اوپو فایند 9

تصاویر جدیدی از گوشی اوپو فایند 9 لو رفت

اوایل امروز خبری پیرامون انتشار اطلاعات نسخه لایت از تلفن اوپو فایند 9 (OPPO Find 9) در فضای وب منتشر شد. این اطلاعات در سرویس بنچمارک انتوتو قرار گرفته است. شماره مدل تلفن اپو فایند 9 و فایند 9a به ترتیب X9009 و X9007 هستند. با مشروح خبر و مشخصات این محصول همراه گجت نیوز باشید.

اوپو فایند 9 از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد؟

از جمله مشخصات لو رفته از تلفن اوپو فایند 9a در سرویس انتوتو می‌توان به حافظه سه گیگابایتی RAM و دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی هستند که به نسبت تلفن فایند 9 کمی پایین‌تر در نظر گرفته شده‌اند؛ دوربین جلوی این محصول از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

علاوه بر این، ساعاتی پیش تصویری از تلفن اوپو فایند 9 در فضای وب منتشر شد. در این تصویر، تلفن جدید کمپانی اوپو شامل حاشیه‌های کناری صفحه نیست. علاوه بر این، از فناوری شارژ Super VOOC اوپو (که در رویداد MWC معرفی شده بود) در این محصول بهره گرفته شده است. به لطف این تکنولوژی جدید، باتری 2500 میلی‌آمپری اوپو فایند 9 تنها در عرض 15 دقیقه به 100 درصد شارژ می‌رسد. شارژ شدن باتری این محصول در عرض 15 دقیقه می‌تواند گنجایش کم آن (2500 میلی‌آمپر) را کم‌رنگ‌تر کند.

علاوه بر این در دوربین جلویی اوپو فایند 9، یک سنسور هوشمند تثبیت تصاویر قرار گرفته است. بدین ترتیب فناوری OIS در این محصول جدید از لنز دوربین به سنسور ثبت تصویر منتقل شده است. با چنین تغییری، از این به بعد تثبیت تصاویر در سه محور صورت می‌گیرد: محور اوجی، محور انحرافی و محور گردشی. بدین ترتیب تصاویر با ثبات و زیبایی تولید خواهند شد. متاسفانه بیشتر لنزهای دوربینی در تلفن‌های هوشمند به دو محور اول توجه دارند و محور گردشی را نادیده می‌گیرند. علاوه بر این، میزان مصرف شارژ سنسور هوشمند تثبیت تصاویر اوپو به نسبت لنز دوربین، 50 برابر کمتر است. تلفنی که در این تصویر دیده می‌شود، شامل یک دکمه هوم است که احتمالا میزبان حسگر اثرانگشت خواهد بود.

در ماه آوریل نیز تلفن فایند 9 در سرویس بنچمارک GFXBench مورد بررسی قرار گرفته بود. علاوه بر اطلاعات مربوط به حافظه RAM و ROM، در آن نسخه صفحه نمایش محصول در ابعاد 5.5 اینچ و با رزولوشن 1080 در 1920 طراحی شده بود. در تست ماه آوریل، از چیپست MT6755 به همراه پردازنده هشت هسته‌ای‌ با فرکانس 2 گیگاهرتزی و همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T860 استفاده شده بود. آن نسخه از اوپو فایند 9 با دوربین پشت 12 مگاپیکسلی همراه شده بود.

کمپانی اوپو در سال 2014 دو محصول فایند 7 و فایند 7a را روانه بازار کرد. با توجه به شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد فایند 9 و فایند 9a در سال جاری عرضه خواهند شد. البته باز هم پیشنهاد می‌کنیم این شایعات را آن‌چنان جدی نگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*