ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 9 پیور ویو

نخستین ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 9 پیور ویو منتشر شد

انتشار ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView)، تصویر واضح‌تری را از دوربین پنج‌گانه این گوشی هوشمند ارائه داد. پرچمدار آتی کمپانی فنلاندی، برخوردار از تراشه اسنپدراگون 845 و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیز خواهد بود.

اطلاعات و تصاویر پرشماری که پیش‌تر به بیرون درز پیدا کرده بودند، جای هیچ شبهه‌ای را درباره تجهیز این محصول به دوربین پنچ‌گانه پشتی باقی نگذاشته بودند؛ اما هنوز ویژگی‌های این مجموعه دوربین، ناشناخته مانده بود. حالا ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 9 پیور ویو ، از وجود قابلیت‌هایی نظیر حالت پرتره، افکت بوکه قابل تنظیم و امکان تغییر نقطه فوکوس پس از عکسبرداری خبر می‌دهد.

در این ویدیو قدرت جذب نور دوربین پنجگانه گوشی، 10 برابر گوشی های هوشمند معمولی توصیف شده است؛ ضمن اینکه کاربران قادر خواهند بود به طور همزمان، با هر پنج دوربین اقدام به عکس گرفتن نمایند.

نوکیا 9 پیور ویو دارای یک نمایشگر 5.99 اینچی PureDisplay با وضوح 2K (کواد اچ دی) است که از استاندارد HDR10 پشتیبانی و از حسگر اثر انگشت دستگاه، میزبانی می‌کند. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکامی قدرت می‌گیرد که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. سازگاری با تکنولوژی شارژ وایرلس و برخورداری از سیستم عامل اندروید وان (مبتنی بر نسخه پای) از دیگر ویژگی‌های پرچمدار تازه نوکیا به شمار می‌روند.

پیش‌بینی می‌شود کمپانی اچ ام دی گلوبال، در اواخر ماه ژانویه (اوایل بهمن) این گوشی را به طور رسمی معرفی کند.

ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 9 پیور ویو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینکه هر پنج تا دوربین قابلیت اینو دارن که همزمان عکس بگیرن میشه انتظاره عکس های ثبت شده فوق العاده ای از نوکیا را داشت

  2. با دوربینش خیلی حال نکردم خیلی بیریخته طراحیش

  3. معلومه چیز بدردخپبخری نیس نوکیاس دیگ میشه قشنگ پیش بینیش کرد

  4. نوکیا همیشه کاربراشو سوپرایز میکنه

  5. امیدوارم حداقل این دوربینا به یه دردی بخورند