شرکت Chuwi تبلت 12 اینچی را با سیستم‌عامل Remix عرضه می‌کند

شرکت تکنولوژی Jide سازنده سیستم عامل ریمیکس (Remix) است که کاربرد بسیاری دارد. به‌تازگی در یک کنفرانس مطبوعاتی دو روزه اعلام شد که قرار است، تبلت جدیدی با سیستم‌عامل Remix Pro با شرکت Chuwi در اندازه صفحه‌نمایش 12 اینچی با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل Remix ساخته شود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.


در حال حاضر تبلت‌های بسیاری در بازار وجود دارد که توسط شرکت‌های مختلفی ساخته شده‌اند و هر کاربر هم برندی را برای خرید ترجیح می‌دهد. شرکت Chuwi یکی از تولیدکنندگان تبلت است که محصولات متنوعی را در بازار عرضه کرده است، حال با توجه به اخبار جدید منتشر شده این شرکت قصد دارد که تبلت جدیدی را با نام Chuwi Hi12 و سیستم‌عامل Remix به بازار عرضه کند. البته هنوز خبری درباره تاریخ دقیق عرضه منتشر نشده، اما گفته شده که این دستگاه به‌زودی وارد بازار می‌شود.

شرکت Chuwi

این دستگاه جدید دارای صفحه‌نمایش 12 اینچی با وضوح 2160 در 1440 پیکسل است، قدرت آن توسط پردازنده X5-Z8300 اینتل و رم 4 گیگابایتی تامین می‌شود و همچنین به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است. آن‌طور که پیدا است تبلت حدید Chuwi به باتری 11000 میلی‌آمپری مجهز است که البته به زمان شارژ آن اشاره‌ای نشده است. علاوه بر این گفته شده که دستگاه فوق در نسخه گولد هم عرضه خواهد شد که شاید تفاوت‌های سخت‌افزاری نسبت به دیگر مدل‌ها داشته باشد. از تصاویر منتشر شده هم پیدا است که به قلم اختصاصی مجهز است.

شرکت Chuwi

همانطور که در ابتدای خبر اعلام کردیم، دستگاه فوق با سیستم‌عامل Remix پا به بازار می‌گذارد که نسخه 3.0 آن است و مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو است. تبلت 12 اینچی Chuwi قرار است که در سه ماهه سوم سال 2016 میلادی با قیمت 260 دلار روانه بازار شود، البته این خبر هنوز تایید نشده و شاید تاریخ عرضه آن با تاریخ اعلام شده قدری متفاوت باشد. حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*