نام اندروید N از روی دسر هندی Neyyappam انتخاب خواهد شد!

نام اندروید N از روی دسر هندی Neyyappam انتخاب خواهد شد!

گوگل برای انتخاب یک عنوان مناسب برای جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل موبایل خود یعنی نام اندروید N ، دست کاربران از سراسر جهان را باز گذاشته است تا آنها با شرکت در یک نظرسنجی آنلاین، یک خوراکی خوشمزه را به‌عنوان نام معرفی‌کننده‌ی ورژن جدید این سیستم عامل انتخاب کنند.

گوگل بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی بتای سوم این سیستم عامل هم نام اندروید N را انتخاب نکرد تا همه چیز به نتایج نهایی مردم شرکت‌کننده در این نظرسنجی بستگی داشته باشد. در همان اوایل معرفی و بعد از رونمایی از این نسخه در رویداد I/O امسال، دو نام نوتلا (Nutella) که یک شکلات صبحانه‌ی بسیار خوشمزه و محبوب است و البته نوگت (Nougat) که یک شیرینی بادامی لذیذ است، به‌عنوان دو گزینه‌ی اصلی برای نام اندروید N مطرح می‌شدند.

اما با گذشت چند روز از این اتفاق، خیلی از کاربران اندروید در کشورهای مختلف جهان کمپین‌های بزرگ و گسترده‌ای را برگزار کردند تا بتوانند نام یکی از شیرینی‌ها، نان‌ها و یا خوراکی‌های محلی مخصوص کشور خود را بر روی ورژن بعدی اندروید قرار دهند و از این راه بتوانند علاوه بر افزایش محبوبیت و شهرت محصولات کشور خود، یک حس افتخار‌آمیز از مشارکت اثرگذار در تاریخ این سیستم عامل را هم برای مردم خود به ارمغان بیاورند.

در هفته‌ی گذشته بود که در کشور عزیز خودمان هم یک کمپین گسترده آغاز به کار کرد و افرادی که در این کمپین شرکت می‌کنند، قصد دارند نام خوراکی محبوب نبات (Nabat) را به‌عنوان نام اندروید N به گوگل پیشنهاد دهند. هرچند که به نظر می‌رسد تعداد زیادی از ایرانی‌های طرفدار اندروید در این کمپین شرکت کرده باشند، اما گویا این تعداد کافی نبوده است و یک دسر خوشمزه‌ی هندی به نام Neyyappam در حال سبقت گرفتن از نبات و دیگر رقبای جهانی است!

نام اندروید N از روی دسر هندی Neyyappam انتخاب خواهد شد!

این دسر که از برنج و نوعی شکر زرد‌رنگ تهیه می‌شود، شباهت بسیاری به کیک یزدی خودمان دارد و یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های محلی مردم هند محسوب می‌شود. محبوبیت این شیرینی به‌قدری بالاست که تقریبا تمام هندی‌ها بر روی پیشنهاد اندروید Neyyappam موافقت کرده‌اند؛ این نکته را در نظر بگیرید که جمعیت این کشور بیش از ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون نفر است و اگر حتی یک دهم این جمعیت نیز در نظرسنجی گوگل شرکت کرده باشند، رای‌های نام Neyyappam از تمام جمعیت کشور ما فراتر می‌رود!

دسر Neyyappam بیشتر در ایالت جنوبی کرالا (Kerala) در کشور هند تهیه می‌شود و جزو آن دسته از خوراکی‌های سنتی این کشور محسوب می‌شود که علاوه بر خود هندی‌ها، حتی بین توریست‌های کشورهای دیگر نیز طرفدار دارد؛ بنابراین امکان انتخاب نام این دسر برای اندروید N بسیار بالاست و حتی خیلی‌ها از همین حالا این ورژن از اندروید را با این نام صدا می‌زنند!

انتخاب نام اندروید N به فعالیت کمپین‌ها وابسته است!

نام اندروید N از روی دسر هندی Neyyappam انتخاب خواهد شد!

از آنجا که نظرسنجی آنلاین گوگل برای انتخاب نام اندروید N در تاریخ نهم ماه ژوئن (پنجشنبه بیستم خرداد ماه) به پایان می‌رسد، فعالیت کمپین‌های مختلف در اکثر کشورهای جهان شدت گرفته است تا بتوانند طرفداران اندروید را بر روی انتخاب نام یک خوراکی از آن کشور متحد کنند و با شرکت گسترده در این طرح، موفقیت هیجان‌انگیزی را برای خود و هم‌وطنانشان به دست بیاورند.

اگر شما عزیزان هم مایل هستید که در این نظرسنجی شرکت کنید، می‌توانید به این لینک در سایت رسمی اندروید بروید و نام نبات (Nabat) یا هر خوراکی خوشمزه‌ی دیگری که با حرف انگلیسی اِن آغاز می‌شود را برای انتخاب نام اندروید N به اهالی مانتین ویو پیشنهاد دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*