هواوی Honor 5A

مشخصات هواوی Honor 5A و Honor 5A Plus در وب‌سایت تنا قرار گرفتند

وب‌سایت تنا روز گذشته اطلاعاتی را در خصوص دو محصول هواوی Honor 5A و هواوی Honor 5A Plus منتشر کرده است. این دو محصول میان‌رده ظرف چند روز آینده به‌صورت رسمی رونمایی خواهند شد. این محصولات نسل جدید گوشی هوشمند هواوی Honor 4A هستند.

هواوی ماه فوریه سال جاری از هندست هواوی آنر 5 ایکس رونمایی کرد و آن‌طور که به نظر می‌رسد قرار است به‌زودی از محصولات جدید خود با نام‌های هواوی آنر 5 آ (Huawei Honor 5A) و هواوی آنر 5 آ پلاس (Huawei Honor 5A Plus) رونمایی کند. این دو گوشی هوشمند اخیراً در وب‌سایت چینی تنا دیده شده‌اند و می‌تواند آن‌ها را نسل جدید گوشی‌ هوشمند آنر 4 آ (Huawei Honor 4A) که در اواسط سال گذشته عرضه شد دانست. هر دو محصول نامبرده با این حساب دیگر مجوز تنا (معادل FCC) را دریافت کرده‌اند و چنین امری نشان دهنده آن است که به‌زودی آن‌ها را در قفسه‌ی فروشگاه‌ها خواهیم دید.

هواوی Honor 5A

اگر بخواهیم نگاه دقیق‌تری به این دو محصول بیندازیم باید گفت که هواوی Honor 5A با شماره مدل “CUN-TL00” قرار گرفته و دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1,280 در 720 پیکسل است. این گوشی هوشمند از یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز همراه با 2 گیگابایت ظرفیت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2,200 میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد. دو دوربین 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی وظیفه عکاسی و فیلم‌برداری با این محصول را بر عهده دارند. ابعاد هواوی آنر 5 آ دارای ابعاد 143.8 در 72 در 8.9 میلی‌متر و وزن 138 گرم بوده که سیستم‌عامل اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی در رأس آن قرار دارد. از مهم‌ترین قابلیت‌های ارتباطی عضو جدید خانواده آنر نیز می‌توان به پشتیبانی از 4G LTE و VoLTE اشاره کرد.

هواوی Honor 5A Plus

در آن سو ما شاهد حضور گوشی هوشمند دیگری به نام هواوی Honor 5A Plus با شماره مدل‌های “CAM-AL00” و “CAM-CL00” هستیم. به نقل از وب‌سایت تنا این محصول نسبت به گوشی هوشمند هواوی آنر 5 آ دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری بوده که 5.5 اینچی با رزولوشن 1,280 در 720 پیکسل است. از نظر سخت افزاری نیز این محصول نسبت به مدل اصلی خود قدرتمندتر است. این هندست از یک تراشه 8 هسته‌ای با مدلی نامشخص و با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی چینی نیز باید به 2 گیگابایت ظرفیت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3,000 میلی‌آمپری، دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. این هندست دارای ابعاد 154.3 در 77.1 در 8.45 میلی‌متر و همچنین وزن 168 گرم است.

بنابراین گزارش دو مدل هواوی آنر 5 آ (Huawei Honor 5A) و هواوی آنر 5 آ پلاس (Huawei Honor 5A Plus) در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهند شد و هنوز مشخص نیست که آیا خارج از خاک چین نیز به فروش می‌رسند یا خیر! به هر حال برای صحبت با اطمینان در ارتباط با این قضیه می‌توانیم چند هفته صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*