سیستم‌عامل پیش‌فرض سامسونگ Galaxy Note 6

سیستم‌عامل پیش‌فرض سامسونگ Galaxy Note 6 اندروید 6.0خواهد بود

با توجه به هم‌زمانی عرضه سامسونگ Galaxy Note 6 و اندروید N، خیلی از علاقه‌مندان بر این باور بودند که سامسونگ محصول جدید خودش را مجهز به این نسخه از اندروید روانه بازار می‌کند. حال پروفایل یکی از نمایندگان سامسونگ افشا می‌کند که گلکسی نوت بعدی کره‌ای‌ها به اندروید 6.0.1 مارشمالو مجهز خواهد بود.

با نزدیک شدن به رونمایی از پرچم‌دار سامسونگ، شایعات و اخبار زیادی پیرامون آن شنیده می‌شود. از آنجایی که اندروید N را در تابستان خواهیم داشت، این انتظار در بین علاقه‌مندان به تکنولوژی به وجود آمده بود که هندست جدید سامسونگ به این نسخه از اندروید مجهز باشد. با این حال پروفایل یکی از نمایندگان سامسونگ آب پاکی را بر روی دست همه ریخته است و افشا کرده که سامسونگ Galaxy Note 6 با اندروید 6.0.1 مارشمالو روانه بازار خواهد شد.

هرچند که احتمالاً عرضه اندروید N و سامسونگ Galaxy Note 6 هم‌زمان با یکدیگر باشد؛ اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته مدتی پس از عرضه محصول جدید خود، به‌روزرسانی جذاب اندروید N را برای آن منتشر کند.

عرضه اندروید N برای سامسونگ Galaxy Note 6 ؛ چند ماه پس از عرضه محصول

در پروفایل این فرد گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Note 6 با مدل SM-N930A قابل مشاهده است که طبق این اطلاعات بر روی اندروید 6.0.1 مارشمالو استوار خواهد بود. اگر قرار بود سامسونگ این محصول را با نسخه‌ی آینده‌ی سیستم‌عامل اندروید عرضه کند، بدون شک نمایندگان و توسعه دهندگان آن نسخه‌ی مجهز به اندروید N را بایستی می‌آزمودند؛ حال این قضیه روشن می‌کند که خبری از اندروید N نبوده و سامسونگ Galaxy Note 6 را با اندروید نسخه‌ی 6.0.1 مارشمالو روانه بازار خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های اخیر سامسونگ این محصول را هفته‌ی نخست ماه اوت عرضه خواهد کرد.

سامسونگ Galaxy Note 6

البته لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز نام پرچم‌دار بعدی خانواده گلکسی نوت را تأیید نکرده است و نمی‌توان به‌صورت قطعی آن را گلکسی نوت 6 نامید. گزارش‌های زد و نقیضی در مورد نام این دستگاه شنیده می‌شود و در این بین بسیاری معتقدند گلکسی نوت بعدی سامسونگ نام دیگری خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اندروید ان. هم بیاد، تازه باید براش تاچ ویز درست کنه بعد استفاده کنه تو محصولاتش؛ چه برسه به اینکه اندروید ان. هنوز به صورت نسخه نهایی و کامل هم نیومده. (تا جایی که من می دونم)
    گرچه،
    این هیچی از حس ناامیدی و تو ذوق زدگی این موضوع کم نمیکنه.