گوشی هوشمند میزو M3S

گوشی هوشمند میزو M3S با بدنه فلزی در چین معرفی شد

شرکت میزو چندی پیش اعلام کرده بود که در تاریخ 13 ژانویه برابر با 24 خرداد ماه گوشی هوشمند جدیدی را معرفی می‌کند. امروز این شرکت به وعده خود وفا کرد و دستگاه جدید خود را معرفی کرد. این شرکت امروز گوشی هوشمند میزو M3S را به‌صورت رسمی در چین معرفی کرد. در ادامه با گیم شات همراه باشید.

محصول جدید شرکت چینی میزو در اصل قرار بود که میزو M2 یا M3 فلزی باشد، اما در نهایت با نام M3S معرفی شد. بدنه این دستگاه از جنس فلز بوده و بسیار شبیه به برخی دیگر از دستگاه‌های میزو است. گوشی هوشمند میزو M3S دارای صفحه‎نمایش 5 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل و منحنی 2.5D بوده که در دو نسخه مختلف با رم 2 یا 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 / 32 گیگابایتی عرضه می‌شود، البته حافظه هردو تا سقف 128 گیگابایت با کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است.

دستگاه فوق دارای پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750 با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی است و به اسلات هیبردی دو سیم کارته مجهز شده است، کاربران می‌توانند یا از دو سیم کارت و یا از یک میکرو سیم و یک کارت حافظه میکرو ‌اس دی در آن استفاده کنند.

گوشی هوشمند میزو M3S در قسمت پشتی به یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز شده و در قسمت جلویی دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است، میزو دستگاه جدید خود را با سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ عرضه می‌کند که شاید پس از ورود به بازار آپدیت نسخه مارشمالو را دریافت کند. علاوه بر این باتری 3200 میلی‌آمپری انرژی دستگاه را به‌خوبی تامین می‌کند، این ظرفیت برای مشخصات اعلام شده مناسب است، جدا از همه این‌ها میزو M3S از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

طراحی این دستگاه نسبتا زیبا است و در ساخت آن به‌جای پلی‌کربنات از پوسته فلزی استفاده شده است. کلید فیزیکی Home یا خانه در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته و دو دکمه فیزیکی باقی مانده ( کلید قفل و کلید کنترل صدا ) در سمت راست این گوشی هوشمند قرار گرفته است. گوشی هوشمند میزو M3S در رنگ‌های خاکستری، طلایی نقره‌ای در دو نسخه با رم‌های 2 یا 3 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 106 و 137 دلار پا به بازار می‌گذارد. البته پیش‌فروش این گوشی هوشمند هم اکنون در چین آغاز شده و در تاریخ 18 ژانویه برابر با 29 خرداد ماه به دست خریداران می‌رسد. جدا از میزو M3S انتظار می‌رود که میزو MX6 هم در تاریخ 20 ژانویه برابر با 31 خرداد ماه معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام من یک گوشی میزو m3sخریدم ومشکلات زیادی برام بوجود اورده هنوز قسطش تمام نشده خراب شده سه بار گارانتی فرستادم نزدیک صد تومان هزینه پست کردم ولی درست نشده پیشنهاد می کنم دنبالش نروید وپول ووقتتان را هدر ندهیددوربینش کیفیت اش را از دست داده-صفحه اش خوب کار نمی کند ایکون تمام صفحات را که خارج می شوی روی صفحه باقی می ماند وصفحه قاریش میش می شود مخاطب را جستجو نمی کند و…

  2. سلام تو یکی از عکسا سنسور اثر انگشت هم نشون میده ایا این گوشی سنسور اثر انگشت داره ؟