اکسپریا XA Ultra

سونی از گوشی جدید اکسپریا XA Ultra رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید سونی در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل از سه گوشی جدید خود رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که این سه موبایل که از خانواده‌ی سری اکسپریا ایکس هستند عضو جدیدی به نام اکسپریا XA Ultra خواهند داشت.

شاید شما نیز مانند ما تا قبل از رویداد کنگره جهانی موبایل منتظر رونمایی از سری جدید اکسپریا زد بودید؛ اما سونی تصمیم گرفت این برند را کنار گذاشته و با سری اکسپریا ایکس، کار خود را در بازار موبایل ادامه دهد.

دوربین جلوی اکسپریا XA Ultra از OIS بهره خواهد برد

سری اکسپریا ایکس با گوشی اکسپریا XA شروع می‌شود؛ یک گوشی پایین رده که از قابلیت نسبتا قابل قبولی بهره می‌برد. سونی برای بازار میان رده نیز اکسپریا ایکس (Xperia X) را معرفی کرده و برای طرفداران محصولات بالا رده‌ی سونی نیز محصول قدرتمندی به نام اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) قرار دارد که باید ارزش خرید بالایی نیز داشته باشد.

حال مشخص شده است که گوشی جدیدی به نام اکسپریا XA Ultra در دست ساخت بوده و به‌تازگی معرفی شده است. در حقیقت این محصول، نمونه‌ی ارتقا یافته‌ی اکسپریا ایکس اِی (Xperia XA) بوده و از طراحی بدون حاشیه‌ای بهره می‌برد.

در حال حاضر گوشی‌های بدون حاشیه طرفداران زیادی دارد، سونی نیز معروف به تمرکز بر روی دوربین محصولات خود بوده و گویا دوربین جلوی اکسپریا XA Ultra نیز برای عکس‌برداری سلفی فوق‌العاده خواهد بود. این دوربین از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره برده و همچنین در شرایط مختلف نور نیز می‌تواند تصاویر باکیفیتی ثبت کند. همچنین از قابلیت تثبیت کننده‌ی اپتیکال تصاویر نیز بهره خواهد برد.

اکسپریا XA Ultra در عقب خود نیز یک دوربین قدرتمند 21.5 مگاپیکسلی خواهد داشت که از قابلیتی مانند فوکوس خودکار هیبرید بهره می‌برد. محصول جدید سونی دارای صفحه‌ی 6 اینچی فول اچ دی خواهد بود. در مقایسه با صفحه‌ی 5 اینچی اکسپریا ایکس اِی، صفحه‌ی اکسپریا XA Ultra بزرگ‌تر بوده اما رزولوشن نیز از اچ دی به فول اچ دی ارتقا یافته است.

ظرفیت باتری اکسپریا XA Ultra نیز بیشتر از مدل معمولی آن بوده و سونی گفته است که با هر بار شارژ کامل می‌توان تا 2 دو روز از شارژ مجدد بی‌نیاز بود و در 10 دقیقه شارژ نیز می‌توان 5.5 ساعت از گوشی استفاده کرد. از دیگر مشخصات محصول جدید سونی می‌توان به بدنه‌ی تماما فلزی آن اشاره کرد.

سونی در مورد زمان عرضه و قیمتی که این گوشی خواهد داشت نیز سخنی به میان نیاورده است؛ اما انتظار می‌رود که از ماه جولای شاهد فروش این محصول در فروشگاه‌ها باشیم. اکسپریا XA Ultra به‌احتمال‌زیاد در سه رنگ سیاه، طلایی لیمویی و سفید عرضه خواهد شد. متاسفانه اطلاعاتی در مورد سخت افزار این گوشی نیز در اختیارمان نیست و نمی‌دانیم از چه تراشه‌ای و چه میزان رمی در این محصول به کار رفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*