قیمت اکس‌باکس وان

قیمت اکس‌باکس وان با یک بازی رایگان به 280 دلار کاهش یافت

همانطور که می‌دانید شرکت مایکروسافت در طی هفته‌های گذشته تخفیف‌هایی را برای کنسول نسل فعلی خود در نظر گرفته بود و قیمت آن را تا حدودی کاهش داده بود. اکنون باتوجه به گزارش‌های جدید منتشر شده پس از تخفیف 50 دلاری و 20 درصدی، قیمت اکس‌باکس وان به 280 دلار کاهش یافته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آن‌طور که پیدا است اکنون قیمت اکس‌باکس وان تنها 280 دلار است که البته مربوط به نسخه 50 گیگابایتی آن بوده و همراه با آن نیز یک بازی رایگان عرضه می‌شود. همچنین نسخه 1 ترابایتی این کنسول با قیمت 300 دلار و یک یا چند بازی رایگان اکنون قابل خرید است. مایکروسافت با کاهش دادن قیمت نسل هشتم کنسول خود می‌تواند به فروش خوبی برسد و شاید در گزارش‌های فصلی بتواند با فاصله بالایی از پلی‌استیشن 4 پیشی بگیرد.

حال اگر شما مدت‌ها است که قصد خرید کنسول اکس‌باکس وان را دارید، اکنون بهترین فرصت است، چراکه قیمت نسخه 500 گیگابایتی قبلا 300 دلار، قیمت نسخه 1 ترابایتی 350 دلار و قیمت نسخه 2 ترابایتی 400 دلار بوده است، پس نمی‌توان این تخفیف خوب را با یک بازی رایگان از دست داد. از سوی دیگر هم برخی از گیمرها نمی‌خواهند که اکس‌باکس وان اس را از دست ندهند.

آن‌طور که پیدا است کنسول اکس‌باکس وان اس در ماه اوت برابر با مرداد ماه روانه بازار می‌شود که شرایط بسیار خوبی نسبت به کنسول فعلی دارد. این مدل جدید از ویدئو 4K پشتیبانی می‌کند، حتی اگر پشتیبانی از 4K را ترجیح نمی‌دهید باید اعلام کنم که مدل اس بسیار کوچک‌تر است و منبع تغذیه آن به شکل بهتری طراحی شده است. به هر حال شاید مایکروسافت قصد دارد که با کاهش دادن قیمت اکس‌باکس وان فروش خوبی را به ثبت برساند و پس از با مدل اس اکس باکس وان بازار را گرم کند. به هر حال کاهش قیمت بسیار به نفع خریداران است و البته هنوز باید منتظر خبرهای جدید باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من گجت نیوز رو دوست دارم ولی یکی از چیزهایی که خیلی اذیتم میکنه اینه که متون معمولا اشکال تایپی و لغوی دارن. یه نفر رو باید بذارین متن ها رو بخونه و اگه ایرادی داشت برطرف کنه.
    الان یه اشکالی که خیلی وقته درست نشده و توی همه صفحه ها هست این جمله هست “ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند”.