بنچمارک گلکسی ای 50

بنچمارک گلکسی ای 50 برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند

بنچمارک گلکسی ای 50 که به تازگی از طریق “Geekbench” منتشر شده است، برخی از مشخصات موبایل جدید سامسونگ را فاش می‌کند. ظاهرا Galaxy A50 با 6 گیگابایت رم به فروش می‌رسد.

سامسونگ به زودی با معرفی گوشی های جدیدی از خانواده‌های Galaxy M و Galaxy A، می‌خواهد تغییراتی چشمگیر را در موبایل های میان رده خود اعمال کند. پیش‌تر گلکسی ای 50 موفق به دریافت گواهی W-Fi Alliance شده بود و حالا این گوشی در وب‌سایت بنچمارک‌گیری گیک بنچ رویت شده است که نشان می‌دهد کاربران باید خود را برای نسخه 6 گیگابایتی آن آماده کنند. البته، این نخستین باری نیست که بنچمارک گلکسی ای 50 از طریق گیک بنچ منتشر می‌شود و در گذشته نیز این اسمارت فون با شماره مدلی متفاوت، همراه با 4 گیگابایت رم و تراشه اگزینوس 9610 توجه ما را به خود جلب کرده بود.

بنچمارک گلکسی ای 50

تمام اطلاعات پیش رو با جزئیاتی که در گذشته در اختیارمان قرار گرفته بود (به جز میزان حافظه رم)، برابری دارند و این دستگاه جدید هم اندروید 9.0 پای را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. به علاوه، امتیاز دستگاه در حالت چند هسته‌ای هم حالا کمی بیشتر از قبل شده است.

متاسفانه اطلاعات چندانی در مورد مشخصه‌های سخت افزاری این گوشی در دست نیست و اگر اطلاعات قبلی صحت داشته باشد، دستگاه با دوربین اصلی 24 مگایپسکلی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شارژ وایرلس و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای هم از دیگر ویژگی‌های احتمالی این اسمارت هستند.