معرفی مانیتور جدید و بسیار کم حاشیه Dell

کمپانی دل ( Dell ) امروز از یک مانیتور جدید با نام UltraSharp U2717D رونمایی کرد.این نمایشگر جدید، در کنار کیفیت بسیار خوبی که دارد از حاشیه بسیار بسیار کمی برخوردار بوده و کاربران خود را قادر می سازد با کنار هم قرار دادن چندین نمایشگر، صفحه‌ای بزرگ‌تر را ایجاد کرده و تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده بالا و با حداقل حاشیه و خطوط اضافی، به نمایش درآورند.

نمایشگر جدید UltraSharp U2717D که به تکنولوژی InfinityEdge شرکت دِل برای داشتن صفحه‌نمایشی بسیار کم‌حاشیه مجهز شده، علاوه بر داشتن حاشیه‌ای بسیار کم، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند با کنار هم قرار دادن چندین نمایشگر، صفحه‌ای بزرگ‌تر را پیش روی خود داشته و تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده بالا و با حداقل حاشیه و خطوط اضافی، به نمایش درآورند.

این نمایشگر که به تکنولوژی InfinityEdge شرکت دِل برای داشتن صفحه‌نمایشی بسیار کم‌حاشیه مجهز شده ، سایزی ۲۷-اینچی داشته در آن از پنل IPS استفاده شده است. رزولوشن این دستگاه برابر با ۲۵۶۰×۱۴۴۰، تاخیر زمانی آن۶ میلی‌ثانی، حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر برابر با ۳۵۰ و نسبت کنتراست تصویر نیز ۱۰۰۰:۱ می‌باشد.

سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند از آخرین تکنولوژی‌ها در این محصول جدید استفاده نمایند. همچنین اگر قرار باشد کاربران چند نمایشگر را به منظور ایجاد نمایشگری بزرگتر در کنار یکدیگر قرار دهند، باید به فکر خاصیت ضد درخشندگی دستگاه نیز باشند. به همین جهت آنها از ویژگی ضد درخشندگی ۳H که نوعی پوشش مخصوص می‌باشد، استفاده نموده‌اند تا این مشکل برطرف گردد.

پورت‌های ورودی‌ نیز از دیگر مواردی هستند که باید در مورد آنها صحبت کنیم. اینطور که دِل مشخص نموده، نمایشگر UltraSharp U2717D بهیک پورت DisplayPort 1.2، یک پورت mini DisplayPort 1.2 و همچنین HDMI 1.4a (با پشتیبانی از MHL) مجهز شده که می‌تواند فوق‌العاده باشد. یک هاب USB 3.0 نیز به همراه این نمایشگر قرار دارد که کاربران می‌توانند در صورت نیاز از آن هم استفاده نمایند.

متاسفانه هنوز دِل، قیمت نهایی و زمان عرضه‌ی این نمایشگر را مشخص نکرده اما انتظار می‌رود در نیمه‌ی دوم سال جاری، شاهد عرضه‌ی این نمایشگر باشیم.

منبع: TechPowerUp

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*