سامسونگ نوت بوک 9 پرو

لپ تاپ سامسونگ نوت بوک 9 پرو و نوت بوک فلش در CES 2019 معرفی شد

لپ تاپ بالارده و 2 در 1 سامسونگ نوت بوک 9 پرو (Samsung NoteBook 9 Pro) و لپ تاپ اقتصادی سامسونگ نوت بوک فلش (Samsung NoteBook Flash) در نمایشگاه CES 2019 معرفی شدند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 یک لپ تاپ گیمینگ با نام اودیسه رونمایی کرد، اما فقط به آن بسنده نکرد و حالا نوت بوک 9 پرو 2 در 1 را معرفی کرده که بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی را برطرف کرده و با ظاهری شیک و جذاب روانه بازار می‌شود. این لپ تاپ بالارده سامسونگ مخصوص حرفه‌ای‌هایی طراحی شده که به دنبال یک لپ تاپ سبک و البته قدرتمند هستند.

سامسونگ نوت بوک 9 پرو

معرفی سامسونگ نوت بوک 9 پرو

سامسونگ نوت بوک 9 پرو (Samsung NoteBook 9 Pro) دارای بدنه تمام فلزی براق با حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر است. این لپ تاپ به صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز شده و تاچ پد آن نیز بزرگ‌تر از قبل شده است. نوت بوک 9 پرو از پردازنده اینتل Core-i7 8565U، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD از نوع NVMe بهره می‌برد و وزن آن نیز حدود 1.28 کیلوگرم است که در مقایسه با لپ تاپ های 2 در 1 هم‌سایز و هم‌رده بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

سامسونگ نوت بوک 9 پرو

داخل جعبه سامسونگ نوت بوک 9 پرو ، یک قلم نیز قرار گرفته که برای طراحی و یادداشت‌برداری بسیار مناسب است، اما بعید به نظر می‌رسد به اندازه مایکروسافت سرفیس پن راحت باشد. صفحه کلید و پد لمسی لپ تاپ، به عنوان یک پیشرفت بزرگ برای سامسونگ به حساب می‌آید. تایپ کردن با کیبورد نوت بوک 9 پرو بسیار راحت و لذت‌بخش است. تاچ پد بزرگ‌تر نیز به شما فضای بیشتری می‌دهد تا به راحتی و خیلی روان انگشتان خود را بچرخانید و احساس خوبی خواهید داشت.

سامسونگ نوت بوک 9 پرو

معرفی سامسونگ نوت بوک فلش

سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2019، علاوه بر نوت بوک 9 پرو، از لپ تاپ اقتصادی نوت بوک فلش (Samsung NoteBook Flash) نیز رونمایی کرد. این لپ تاپ 350 دلاری برای کودکان طراحی شده و از پردازنده Celeron N4000 یا Pentium Silver N5000 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه eMMC برخوردار است. بدنه این لپ تاپ پلاستیکی است و کیبورد آن به گونه‌ای طراحی شده که برای تایپ کردن دستان کوچک کودکان مناسب باشد. سامسونگ نوت بوک فلش می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در کلاس‌های درس محسوب شود.

سامسونگ نوت بوک فلش

سامسونگ نوت بوک 9 پرو در اوایل سال جاری میلادی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود، اما متاسفانه هنوز قیمت آن مشخص نیست. نوت بوک فلش نیز از 15 ژانویه 2019 با قیمت 350 دلار روانه بازار خواهد شد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :