موتورولا موتو زد

موتورولا موتو زد رونمایی شد؛ قدرت زیر قاب 5.19 میلی‌متری همراه با ماژول‌های جذاب

کمپانی لنوو رسماً از گوشی هوشمند موتورولا موتو زد رونمایی کرد. محصولی که با همراه داشتن سخت افزار قدرتمندی نظیر تراشه اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم، دارای بدنه‌ای زیبا با ضخامت 5.19 میلی‌متر است. علاوه بر آن ماژول‌هایی به نام موتو مودز نیز شما را برای لذت هرچه بیشتر استفاده از موتو زد یاری خواهند کرد.

لنوو شب فوق‌العاده‌ای را سپری کرد. پس از هفته‌ها درز اطلاعات، شایعه، حدس و گمان کمپانی لنوو رسماً از موتورولا موتو زد رونمایی کرد. البته آن‌طور که گفته می‌شد این محصول نسخه‌ی جدید هندست RAZR V3 نخواهد بود؛ اما می‌توانیم آن دو را با یکدیگر در یک خانواده تجسم کنیم. بدون شک این محصول با زیبایی ناب خودش چیزی است که شما شبیه به آن را جایی نخواهید دید.

معرفی MotoMods (ماژول‌های موتورولا موتو زد)

موتورولا موتو زدبدون شک باید گفت که موتو مودزها جذاب‌ترین بخش گوشی‌های هوشمند موتورولا موتو زد هستند. این گوشی هوشمند سعی کرده تا رویای گوشی‌های ماژولار را با زبانی متفاوت‌تر از ال‌جی جی 5 و در سطح جدیدی همراه با ارائه انواع مختلفی ماژول قابل اتصال به معرض نمایش بگذارد.

به گوش دادن موزیک با صدای بلند علاقه‌مندید؟ در اینجا یک ماژول مخصوص شما ساخت شرکت JBL وجود خواهد داشت که بلندگوهای استریو موتورولا موتو زد را پرقدرت‌تر از همیشه خواهد کرد. دوست دارید یک فیلم را بر روی صفحه بزرگ‌تری از گوشی هوشمند خود ببینید؟ تنها کافیست یک دیوار پیدا کنید تا به‌واسطه ماژول پروژکتور InstaShare فیلم خود را تا اندازه 70 اینچ خیلی صاف و با کیفیت مشاهده کنید. به عمر باتری بیشتری احتیاج دارید؟ Incipio یک باتری برای شما توسعه داده است که می‌تواند کمک یار حجم باتری 2,600 میلی‌آمپر این محصول بوده و 22 ساعت شارژ بیشتر را ارائه دهد.

لازم به ذکر است که این ماژول‌ها همگی مگنت بوده و خیلی راحت به دستگاه شما متصل خواهند شد. البته نگران نباشید؛ چراکه این اتصال کاملاً محکم خواهد بود. علاوه بر آن شما برای اتصال و یا جدا کردن این موتو مودزها هیچ نیازی به خاموش کردن گوشی هوشمند خود نخواهید داشت.

طراحی

وقتی که هیچ ماژولی به دستگاه اضافه نشده باشد، موتورولا موتو زد دارای باریکی اعجاب انگیزی است. در واقع این هندست با ضخامت 5.19 میلی‌متر لقب باریک‌ترین گوشی هوشمند قدرتمند دنیا را به خود اختصاص داده است. البته در نظر داشته باشید که در این اندازه گیری برآمدگی دوربین در نظر گرفته نشده است. این کمپانی جهت کاهش هر چه بیشتر ضخامت محصول خود جک 3.5 میلی‌متری هدفون‌های کلاسیک را حذف کرده است تا مصرف‌کنندگان از هدفون‌های مجهز به درگاه نوع C استفاده کنند.

موتورولا موتو زد

موتورولا موتو زد همراه با زیبایی خودش مقاومت خوبی را در برابر آب نشان می‌دهد. جالب اینجاست که اگر از پنل پشتی دستگاه خود راضی نیستید، می‌توانید به‌راحتی از قاب‌های مختلفی که موتورولا رسماً برای این محصول ساخته است استفاده کنید. این قاب‌ها در جنس‌ها و طرح‌های مختلفی نظیر چوب طبیعی، چرم و یا پارچه هستند. آن گونه که به نظر می‌رسد این قاب‌ها جایگزین موتو میکر (MotoMaker) خواهند بود.

موتورولا موتو زد

سخت افزار و مشخصات

موتو زد دارای مشخصات بسیار خوبی است. صحبت ما در خصوص وجود یک تراشه اسنپدراگون 820 همراه با 4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی است. یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD با کیفیت همراه با تراکم پیکسلی بالای 535 و یک اسکنر اثر انگشت جهت باز کردن قفل هندست شما در هر وقتی، از این محصول یک گوشی هوشمند تمام عیار ساخته‌اند که می‌تواند قدرت را در کنار زیبایی برای شما به ارمغان آورد.

ما دوربین این محصول را شخصاً آزمایش نکرده‌ایم اما آن‌گونه که لنوو آن را «پیشرفته‌ترین دوربین استفاده شده تا به حال» می‌نامد، بدون شک باید با دوربین خوبی روبه‌رو باشیم. این محصول در قسمت پشتی خود میزبان یک دوربین 13 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های 1.12um است. شاید بر روی کاغذ این دوربین ضعیف باشد اما لنوو متعهد می‌شود که با یک دوربین قدرتمند طرف خواهید بود. در این دوربین ما شاهد وجود یک سیستم OIS، فوکوس خودکار لیزری، دیافراگم f/1.8، فیلم‌برداری در حالت 4K و حالت تمام دستی جهت استفاده عکاسان حرفه‌ای هستیم. این محصول همراه با دیافراگم باز لنز خودش شما را قادر خواهد ساخت تا در کم‌نورترین محیط‌ها نیز تصاویری شفاف را بگیرید.

موتورولا موتو زد

در قسمت جلویی نیز این محصول میزبان یک لنز 5 مگاپیکسلی جهت گرفتن تصاویر سلفی است. چیزی که این دوربین را جذاب می‌کند، وجود یک فلش LED است تا شما همیشه تصاویر سلفی با کیفیتی را داشته باشید. این دوربین نسبت به موتو ایکس با پیشرفت‌های محسوسی همراه بوده است.

نرم افزار

در این مراسم صحبت زیادی در ارتباط با نرم افزار این محصول نشد؛ اما ما میدانیم که موتورولا موتو زد (Motorola Moto Z) به سیستم عامل اندروید 6.0.1 مجهز خواهد بود که می‌تواند بسیار مناسب باشد. علاوه بر آن رابط کاربری بسیار نزدیک به اندروید خام نیز همراه با ویجت‌های ساعت و آب و هوا لذت استفاده از یک هندست اندرویدی را برای شما دو چندان خواهد کرد.

موتورولا موتو زد

وضعیت عرضه

این محصول در ایالات متحده نام متفاوت موتو زد دروید ادیتیشن (Moto Z Droid Edition) را یدک می‌کشد که توسط ورایزن عرضه خواهد شد. هنوز هیچ صحبتی از زمان دقیق عرضه این محصول به میان نیامده است. شما می‌توانید در تابستان منتظر عرضه این گوشی هوشمند با قیمتی نامعلوم و احتمالاً گران قیمت باشید. موتو مودزها نیز هم‌زمان با موتو زد روانه بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی زیبا.قدرتمندو دل ربا…فقط چرا لنز دوربنش تااین حدبیرون زده….بنظرتنها نقصش همینه…ممنون اقای کریمی

  2. زیبا و چشم نواز مطمئنم صاحبان آیفون شش را وسوسه خواهد کرد گوشی خود را بفروشند و این گوشی را بخرند قیمت آن بعید است از 2 میلیون و چهارصد کمتر باشد بنظرم حتی یکسال بعد از عرضه قیمت آن از 2 میلیون کمتر نخواهد شد