تلفن هوشمند میزو Pro 6

آیا مدلی از میزو پرو 6 با تراشه‌ی اگزینوس در حال تولید است؟

آخرین پرچم‌دار میزو یعنی تلفن هوشمند میزو Pro 6 که قرار است به همراه تراشه‌ی هلیو ایکس 25 مدیاتک عرضه شود را می‌توان به‌عنوان یک محصول از پیش شکست خورده نامیده و فروش میزو پرو 6 (Meizu Pro 6) نیز گواهی بر تایید این امر خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد که شاید کورسوی امیدی برای محصول کمپانی چینی وجود داشته باشد زیرا طبق شایعات قرار است از یک تراشه‌ی اگزینوس 8890 در میزو Pro 6 استفاده شود.

آیا تراشه‌ی اگزینوس 8890 به فروش تلفن هوشمند میزو Pro 6 کمک خواهد کرد؟

طبیعتا باید قبول کرد که تراشه‌های اگزینوس از محبوبیت و اعتبار بیشتری نسبت به محصولات مدیاتک برخوردار هستند و همین امر نیز می‌تواند باعث فروش تلفن هوشمند میزو Pro 6 مجهز به تراشه‌ی اگزینوس شود.

با توجه به پستی که بر روی حساب کاربری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو (Weibo) قرار گرفته، گویا قرار است از یک تراشه‌ی قدرتمند اگزینوس 8890 در تلفن هوشمند میزو Pro 6 استفاده شود. چنین اقدامی در گذشته نیز صورت گرفت و شاهد قرار گرفتن یک تراشه‌ی اگزینوس ساخت سامسونگ در زیر قاب گوشی میزو Pro 5 بودیم.

اگر به یاد داشته باشید میزو پرو 5 (Meizu Pro 5) از یک تراشه‌ی اگزینوس 7420 بهره می‌برد که از این چیپست در دو پرچم‌دار نسل قبلی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ نیز استفاده شده بود.

با در نظر گرفتن این‌که قرار است در میزو پرو 6 شاهد به کار گرفته شدن تراشه‌ای باشیم که در پرچم‌داران فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج استفاده شده است می‌توان به موفقیت احتمالی پرچم‌دار میزو امید داشت، زیرا برخلاف هلیو ایکس 25 که با مشکلات تولید حرارتی رو به رو بوده، استفاده از یک تراشه‌ی قدرتمند می‌تواند برای کاربران خوشایند باشد.

تلفن هوشمند میزو Pro 6در حقیقت چنین خبری با اینکه تنها یک شایعه است؛ اما کاملا منطقی به نظر می‌رسد. باید قبول کرد که تراشه‌ی هلیو ایکس 25 تنها برای استفاده از میزو ام ایکس 6 (Meizu MX6) مناسب بوده و استفاده از آن در مدل پرو 6 کار درستی نیست. همان‌طور که از نام مدل پرو مشخص است کمپانی چینی باید در پرچم‌دار خود از یک تراشه‌ی مناسب نیز استفاده کند.

از آنجایی که استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 820 نیز هزینه‌های زیادی دارد و سبب می‌شود که قیمت نهایی گوشی بالا برود بهترین گزینه‌ی قابل انتخاب برای کمپانی میزو استفاده از تراشه‌ی اگزینوس 8890 سامسونگ است که می‌تواند نقش مهمی در فروش این گوشی ایفا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*