اپل در سال جاری به رکورد فروش یک میلیارد آیفون خواهد رسید

اپل در سال جاری به رکورد فروش یک میلیارد آیفون دست خواهد یافت

آمارهایی که به‌تازگی منتشر شده خبر از این می‌دهد که اپل در سال جاری به رکورد فروش یک میلیارد آیفون دست خواهد یافت. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آیا استیو جابز فقید در 9 ژانویه‌ی سال 2007 درحالی‌که اولین محصول آیفون را در دست داشت، هرگز تصور می‌کرد که 9 سال بعد این محصول انقلابی به رکورد فروش یک میلیارد برسد؟ بر اساس آمارهای منتشر شده، اپل توانسته تا سال 2015 به میزان 896 میلیون گوشی آیفون را به فروش برساند. اگر اپل بتواند 50 میلیون آیفون را در سه ماهه‌ی اول و 44 میلیون آیفون را در سه ماهه‌ی جاری به فروش برساند، در تابستان امسال تنها 10 میلیون گوشی آیفون با یک رکورد تاریخی یعنی فروش یک میلیارد آیفون فاصله خواهد داشت.

اگر آیفون SE موفقیت مورد انتظار اپل را برآورده کند، اپل در ماه جولای و سه ماه قبل از معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، می‌تواند به رکورد فروش یک میلیارد گوشی دست یابد. اگر بخواهیم آمار دقیق تحلیلگران ساکن خیابان وال استریت را بیان کنیم، آن‌ها شرط بسته‌اند که اپل در روز 20 جولای 2016 به این رکورد تاریخی دست خواهد یافت. خالی از لطف نیست که بدانید اپل در سال 2014 توانست به رکورد فروش یک میلیارد دستگاه مبتنی بر iOS برسد. این دستگاه‌ها آیفون، آیپد و آیپاد می‌باشند.

اپل با عرضه‌ی اولین محصول آیفون در دو روز ابتدایی توانست 270 هزار واحد از آن گوشی را به فروش برساند؛ این آمار تا ماه سپتامبر 2007 به یک میلیون دستگاه رسید. گوشی iPhone 3G در همان هفته‌ی اول 1 میلیون دستگاه را به فروش رساند که همه‌ی تحلیلگران را در شوک فروبرد. این آمار را با فروش 13 میلیون iPhone 6s و iPhone 6s Plus در هفته‌ی ابتدایی مقایسه کنید. اگر این رشد فزاینده را در نظر بگیرید، خواهید دید که بیش از نیمی از آیفون‌های فروخته‌شده متعلق به دو سال اخیر می‌باشند.

دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*