مشخصات گوشی HTC O2 لو رفت : نمایشگر ۶ اینچ QHD،اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم

به تازگی مشخصات منتسب به گوشی HTC O2 منتشر شده که سخت افزاری قدرتمند در این محصول جدید اچ تی سی را به نمایش گذاشته است.انتخاب نام O2 که عنصر اکسیژن را در ذهن تداعی می کند، می تواند به این دلیل باشد که اچ‌تی‌سی می خواهد با این گوشی و استفاده از یک زبان طراحی جدید، دوباره متولد شود و باری دیگر نام و آوازه خود را در سراسر جهان بر سر زبان ها بیاندازد.با گجت نیوز همراه باشید.

بر اساس گزارش های منتشر شده، HTC O2 از یک نمایشگر کواد اچ‌دی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود که این ابعاد و رزولوشن، تراکم پیکسلی برابر با ۴۹۰ppi برای نمایش هر چه بهتر تصاویر به ارمغان خواهند آورد.در این گوشی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد که از هشت هسته پردازشی بهره می برد. بار گرافیکی این گوشی نیز بر دوش تراشه Adreno 530 خواهد بود. فضای رم این محصول ۴ گیگابایت بوده که می تواند برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند چندین کار را به صورت همزمان انجام دهند، بسیار مفید باشد.

در خصوص فضای داخلی این گوشی نیز شنیده می شود که O2 با ظرفیت ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. برای علاقه‌مندان به عکاسی نیز باید گفت که این گوشی به یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز است.

انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که در مقایسه با ظرفیت باتری جدیدترین گوشی های هوشمند موجود در بازار، می تواند قابل توجه باشد. گفته می شود که اچ‌تی‌سی از اسپیکر قدرتمند BoomSound در قسمت جلویی این گوشی استفاده خواهد کرد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. HTCشرکت خوبی بود بااینکه طرفدار هواوی هشتم ولی HTCیه سری سیاست های غلطی که در پیش گرفت اون رو به این وضع انداخت ولی کاش اندازشو به ۵.۵کاهش بده تا یه گوشی عالی از آب دربیاد

  2. گوشیه خیلی بزرگی میشه و من فک میکنم این خیلی بده دیگه گوشیه بالای ۵ اینچ خوب فبلته و بنظر من این اندازه برا پرچم دار خیلیه و همون طور که میگن بلودگویی جلویی هم داره دیگه بد تر با این بلدگو ها اندازه کل گوشی شاید به ۷ اینچ برسه که دیگه ما رو با یه تبلت روبه رو میکنه نه یه پرچمدار . فک میکنم اگر با این اندازه بسازند حالا هرچقد هم پرچمدار O2 خوب و قوی باشه بازم مثل m9 شکست میخوره . من طرفدار این شرکت هستم و دلم نمیخواد دوباره شکست بخوره امیدوارم تو اندازش تجدید نظر کنه و همون اندازه ۵ یا حداکثر ۵.۲ اینچی بمونه چون گوشی ای که کوچیک و خوش دست باشه ادم رو بیشتر جلب میکنه.

  3. ۶ اینچ خیلی بزرگه.۵.۲ تا ۵.۵ بهترین سایزه برای کار های روزمره البته با حاشیه کم از بالا و پایین .حتی بنظر من ۵.۵ هم بزرگه و ادمو اذیت میکنه

  4. یک گوشی عالی با مشخصات عالی

  5. ایــــــول عالیه 😐
    ۵.۵ و ۶ اینچ همیشه سایز مورد علاقم بوده ( با اینکه ۴S قدیمیمو هنوز دارم ، با اون صفحه ۳.۵ اینچیش همچنان راحتم )
    این مشخصات فوق العادست ، فقط کاش FHD بود .. به هرحال HTC میتونه بهینه سازی کنه ..
    منتظرشم

  6. خوب نیست….۶ اینچ اصلا خوب نیست