وان پلاس بزودی کاستوم رام اختصاصی خود را با نام HydrogenOS رونمایی می کند

کمپانی وان پلاس که به واسطه سرو صدای زیادی که اولین اسمارت فون تولیدیش در سال گذشته به پا کرد ، صاحب اسم و رسمی برای خود شده است ، ماه گذشته از کاستوم رام اختصاصی خود تحت عنوان OxygenOS برای گوشی وان پلاس وان پرده برداشت.اکنون بعد از گذشت یک ماه این کمپانی اعلام کرده که نسخه بهبود یافته کاستوم رام خود را با نام HydrogenOS به زودی در چین رونمایی خواهد کرد.HydrogenOS در واقع نسخه‌ی چینی رام OxygenOS است که این کمپانی ماه گذشته برای گوشی وان پلاس وان معرفی نمود.این رام بر پایه‌ی نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ ساخته شده است. از قابلیت‌های ویژه‌ی این رام می‌توان به بهبود عمر باطری و بالاتر رفتن بازده‌ای گوشی اشاره کرد. بر اساس گزارش شرکت وان‌پلاس، رام هیدروژن در تاریخ مذکور به طور رسمی در کشور چین عرضه خواهد شد.

وان پلاس پس از آنکه کمپانی سایانوژن همکاری خود را با کمپانی‌های هندی برای عرضه‌ی رام سفارشی خود آغاز کرد، در اثر موارد قانونی پیش آمده در هند، اقدام به توسعه‌ی رام اختصاصی خود کرد.

شرکت وان پلاس اعلام کرده که این کاستوم رام اختصاصی HydrogenOS را در تاریخ ۲۸ می معرفی خواهد کرد.جالب است بدانید به احتمال زیاد ، گوگل هم در همین تاریخ از نسخه جدید سیستم عامل اندورید با نام Android M و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان I/O رونمایی خواهد کرد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام امکانش هست این مطلب را هم بزارید؟
    gizchina.com/2015/05/11/israeli-mobile-software-firm-kaymera-develops-cyber-defense-platform-for-the-oneplus-one

  2. هر کسی بلند شده یه سیستم عامل ساخته ولی هیچکدوم به موفقیت اندروید نمیرسن واسه اثباتشم کافیه به گجت های اطرافمون یه نگاه بندازیم