اعماق دریا

تماشا کنید: 10 عدد از عجیب‌ترین یافته‌هایی که در اعماق دریا پیدا شده‌اند

در حال حاضر بسیاری از دانشمندان بر این باور هستند که اعماق اقیانوس‌ها هنوز برای انسان ناشناخته هستند و باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند، البته باید قبول کرد گاهی آنچه در اعماق دریا و اقیانوس‌ها یافت می‌شود فوق العاده شگفت انگیز و عجیب هستند. همراه با گجت نیوز باشید.

از یافتن گونه‌ی جدیدی از موجودات تا دانستن بیشتر در مورد آن‌ها گرفته تا حتی یافتن اطلاعات بیشتر در مورد تمدن‌های گمشده و حتی موجوداتی که دیگر بر روی کره‌ی زمین زندگی نمی‌کنند از آرزوهای دانشمندان بوده و برای به تحقق رسیدن آن، شبانه روز کار می‌کنند.

همین امر سبب شده تا اعماق دریا و اقیانوس‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار شوند به‌قدری که دانشمندان معتقدند برای دانستن بیشتر و حتی پیشرفت علم باید گسترده‌ی علممان در مورد آنچه در اعماق اقیانوس‌ها یافت می‌شود را پیشرفت داد.

اما آنچه باید بدانید این است که گاهی اوقات یافته‌های عجیبی نیز در اعماق دریا و اقیانوس‌ها پیدا می‌شوند که تماشای آن می‌تواند هر بیننده‌ای را متعجب سازد.

از بقایای فضاپیمای آپولو 11 که در سال 1969 به آسمان پرتاب شد گرفته تا کشتی که گفته می‌شود متعلق به یک دزد دریایی مخوف به نام ریش سیاه بوده، در میان 10 یافته‌ی عجیبی هستند که در اعماق دریا یافته شده و در ادامه می‌توانید آن‌ها را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. درود به همه من چندسال پیش سفینه ای دیدم که سه چراغ داشت با سرعتی باور نکردنی از سمت راست اسمان به سمت چپ اسمان حرکت ثانیه ای داشت . فردای اون روز رفتم تلسکوپی خریدم به امید دیدن مجدد . عصر هنگام بود داشتم تو دشت کرمان اسفند جمع میکردم که احساس کردم چیزی بالای سرمه به بالا نگاه کردم ولی متوجه چیزی نشدم به کارم ادامه دادم مجدد احساس کردم چیزی پشت سرمه برگشتم ثانیه ای متمرکز شدم فقط دیدم موجودی بی رنگ با چشمانی درشت و لاغر حدود دو متری من ایستاده از تعجب و ترس مونده بودم چیکار کنم اون با حالتی بمن نگاه کرد دستشو بطرف من دراز کرد ولی من خشکم زده بود بعد نفهمیدم چی شد یدفعه غیب شد .
    برگشتم به خانه با پدر خدابیامرزم درمیون گذاشتم اصلا بهم توجه نکرد الان ده سال از اون موقع میگزره و همیشه احساس میکنم یکی مراقبمه نمیدونم ولی حس خوبی دارم

  2. کاشکی زیرنویسش میکردین یا تو همین پست نام میبردین چی هست من بعضیاشو متوجه نشدم (مخصوصا جالباش ههه)