نقاشی

عکس‌هایی از مسافرین مترو که به سبک نقاشی قرن 16 میلادی گرفته شده‌اند

طرفداران هنر همیشه منتظر خلاقیت‌های جدید هنرمندان هستند و همانطور که می‌دانید هنر زمان و مکان نمی‌شناسد. به‌تازگی هنرمند جوانی در مترو به‌صورت مخفیانه از افراد مختلف عکس گرفته و آن‌ها را تبدیل به نقاشی کرده و سپس به‌عنوان نقاشی در مترو منتشر کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

طراح این چند اثر هنری Matt Crabtree بوده که هر روز در مسیر مترو خود عکس‌های مختلفی را به‌صورت مخفیانه از افراد مختلف گرفته است و بعد از آن ویرایش‌هایی را روی آن‌ها انجام داده که تبدیل شده‌‌اند به یک اثر هنری خیره کننده با سبک و رنگ قرن 16 میلادی شباهت دارد. در کلان شهرها که بیشتر افراد از مترو برای رفت و آمد استفاده می‌کنند، در طول مسیر مترو با افراد مختلفی روبه‌رو می‌شویم که هریک مشغول کاری هستند. ممکن است شخصی مشغول گوش دادن موسیقی و شخص دیگر مشغول مطالعه باشد.

یک عکس ساده را می‌توان تا حدی ویرایش کرد که تمام ایده‌هایی را که در ذهن داریم ایجاد کنیم. Matt Crabtree یک هنرمند انگلیسی ساکن لندن است که در طراحی پرتره مهارت بسیاری دارد، این تصاویر مربوط به اهالی شهر لندن هستند که پس از به ثبت رساندن ساعت‌ها روی آن‌ها کار شده است و طراح آن با هدف تبدیل آن‌ها به نقاشی‌هایی از قرن 16 میلادی کار خود را انجام داده است.

هریک از این تصاویر زیبایی خاص خود را دارند و هر پرتره طراحی شده پر از راز و رمز است که به اندازه کافی به بیننده الهام می‌بخشد و هیچ خبری از استفاده از تخیل نیست. این تصاویر اکنون با عنوان نقاشی در مترو منتشر شده‌اند که بیشتر از 1100 بار به اشتراک گذاشته شده‌اند. گجت نیوز از شما دعوت می‌کند که این چند اثر هنری را مشاهده کنید و بعد از آن نظر خود را درباره آن‌ها ثبت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آفرین بهش، واقعا قشنگ در اومده بودن