عکس گلکسی S10 لایت

عکس گلکسی S10 لایت وجود دوربین درون صفحه‌ای را تایید می‌کند

عکس گلکسی S10 لایت که اخیرا توسط یکی از سازندگان لوازم جانبی موبایل طراحی شده است، تعبیه دوربین سلفی Samsung Galaxy S10 Lite در داخل صفحه نمایش را تایید می‌کند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، گوشی های خانواده Galaxy S10 در سه مدل اصلی به فروش خواهند رسید. گلکسی اس 10 لایت، ارزان‌ترین مدل در این خانواده بوده و در گذشته، هیچ رندر واضحی از آن در اختیار ما قرار نگرفته است. اما حالا “Ice Universe” با انتشار یک تصویر باکیفیت، طراحی این اسمارت فون را به تصویر کشیده است.

تصویر منتشرشده، وجود نمایشگر تخت و سوراخی برای دوربین سلفی را تایید کرده و در آن می‌توان حاشیه‌های بسیار پایین صفحه، جک هدفون، اسکنر اثر انگشت کناری و پشتیبانی دستگاه از شارژر بی سیم را مشاهده کرد. از آنجایی که دو مدل دیگر با نمایشگر منحنی سوپر آمولد و دوربین سلفی دوگانه برای مدل پلاس همراه می‌شوند، می‌توان حدس زد که این گوشی همان گلکسی اس 10 لایت باشد.

انتظار می‌رود نسخه لایت از پرچمداران سامسونگ به دوربین دوگانه پشتی (بر خلاف دوربین سه گانه در مدل‌های دیگر)، صفحه نمایش 5.8 اینچی و تراشه اگزینوس 9820 یا اسنپدراگون 855 مجهز شود. به علاوه، احتمالا سازندگان رنگ‌های آبی، مشکی، سفید، سبز و زرد را برای این تلفن هوشمند در نظر خواهند گرفت. در ادامه می‌توانید عکس گلکسی S10 لایت را در ابعاد کامل تماشا کنید:

عکس گلکسی S10 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. زیباترین سوپر اسمارت فون با نمایشگر تخت 2019

  2. دوربینو یبار میذاره راست یبار چپ

  3. ضد آب هم هست فک کنم