سیاست‌های تبعیضانه سامسونگ در انتشار بروزرسانی برای محصولات خود در مناطق مختلف!

به نظر می رسد که سامسونگ در انشار بروزرسانی و پیشتیبانی از محصولات خود (خصوصا محصولات قدیمی) ، گزینشی عمل کرده و سیاست‌های تبعیضانه ای در نظر گرفته است.مدتی پیش صفحه فیس بوک منطقه‌ی خلیج فارس سامسونگ در پاسخ به یکی از کاربران مبنی بر زمان انتشار آپدیت اندروید ۵ برای فبلت گلکسی نوت ۲ ، گفت که متاسفانه این اسمارت فون به اندروید ۵ لالی پاپ بروزرسانی نخواهد شد.با این حال اندکی پس از آن نمایندگی های سامسونگ در دانمارک و اسپانیا به صورت جداگانه در پاسخ به کابران خود مبنی بر آپدیت گلکسی نوت ۲ به اندروید ۵ اعلام کردند که این محصول در کشور های اورپایی آپدیت خواهد شد !

rsfqsch2با توجه به موارد ذکر شده در بالا ، اینگونه می توان برداشت کرد که سامسونگ گلکسی نوت ۲ را در خاورمیانه یا دست کم منطقه‌ی خلیج فارس به اندروید ۵ بروزرسانی نخواهد کرد . این موضوع با توجه به فروش بسیار خوب محصولات سامسونگ در این منطقه خصوصا ایران ، تبعیضانه به نظر می رسد.

note 2 lolipop

خبری که امروز منتشر شده یک بار دیگر مهر تاییدی بر عملکرد تبعیضانه سامسونگ در پشتیانی از محصولاتش می زند.یکبار دیگر صفحه فیس بوک منطقه خلیج فارس سامسونگ ( Samsung Gulf ) در پاسخ به پرسشی مبنی بر آپدیت تبلت گلکسی نوت ۸ به اندروید ۵ ، گفته است که این تبت سامسونگ هم به اندروید ۵ بروزرسانی نخواهد شد.

hiy33mur

ظاهرا ماجرای بروزرسانی نوت ۲ ، یکبار دیگر در حال تکرار شدن است و اینبار قرار است این شرکت در مورد بروزرسانی تبلت گلکسی نوت ۸ تبعیضانه عمل کند.

نظر شما در مورد این سیاست سامسونگ چیست ؟