آنر ویو ۲۰

آنر ویو ۲۰ استاندارد جدیدی را وارد بازار گوشی های هوشمند می‌کند

گوشی آنر ویو ۲۰ (HONOR VIEW 20) با فناوری‌های درجه یک و نوینش، استاندارد جدیدی را برای گوشی های هوشمند وضع خواهد کرد. در ادامه با قابلیت‌ها، طراحی و مشخصات دوربین آنر ویو 20 آشنا می‌شویم.

آنر، برند اینترنتی پیشرو در صنعت موبایل، تازه‌ترین گوشی خود را با نام آنر ویو ۲۰ (HONOR View 20) برای مشتریان در سراسر جهان عرضه کرده است. در رویدادی که در پاریس برگزار شد، آنر پنج ویژگی برتر این محصول را اعلام کرد:

  • دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی
  • دوربین 25 مگاپیکسلی سلفی
  • تراشه‌ هوش مصنوعی 7 نانومتری Kirin 980
  • فناوری وای فای سه ‌آنتنه مجهز به هوش مصنوعی
  • طراحی بافت نانویی به رنگ شفق قطبی

آنر ویو 20 در اوایل این ماه میلادی موفق شد در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس، بسیاری از جوایز را به خود اختصاص دهد. آقای جورج ژائو (George Zhao)، مدیرعامل برند آنر می‌گوید:

در سراسر جهان، گوشی های هوشمند سری View با کارایی بالای خود موفق شده‌اند هم نظر افراد حرفه‌ای و کارشناسان را در زمینه گوشی های هوشمند به خود جلب کند و هم بین هوادران برای خود موقعیت عالی پیدا کند. طرفداران آنر بسیار فعال و پویا هستند و به گوشی‌هایی نیاز دارند که بهترین کارایی ممکن را داشته باشند. آنر ویو۲۰ مخصوص چنین افرادی طراحی شده است. نظرهایی که در نمایشگاه CES 2019 بیان شد، نشان داد این دستگاه از هر نظر دارای برتری نسبت به گوش ‎‌های هوشمند رقیب است و برای عرضه آن به جهانیان، هیجان‌زده‌‌ایم.

بی رقیب در زمینه عکاسی

دوربین اصلی آنر ویو ۲۰ ، اولین دوربین گوشی های هوشمند است که سنسور 48 مگاپیکسل IMX586 سونی با سیماسی به بزرگی 1.2 اینچ دارد. تراشه مورد استفاده این گوشی Kirin 980 است تا در حالت جدید AI Ultra Clarity، تصاویری با جزییات و وضوح بالا تولید کند.

آنر ویو ۲۰

دوربین این گوشی می‌تواند در آن واحد چندین عکس بگیرد و آن‌ها را با هم تطبیق دهد و در نهایت بهترین تصویر را از آن‌ها استخراج کند. قابلیت پردازنده عصبی دوگانه (Dual-NPU) در Kirin 980 تصاویر را با استفاده از الگوریتم پیچیده هوش مصنوعی پردازش می‌کند. در این حالت، کیفیت تصویر ارزیابی، جزییات در نقاط تاریک عکس بهینه‌سازی، سپس رنگ‌ها تنظیم می‌شوند تا تصویر نهایی با وضوح بهتری به دست کاربر برسد.

رابی شون (Robbie Shone)، عکاس نشنال جئوگرافیک که با این دوربین 48 مگاپیکسلی کار کرده می‌گوید:

من از بابت وضوح فوق‌العاده تصاویر و سهولت استفاده از دوربین گوشی آنر ویو ۲۰ واقعا خوشحال هستم. این گوشی هوشمند می‌تواند بهترین و ارزشمندترین تصاویر زندگی را به صورتی هیجان‌انگیز و عالی ضبط کند.

دوربین اصلی دیگر سه بعدی است و قادر به ایجاد بعد جدیدی در عکاسی و فیلمبرداری خواهد بود. بی‌تردید وجود این قابلیت کاربردی، ضبط تصاویر را حتی جالب‌‌تر می‌کند. این دوربین سه بعدی اطلاعات اشیا را بر اساس سیگنال‌های نوری گردآوری می‌کند تا عمق بخشی و تشخیص و تعقیب بی‌درنگ افراد در آن امکان‌پذیر باشد. این قابلیت علاوه بر این باعث شده بتوان آنر ویو ۲۰ را به یک کنسول بازی با کنترل حرکتی بدل کرد و بازی‌های سه بعدی را با آن تجربه کرد. در حال حاضر بازی‌هایی مثل Fancy Skiing و Fancy Darts را می‌توان روی آن بازی کرد.

بعد جدید در طراحی آنر ویو ۲۰

طراحی آنر ویو 20 با دوربین سلفی پیشرفته آن آغاز می‌شود. صفحه نمایش با کمک این دوربین 25 مگاپیکسلی توانسته نسبت صفحه به قاب را 91.8 درصد برساند. مهندسان آنر از یک نگه‌دارنده پیشرفته برای قراردهی دقیق دوربین، زیر یک سوراخ 4.5 میلی‌متری بسیار ریز استفاده کرده‌اند. دوربین جلوی آنر ویو ۲۰ نیز به دلیل ساختار، توانایی، کاربرد و کیفیتش بی‌رقیب است.

آنر ویو ۲۰

گوشی آنر ویو ۲۰ همچنین اولین گوشی هوشمندی است که از نانولیتوگرافی برای ساخت بافت نانویی استفاده می‌کند. بافت نانویی، سطح رنگی واضح و پویای Vشکلی با جلوه نوری است. بدنه منحنی و ظریف این گوشی هوشمند تنها 8.1 میلی متر ضخامت دارد و از ترکیب فلز و بافت شیشه است.

آنر در رونمایی از آخرین گوشی هوشمند خود اعلام کرد که با برند شناخته شده و لوکس ایتالیایی ماسکینو (Moschino) برای تولید محصولات انحصاری مرتبط با آنر ویو 20 مثل کاور گوشی و سایر وسایل جانبی همکاری خواهد داشت. هدف از این اتفاق این است تا آخرین دستگاه بازار با مد روز هماهنگ باشد.

کارایی بسیار بالا با آخرین فناوری موجود

برند آنر در مراسم رونمایی جهانی از View 20، اعلام کرد که با شرکت Epic Games همکاری خواهد کرد تا تجربه بازی در گوشی های همراه را برای گیمرها یک گام به جلو ببرد. به عنوان بخشی از این همکاری، قرار شده صاحبان گوشی آنر ویو ۲۰ از دسترسی انحصاری به لباس HONOR GUARD در بازی ویدیویی آنلاین و بسیار محبوب فورتنایت (Fortnite) برخوردار باشند.

آنر ویو ۲۰

تیم سویینی (Tim Sweeney)، موسس و مدیرعامل Epic Games در مورد این گوشی جدید می‌گوید:

برای شرکت Epic، انتقال بازی‌های ویدیویی مثل Fortnite با حفظ کیفیت به درون گوشی های هوشمند، برای آینده این بازی‌ها پراهمیت است. گوشی همراه آنر ویو 20 دارای سخت افزاری عالی است و ما به واسطه این همکاری، مفتخریم که اعلام کنیم بازی فورتنایت با شصت فریم در ثانیه در View 20 اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، آنر و Epic Games تلاش دارند تا محدودیت‌های بازی های گوشی را کنار بزنند. همکاری‌هایی که این دو برند در بهینه‌سازی بازی‌های ویدیویی در پیش گرفته‌اند، نشان می‌دهد که به زودی تجربه بازی با کنسول‌های مشهور، در گوشی های همراه نیز میسر خواهد شد.

جهشی به سوی زندگی هوشمند

گوشی آنر ویو 20 دارای قابلیت‌های متعدد هوش مصنوعی است. در عین حال سهولت استفاده از این قابلیت‌ها مد نظر قرار گرفته است. دوربین سه بعدی این محصول قادر به تشخیص بیش از 100 نوع غذا و ارائه اطلاعات مربوط به کالری آن غذاهاست. به همین دلیل، به سبک زندگی سالم شما کمک خواهد شد و شما پیش از مصرف غذا از کالری آن مطلع خواهید بود. همچنین هوش مصنوعی در این گوشی قادر به تشخیص بیش از 300 نقطه جغرافیایی شناخته شده و 100 هزار نقاشی مشهور در سراسر جهان است.

در نشست پاریس، همچنین ساعت جدید آنر به نام آنر مجیک/دریم ( HONOR Watch Magic/Dream) رونمایی شد که یک ساعت هوشمند جدید است و برای تمام جنبه‌های زندگی روزمره طراحی شده است. گوشی هوشمند آنر ویو ۲۰ در چهار رنگ عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه