گوشی هوشمند Honor V8

کالبد شکافی گوشی هوشمند Honor V8 هواوی

پس از هفته‌ها و انتشار شایعات مختلف، در نهایت شرکت هواوی تصمیم به معرفی گوشی هوشمند Honor V8 گرفت، این اتفاق در 10 می برابر با 21 اردیبهشت ماه صورت گرفت. این دستگاه قدرتمندترین دستگاه معرفی شده از سوی هواوی نیست، اما در واقع قدرتمندترین دستگاه در سری Honor است. اکنون اولین کالبد شکافی روی گوشی هوشمند Honor V8 در چین انجام شده است.

گوشی هوشمند Honor V8 تماما از جنس فلز ساخته شده که به دو سنسور دوربین مجهز شده است و در کل مشخصات نسبتا خوبی را دارد، حال اولین کالبد شکافی روی این گوشی هوشمند انجام شده که تصاویر و جزئیات آن در دنیای مجازی منتشر شده است. در گالری زیر تمامی تصاویر کالبد شکافی گوشی هوشمند Honor V8 موجود است و منبع این کالبد شکافی اعلام کرده که تعمیر کردن دستگاه فوق کار آسانی نیست.

طراح این دستگاه اسپور بوده و با فلز ساخته شده است، واقعا هواوی کار طراحی آن را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. طراحی گوشی هوشمند Honor V8 قدری پیچیده است و تعمیر کردن آن کار بسیار سختی است، کسانی که کار تعمیر موبایل را انجام داده باشند قطعا با نگاه کردن به تصاویر به این مسئله پی خواهند برد.

گوشی هوشمند Honor V8 هواوی در چند مدل مختلف عرضه شده است، یکی از این مدل‌ها دارای صفحه‌نمایش فول اچ‌دی 1920 در 1080 پیکسل بوده و دیگری دارای صفحه‌نمایش کواد اچ دی 2560 در 1440 پیکسل است، اندازه صفحه‌نمایش هردو مدل فوق 5.7 اینچ بوده و به رم 4 گیگابایتی مجهز هستند. قدرت نسخه فول اچ‌دی توسط پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای Kirin 950 تامین می‌شود و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است و نسخه بالاتر آن دارای پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای Kirin 955 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی است،

البته هردو دستگاه از لحاظ ظاهری و قسمت‌های خارجی یکسان هستند، حافظه هردو مدل با کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف 128 گیگابایت ارتقا می‌یابد. گوشی هوشمند Honor V8 هواوی در قسمت پشتی به دوربین 12 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است، همچنین سیستم عامل این دستگاه اندروید 6.0 مارشمالو بوده که همراه با رابط کاربری Emotion UI عرضه شده است. ابعاد آن 157 در 77.6 در 7.8 میلی‌متر و وزن آن 170 گرم است. حال گجت نیوز از شما دعوت می‌کند که تصاویر کالبد شکافی گوشی هوشمند Honor V8 هواوی را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*