دوربین وان پلاس 3

اولین تصاویر گرفته شده با دوربین وان پلاس 3

اولین تصاویر گرفته شده از دوربین وان پلاس 3 توسط مدیر عامل کمپانی OnePlus به نمایش گذاشته شد. گوشی OnePlus 3 در هفته‌ی آینده و در چهاردهم ماه‌ ژوئن (25 خرداد ماه) رونمایی خواهد شد؛ اما از قبل و مطابق روال همیشگی، اطلاعاتی درباره‌ی آن منتشر شده و اکنون حتی نمونه عکس‌های گرفته شده از دوربین وان پلاس 3 نیز در فضای آنلاین دیده شد.

این عکس‌ها که توسط مدیر عامل کمپانی وان پلاس گرفته شده در اکانت شبکه‌ی اجتماعی وی به اشتراک گذاشته شد. انتظار می‌رود که بالاترین نسخه از گوشی وان پلاس 3 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل باشد. قدرت این دستگاه از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام ناشی خواهد شد و به 6 گیگابایت رم نیز مجهز است. بخش ثبت تصاویر در این دستگاه بر عهده دو دوربین است.

یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی که در پنل پشتی قرار گرفته و یک دوربین 8 مگاپیکسلی که در جلو وظیفه دارد تا سلفی بگیرد و تماس‌های ویدئویی برقرار کند. امروز با انتشار عکس‌های گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 3 کیفیت تصویری این دوربین مورد تائید قرار گرفت.

اولین تصاویر گرفته شده از دوربین وان پلاس 3 توسط مدیر عامل این کمپانی در فضای آنلاین منتشر شد

سه عکس از سه ظرف غذا و عکسی که توسط دوربین جلو به‌صورت سلفی گرفته شد، نشان می‌دهد که دوربین وان پلاس 3 از کیفیت خوبی برخوردار است؛ اما قصد نداریم که درباره‌ی کیفیت این تصاویر اظهار نظر کنیم. بر اساس خبر‌ها و شایعات منتشر شده، دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی این گوشی هوشمند از رزولوشن 3480 در 4640 پیکسل پشتیبانی می‌کند. تا رونمایی از گوشی OnePlus 3 زمان زیادی باقی نمانده، صبور باشید و برای استراحت دادن به چشمانتان به تصاویر گرفته شده از دوربین این دستگاه نگاهی بیندازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*