بازی Leo’s Fortune

نگاهی به بازی Leo’s Fortune ؛ ماجراجویی را به اوج برسانید

این روزها بازی‌های ویدئویی طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و هر روزه عناوین متنوعی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود، همچنین گوشی‌های هوشمند به یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها برای بازی‌های ویدئویی تبدیل شده‌ و دارای عناوین اختصاصی بسیاری با سبک‌های مختلف هستند. بازی‌هایی با سبک ماجراجویی و فکری از دسته پرطرفدار بازی‌های موبایل محسوب شده و تاکنون عناوین مختلفی توسط استودیوهای بزرگ منتشر شده است، بازی Leo’s Fortune یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی است و امروز در گجت نیوز قصد معرفی این بازی خارق‌العاده را داریم.

بازی Leo’s Fortune در آبان 93 در گوگل پلی با قیمت 4.99 دلار منتشر شد، این بازی در سبک ماجراجویی بوده و داستان یک موجود پشمالو کوچک سبز رنگ با سبیل سیاه است که تمامی سکه‌های او را دزدیده‌اند، گیمر در نقش این موجود پشمالو بازی می‌کند و باید موانع موجود در بازی را کنار گذاشته و سکه‌های خود را جمع‌آوری کند. در آخر لئو علاوه بر سکه‌ها، گمشده خود را هم پیدا می‌کند.

بازی Leo’s Fortune

با ورود به بازی انیمیشنی برای معرفی داستان بازی با صدای زیبا پخش می‌شود و بعد از آن منوی اصلی بازی، باز خواهد شد که دارای پنل‌های مختلفی است. اولین آیکن که به شکل دکمه پلی است شما را به قسمت آغازین بازی و انتخاب مراحل هدایت می‌کند، در قسمت بالایی سمت راست آیکنی با متن Hardcore وجود دارد که شامل تمامی مرحله‌ها است، با این تفاوت که لئو تنها یک جان دارد و مراحل برای شما رکوردی می‌شود.

بازی Leo’s Fortune

قسمت سمت چپ شامل سه آیکن دیگر است که اولین آیکن آن اطلاعات ساخت بازی و گروه‌های برنامه نویس را به نمایش‌ می‌گذارد، لازم به ذکر است که یکی از برنامه‌نویسان این بازی ایرانی است. آیکن دوم مربوط به تنظیمات بازی بوده و شامل کنترلر و تنظیمات صدا می‌شود. لئو فورچون مانند هر بازی دیگری قابلیت اتصال به اکانت گوگل را دارد و می‌توان مراحل را در اکانت خود ذخیره کرد.

بازی Leo’s Fortune

در حقیقت بازی Leo’s Fortune بر اساس قوانین فیزیک بوده و دارای گیم پلی فوق‌العاده‌ای است. برای کنترل کاراکتر در بازی، صفحه گوشی هوشمند کاربر به دو قسمت تقسیم می‌شود، با لمس و حرکت دادن بخش سمت چپ صفحه نمایش، می‌توان لئو را حرکت داد، به عبارت دیگر آن را به عقب و جلو هدایت کرد، همچنین با کشیدن انگشت رو به بالا در سمت راست صفحه نمایش می‌توان لئو را مجبور پرش کرد، البته با نگه داشتن انگشت در زمان پرش لئو با سرعت کمتری در آسمان به زمین می‌رسد. لازم به ذکر است در برخی از مراحل باید از این روش استفاده کرد.

بازی Leo’s Fortune

گیمر در بازی Leo’s Fortune با چهار فصل روبه‌رو می‌شود، البته فصل‌های مختلف تاثیر چندانی در سختی مراحل ندارند، اما زیبایی و گرافیک جذاب سختی مراحل را شیرین می‌کند. جمع آوری سکه‌های دزدیده شده لئو آسان‌ترین کار ممکن در این بازی است چراکه در مسیر شما قرار دارد و دشوارترین کار در بازی لئو فورچون این است که تا آخر هر مرحله زنده بمانید، البته لازم به ذکر است که محدودیت سلامتی کاراکتر در این بازی وجود ندارد، اما با هر بار از امتیاز شما کاسته می‌شود. در پایان هر مرحله، کاربر سه ستاره به دست می‌آورد و تعداد به دست آمده هم به زمان سپری شدن مرحله و از دست ندادن سلامتی کاراکتر بستگی دارد.

بازی Leo’s Fortune

در گیم پلی این بازی از طبیعت زیبای بهاری تا بیابان خشک و گرمسیر را تجربه می‌کنید و موانع موجود در بازی هم متناسب با محیط طراحی شده است. برخی از مرحله‌های لئو فورچون معمایی بوده که ماجراجویی را جذاب‌تر می‌کند، بخش معمایی شامل برداشتن موانع، تکان دادن جعبه‌ها و استفاده از آن‌ها برای عبور است. همچنین در بخش‌هایی از بازی عکس‌العمل اهمیت ویژه‌ای را دارد و یک لحظه خطا باعث بازگشت به آخرین قسمت ذخیره شده بازی می‌شود.

بازی Leo’s Fortune

اگر شما از دوست داران بازی‌های ماجراجویی هستند، بازی Leo’s Fortune می‌تواند یکی از بهترین عناوینی باشد که تاکنون بازی کرده‌اید. این بازی برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است و به‌سادگی می‌توان آن را از گوگل پلی یا آی‌تونز دانلود کرد.

بازی Leo’s Fortune

بازی Leo’s Fortune

  • قیمت: 4.99 دلار
  • سازنده: 1337 & Senri LLC
  • سیستم عامل: اندروید (4.0.3 به بالا)
  • حجم: به همراه دیتا 327 مگابایت

در صورتی که دانلود از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*