گوشی‌ هوشمند لندرور

لندرور نیز به جمع سازندگان تلفن هوشمند پیوست

پس از بوگاتی نوبت لندرور رسیده تا دست به تولید گوشی‌ هوشمند بزند. این کمپانی خودروساز خبر می‌دهد که توسط همکاری خود با یک کمپانی تکنولوژی بریتانیایی، قصد دارد تا گوشی‌های هوشمندی با برند لندرور را روانه بازار کند؛ اما هنوز هیچ مشخصات و تصاویری از این محصول به بیرون درز نکرده است و به نظر می‌رسد که سال آینده شاهد عرضه آن‌ها باشیم.

شاید وقتی نام سیستم‌عامل اندروید به گوش می‌رسد شما فوراً به یاد برندهایی مانند ال‌جی و سامسونگ بیفتید؛ اما به نظر می‌رسد که هرکسی می‌تواند تکه‌ای از کیک اندروید را به نام خود کند. در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده است که کمپانی خودروساز لندرور (Land Rover) برنامه‌ریزی‌های خودش را جهت ساخت گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید خود معرفی کرده است.

نکته بسیار حائز اهمیتی که در ارتباط با گوشی‌ هوشمند لندرور وجود دارد آن است که در واقع لندرور خود این محصولات را نخواهد ساخت. شاید اگر چنین چیزی نبود باید تعجب می‌کردیم چراکه یک خودروساز چطور می‌تواند ورود قدرتمندانه‌ای را به‌تنهایی در عرضه گوشی‌های هوشمند داشته باشد. به همین جهت آن‌ها همکاری تازه‌ای را با یک کمپانی تکنولوژی بریتانیایی به نام “Bullitt” (بولیت) آغاز کرده‌اند تا این شرکت وظیفه‌ی تولید گوشی‌ هوشمند لندرور را بر عهده گیرد. این شرکت بریتانیایی در گذشته نیز به کمپانی معروف کترپیلار (Caterpillar) کمک کرده بود تا گوشی‌های هوشمند خودش را تولید کند.

گوشی‌ هوشمند لندرور

اطلاعات مربوط به گوشی‌ هوشمند لندرور در حال حاضر همانند یک راز است

متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این محصول به بیرون درز نکرده است و علاوه بر طراحی، ما از مشخصات گوشی‌ هوشمند لندرور بی‌خبریم؛ اما با توجه به تجربه همکاری کمپانی بولیت با کترپیلار، می‌توان حدس زد که آن‌ها به دنبال طراحی گوشی‌ هوشمند لندرور با کاربرد استفاده خارجی و همچنین بدنه‌ای مقاوم هستند.

پیش از این در یک خبر اعلام کرده بودیم که بوگاتی نیز در حال ساخت گوشی‌های هوشمند خود است. با این تفاوت که ما شاهد طرح‌های مفهومی و مشخصات درز کرده از گوشی هوشمند بوگاتی بودیم.

به نظر می‌رسد که تمرکز بازار جهانی خودرو به اتومبیل‌های خودران و برقی معطوف شده است و همین قضیه موجب آن شده تا اکثر خودروسازان برای جبران مافات در کنار صنعت خودروسازی به صنعت‌های دیگر مانند تولید گوشی‌های هوشمند روی آورند.

در حال حاضر مشخص نیست که گوشی‌ هوشمند لندرور چه زمانی عرضه خواهد شد؛ اما به گفته منابع تا سال آینده شاهد حضور این محصولات در بازار خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*