کمپانی زد تی ای

کمپانی زد تی ای امسال 23 فروشگاه خرده فروشی خود را افتتاح می‌کند

کمپانی زد تی ای امروز اعلام کرد که قصد دارد تا 23 فروشگاه خرده‌فروشی خود را در چین و اروپا راه‌اندازی کند و این در حالی است که ایالات متحده شامل این موج ساخت و سازهای وسیع نمی‌شود. گمانه زنی می‌شود که اجرای اولیه‌ی این فروشگاه‌ها با برپایی 20 فروشگاه در چین، یکی در مکزیک، یک فروشگاه در مسکو و دیگری در آلمان انجام گردد.

امسال کمپانی زد تی ای 23 فروشگاه خرده فروشی را راه‌اندازی خواهد کرد

هفته‌ی گذشته کمپانی زد تی ای از گوشی ZTE Axon 7 با مشخصات رده بالا و با برچسب قیمتی که برای تضعیف نسل پرچم‌داران فعلی اندرویدی به همراه داشت، رونمایی شد. این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 قدرت گرفته و نسخه‌ی پریمیوم آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ارائه شده است.

گوشی آکسون 7 به یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) مجهز شده و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت‌های OIS+، EIS+ و PDAF در پشت آن جای گرفته است. این دوربین با دهانه‌ی دیافراگم f/1.8 به کاربر اجازه می‌دهد تا در شرایط نور کم نیز بتواند عکس‌های با کیفیتی بگیرد.

زد تی ای یک شرکت چند ملیتی چینی است که در زمینه‌ی ارائه‌ی تجهیزات مخابراتی فعالیت کرده و مقر اصلی آن در شنزن قرار گرفته است. این کمپانی سال گذشته توانست 70 میلیون گوشی هوشمند عرضه کند که 32 درصد بیشتر از فروش 53 میلیون دستگاه سال قبل‌تر از آن بود.

سال گذشته کمپانی ZTE توانست با 3.4 درصد از سهم بازار، عنوان ششمین تولید کننده‌ی بزرگ جهانی را به خود اختصاص دهد. این کمپانی امیدوار است تا با افتتاح فروشگاه‌های خرده فروشی خود نام برند تجاری و محصولات خود را در مناطقی خاص، بیشتر معرفی کند. نظر خود را در مورد این خبر با ما در میان قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*