موبایل وان پلاس 3

دو تصویر جدید از موبایل وان پلاس 3 به بیرون درز کرد

موبایل وان پلاس 3 پرچم‌دار بعدی کمپانی رو به رشد OnePlus است. کمپانی که با دعوتنامه‌های خود برای گوشی‌های پرچم‌دارش شناخته می‌شود. انتظار می‌رود که وان پلاس 3 بدون هیچ دعوتنامه‌ای که برای گوشی‌های قبلی وان پلاس وجود داشت، قابل خریداری باشد.

این گوشی به‌طور رسمی فردا در یک رویداد بزرگ رونمایی خواهد شد؛ اما در حال حاضر و قبل از این پرده برداری بزرگ دو تصویر زیبا از این گوشی پرچم‌دار بعدی وان پلاس در فضای آنلاین منتشر شده است.

موبایل وان پلاس 3 (OnePlus 3) به نظر می‌رسد که با یک بدنه‌ی تمام فلزی شیک، با یک اسکنر اثر انگشت در جلو و یک نمایشگر زیبا خودنمایی خواهد کرد. شایعات مختلف نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است.

قبل از رونمایی فردا، دو تصویر از موبایل وان پلاس 3 به بیرون درز کرد

این دستگاه به یک تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 مجهز شده و در نسخه‌های مختلف دارای 4 یا 6 گیگابایت رم بوده و از 32، 64 و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد شد. دوربینی 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جانمایی شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی نیروی لازم برای روشنایی این دستگاه را تامین کرده و از طریق پورت یو اس بی، شارژ آن و انتقال داده‌ها صورت می‌گیرد.

با توجه به شایعات منتشر شده، می‌توان انتظار گوشی نسبتا خوبی را کشید، آن هم با قیمتی کمتر از 400 دلار. فردا روز سرنوشت سازی برای وان پلاس است. باید دید که پرچم‌دار بعدی این کمپانی در بازار گوشی‌های هوشمند چگونه عمل خواهد کرد. در زیر دو تصویر جدید منتشر شده از گوشی وان پلاس 3 را می‌بینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*