موتورولا موتو زد Moto Z

موتورولا پرچم‌دار خود را از موتو ایکس به موتو زد تغییر خواهد داد

پس از عرضه محصولات جدید میان رده موتورولا لنوو گزارش‌های جدیدی منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند «موتو زد» Moto Z سری جدید پرچم‌دارهای این کمپانی خواهد بود. به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد با این سیاست به‌کلی گذشته‌ی شرکت موتورولا را با سری ایکس از خود جدا کند.

شب گذشته شاهد رونمایی لنوو و موتورولا از نسل جدید دستگاه‌های موتو جی بودیم. همان‌طور که می‌دانید این سری از محصولات موتورولا همگی گوشی‌هایی میان رده و مقرون به‌صرفه هستند که البته فروش آن‌ها سود خوبی را نیز به این کمپانی می‌رساند. در واقع می‌توان گفت که بهترین فروش محصولات این کمپانی سری موتو جی بوده است. در حالی که موتو جی 4، جی 4 پلاس و جی 4 پلی شب گذشته رونمایی شدند، هیچ خبری از معرفی پرچم‌دارهای جدید موتورولا نشد. اگر شما بر این باورید که به‌زودی گوشی جدید موتو ایکس 4 عرضه می‌شود سخت در اشتباه هستید. به گزارش VentureBeat عرضه این محصول را خیالی باطل می‌داند.

موتورولا موتو زد Moto Z

موتو زد با هدف تغییر سیاست‌های موتورولا به بازار می‌آید

بناتر تازه‌ترین گزارش‌ها لنوو قصد دارد تا پرچم‌دار برند موتورولا را از سری ایکس به «موتو زد» Moto Z تغییر دهد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که دستگاه‌های دروید ساخت این کمپانی برای ورایزن نیز به «دروید ادیتیشن» Droid Edition تغییر نام پیدا خواهد کرد. بنابراین ما می‌توانیم منتظر یک محصول با نامی مشابه Moto Z Play Droid Edition باشیم. این بدان معنا می‌تواند باشد که دیگر شاید خبری از محصولاتی با نام‌های دروید توربو و دروید مکس نباشد و به‌کلی موتو زد بخش اصلی تولیدات موتورولا را به نام خود اختصاص دهد.

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی چینی لنوو با خرید برند موتورولا به‌طور مستقیم مدیریت این محصولات را زیر نظر گرفت. همان‌طور که در گذشته نیز ما گزارش داده بودیم موتو و لنوو در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند ماژولار هستند که در اصل پرچم‌دار آینده آن‌ها نیز لقب خواهد گرفت. بنابراین شما می‌توانید قسمت پشتی این محصول را جدا کرده و از قسمت‌های سفارشی قابل خریداری بر روی آن استفاده کنید. در واقع لنوو قصد دارد تا پرچم‌دار آینده موتو را همانند ال‌جی جی 5 با طراحی ماژولار روانه بازار کند.

به نظر می‌رسد تغییر نام پرچم‌داران موتورولا به موتو زد (Moto Z) می‌تواند به‌کلی این محصولات زیر نظر لنوو را از زیر پرچم سری ایکس تحت لیسانس گوگل درآورد. برای قضاوت در این مورد باید صبر کنیم تا طی ماه‌های آینده خبرهای تازه‌تری به دستمان برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*