تبلت گلکسی Tab 4 Advanced

تبلت گلکسی Tab 4 Advanced با نمایشگر 10.1 اینچی عرضه خواهد شد

تبلت گلکسی Tab 4 Advanced به احتمال بسیار زیاد نام تبلت بعدی کمپانی سامسونگ است و نمایشگری به ابعاد 10.1 اینچ خواهد داشت. سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جهان است. کمپانی سازنده‌ی لوازم الکترونیکی مصرفی که در بازار گوشی‌های هوشمند نیز با قدرت عمل کرده و سال گذشته با پشت سر گذاشتن رقبایی چون اپل و هواوی توانست بر بلندای این صنعت بایستد.

در حال حاضر خبرهای زیادی پیرامون این غول تکنولوژی کره جنوبی در گردش است، از نمایشگر اولد تاشو گرفته تا خبری که در دو روز پیش منتشر شد؛ مبدا این خبرها کشور لهستان بود و موضوع آن انتشار لیست بنچمارک گیک بنچ از دستگاهی با شماره سریال Samsung SM-T536 بود در این گزارش خبری، با تردید از آن با عنوان تبلت گلکسی Tab 4 Advanced یاد شد و برخی از مشخصات آن فاش گردید. دیروز نیز در وب‌سایت sammobile که مخصوص معرفی محصولات خود سامسونگ است، دیدن این خبر خالی از لطف نبود.

تبلت گلکسی Tab 4 Advanced محصول بعدی سامسونگ

به نظر می‌رسد که Samsung برای این تبلت جدید اندرویدی خود از نمایشگر 10.1 اینچی استفاده کرده و آن‌ را تبلت گلکسی Tab 4 Advanced نامگذاری کرده است. این تبلت با شماره مدل SM-T536 در بنچمارک گیک بنچ محک خورد و برخی از مشخصات آن ظاهر شد؛ اما این وب‌سایت نیز معتقد است هنوز هیچ چیز به‌طور رسمی تایید نشده است.

خط تولید تبلت‌های سری Galaxy Tab 4 از دو سال پیش توسط سامسونگ راه‌اندازی شد. این سری شامل تبلت‌های میان رده‌ای می‌شد که با مدل‌های 7 اینچی، 8 اینچی و 10.1 اینچی راهی بازار شدند.

انتظار می‌رود تبلت گلکسی Tab 4 Advanced با یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن تصویری 800 در 1280 پیکسل معرفی شود. این دستگاه از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قدرت خواهد گرفت. 2 گیگابایت رم داشته و از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی پشتیبانی خواهد کرد. در پشت Galaxy Tab 4 Advanced یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 2 مگاپیکسلی خواهد نشست.

هیچ اطلاعی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه به بازار وجود ندارد؛ اما این را نیز می‌دانیم که تبلت گلکسی Tab 4 Advanced با سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*