نمایش صحنه‌های سینمایی و دیالوگ‌های جذاب را هم اضافه کرد تا ما با عنوانی فوق‌العاده روبه‌رو باشیم.

Rucoy Online

قیمت: رایگان (با پرداخت درون-برنامه‌ای)

بگذارید لیست بهترین بازی های سبک MMO را با یک عنوان مستقل به پایان برسانیم. Rucoy Online شاید گرافیک جذاب HIT یا Lineage 2 را نداشته باشد، ولی قطعا می‌تواند برخی افراد را به دوران نوستالژیک نینتندو و نسخه SNES بازی افسانه زلدا ببرد. سیستم نبرد بازی بسیار ساده است: شما فقط باید هر چیزی را که در راه شما قرار دارد، از بین ببرید. در همین حال، سیستم‌های استاندارد غارت کردن، باز کردن مهارت‌های جدید و افزایش سطح توانایی‌ها را هم می‌توان در این بازی پیدا کرد.

یکی از موارد هیجان انگیز در مورد Rucoy Online، امکان سوییچ سریع بین سه کلاس Mage و Archer و همین‌طور Knight است. متاسفانه، Rucoy Online برای سیستم عامل آی او اس توسعه نیافته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقد افکتاش بد و غیر حرفه ایه

  2. خو بودن ولی وقتی برای بازی کردن نداریم متاسفانه