گوشی آنر وی 20

اطلاعات جدیدی از گوشی آنر ویو 20 منتشر شد

یکی از گوشی‌های هوشمند جدیدی که در آینده نزدیک توسط شرکت آنر معرفی خواهد شد، گوشی آنر ویو 20 است. در این بخش قصد داریم پوسترهای جدید منتشرشده درباره مشخصات گوشی آنر ویو 20 (Honor View 20) و اطلاعات آن را بررسی کنیم.

با این که تنها چند روز به معرفی گوشی آنر ویو 20 زمان باقی مانده است، اما باز هم شایعات زیادی درباره مشخصات و ویژگی‌های آن منتشر می‌شود. برند هواوی آنر قصد دارد محصول جدید و قدرتمند خود را در تاریخ 26 دسامبر معرفی کند و مدتی‌ست که در حال ارسال تیزرهای تبلیغاتی زیادی هستند. کوماموتو تکنولوژی، یکی دیگر از افشاگران فضای مجازی، تصاویری از دو مدل Honor View 20 به همراه قیمت آن‌ها را در معرض نمایش قرار داد.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند گوشی جدید شرکت آنر در دو مدل با رم مشترک 6 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود. اینطور که پیداست، هر کدام از مدل‌های استاندارد و پیشرفته به ترتیب دارای قیمت‌های 2799 یوان (حدود 406 دلار) و 3299 یوان (حدود 478 دلار) هستند.

تصویر زیر علاوه بر قیمت‌گذاری، سه ویژگی برجسته گوشی آنر ویو 20 را نشان می‌دهد که چند روز گذشته تبلیغات زیادی برای آن‌ها انجام شده است. گوشی موبایل جدید آنر دارای یک حفره کوچک روی صفحه نمایش به منظور قرارگیری سنسور دوربین خواهد بود. این اسمارت فون دارای ویژگی لینک توربو بوده و می‌تواند سرعت دانلود را با ترکیب LTE و وای فای افزایش دهد. گوشی جدید آنر دارای سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با قابلیت هوش مصنوعی برای تصویربرداری باکیفیت بالا خواهد بود.

گوشی آنر ویو 20

یکی دیگر از تصاویر نشان‌دهنده نماد یک شرکت خودروسازی در قسمت عقب دستگاه است؛ به نظر می‌رسد شرکت آنر قصد دارد نسخه ویژه‌ای از آنر ویو 20 را تولید کند. احتمالا مدل آنر ویو 20 مازراتی ادیشن (Honor View 20 Maserati Edition) توسط شرکت آنر به عنوان نسخه ویژه گوشی‌های هوشمند معرفی شود.

آنر ویو 20 دارای چیپست کایرین 980 است؛ این دستگاه را بر اساس قیمت‌های منتشرشده می‌توان ارزان‌ترین گوشی دارای تراشه کایرین 980 معرفی کرد. شرکت آنر برای سنسورهای 45 و 25 مگاپیکسل را برای دوربین اصلی و سلفی اسمارت فون جدید خود در نظر گرفته است. آنر ویو 20 توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌شود؛ انتظار می‌رود که از فناوری شارژ سریع 22.5 ولت هم استفاده کند. این گوشی موبایل دارای دوربین سنجش سه‌بعدی ToF برای واقعیت افزوده است؛ همچنین در این محصول شاهد پشتیبانی از تکنولوژی GPS دو باندی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باتری هخیلی خفنی داره