اسمارت فون Vernee Apollo Lite

اسمارت فون Vernee Apollo Lite برای اولین بار در بنچمارک انتوتو محک خورد

اسمارت فون Vernee Apollo Lite برای اولین بار در بنچمارک انتوتو محک خورد و امتیاز خوبی را به دست آورد. سه ماه قبل کمپانی Vernee اطلاعاتی مربوط به دو مدل از پرچم‌دار جدید خود را منتشر کرد – گوشی Vernee Apollo (که به تراشه Helio X25 مجهز شده) و گوشی Vernee Apollo Lite (قدرت گرفته از تراشه Helio X20) –

و نهایتا دیروز، اولین نتیجه بنچمارک Antutu برای نسخه لایت دیده شد. این دستگاه در بنچمارک انتوتو امتیاز 95,000 را به ثبت رساند که با کسب این نتیجه حداقل بر روی کاغذ که قدرتمند نشان می‌دهد.

اسمارت فون Vernee Apollo Lite برای اولین بار در بنچمارک انتوتو محک خورد

تراشه Helio X20 یکی از محصولات کلیدی سال 2016 کمپانی مدیاتک بوده که به‌منظور قرارگیری در گوشی‌های سطح بالای میان رده و یا حتی دستگاه‌های بالا رده ارائه شده است. این تراشه اخیرا از محبوبیت بالایی در بین کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند برخوردار شده و در محصولات متعددی همچون گوشی LeEco Le 2 و یا میزو پرو 6 به کار گرفته شده است. انتظار می‌رود استفاده از آن در پرچم‌داران چینی بیشتری دیده شود.

بر اساس گفته‌های کمپانی سازنده، در کنار کارایی قدرتمند و عملکرد بالای تراشه Helio X20 مدیاتک، تکنولوژی ساخت معماری سه‌ خوشه‌ای باعث کاهش 30 درصدی مصرف انرژی شده است.

اسمارت فون Vernee Apollo Lite دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی است. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد. دوربینی 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد و همانطور که در بالا به آن اشاره شد تراشه هلیو X20 مدیاتک به آن قدرت می‌دهد.

با چنین امتیازی در بنچمارک انتوتو و برچسب قیمت 229.99 دلاری در خرده ‌فروشی‌ها، ورنی آپولو لایت یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد. پیش فروش این گوشی هم‌اکنون در حال انجام است و انتظار می‌رود که اولین محموله‌ی آن در ماه جولای عرضه گردد.

اسمارت فون Vernee Apollo Lite

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*