شرکت نوبیا

شرکت نوبیا قصد دارد که فعالیت خود را در اروپا و آمریکای لاتین گسترش دهد

شرکت نوبیا یکی از کمپانی‌های گوشی ساز چینی است. این کمپانی در اوایل امسال گوشی نوبیا زد 11 مینی (Nubia Z11 Mini) و زد 11 مکس را معرفی کرد و ما همچنان منتظریم تا گوشی نوبیا زد 11 (Nubia Z11) این کمپانی را ببینیم (این اسمارت فون هشتم تیر ماه از راه خواهد رسید).

اخیرا چند دستگاه نوبیا توانسته‌اند تائیدیه FCC را دریافت کنند و جالب آنجاست که به نظر می‌رسد بیشتر آنها با نمایشگرهای بدون حاشیه تولید شده‌اند. به‌تازگی شرکت نوبیا در یک اعلامیه رسمی، نقشه راه و برنامه‌های خود برای اروپا و آمریکای لاتین را منتشر کرده است. بیایید ببینیم کمپانی نوبیا برای این کار چه برنامه‌ای ریخته است.

شرکت نوبیا قصد دارد تا نام خود را هرچه بیشتر در آمریکای جنوبی و قاره سبز اروپا گسترش دهد

شرکت نوبیا اعلام کرده است که کاربران در آرژانتین، مکزیک، آلمان، روسیه و اسپانیا به‌زودی شانس خرید نوبیا زد 11، زد 9 مینی و گوشی هوشمند زد 9 مکس را خواهند داشت. Mai Donghai، موسس شرکت نوبیا می‌گوید:

نوبیا در سه سال گذشته، در چین موفقیت‌های زیادی را به دست آورده و درحال حاضر دید خود را برای گسترش به بازارهای بزرگ جهانی تنظیم کرده است. ما هیجان زده‌ایم تا کاربران بیشتری را با دستگاه‌های تلفن همراه خود آشنا کنیم.

علاوه بر این، شرکت نوبیا به‌دقت به این موضوع اشاره کرده که چرا به‌طور خاص به آرژانتین و مکزیک توجه دارد. این دو کشور پس از برزیل، دومین و سومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین به‌حساب می‌آیند. زیرساخت‌های شبکه ارتباطی پرسرعت 4G در آنجا به‌شدت در حال توسعه بوده و تجارت الکترونیک به‌خوبی در حال رشد است؛ پس کاملا طبیعی است که کمپانی Nubia این دو کشور را به‌عنوان اهداف مناسبی در آمریکای لاتین ببیند.

به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند برند چینی از فروش خوبی در بازارهای روسیه برخوردارند و یکی از مهم‌ترین بازارهای جهانی برای شرکت نوبیا، همین کشور است. در دو ماه نخست سال جاری، 1.2 میلیون گوشی چینی در روسیه فروخته شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک رشد 50 درصدی را نشان می‌دهد.

این شرکت همچنین فکر می‌کند که در آلمان و اسپانیا نیز می‌تواند از شانس رشد خوبی برخوردار شود و به همین دلیل قصد دارد تا محصولات خود را به دیگر کشورهای قاره سبز؛ ازجمله فرانسه، ایتالیا، لهستان، ترکیه، و تعدادی از کشورهای جنوب شرقی آسیا، از جمله هند، اندونزی، میانمار، فیلیپین، ویتنام و تایلند نیز عرضه کند.

البته یک دلیل خوب دیگر برای گسترش سریع این برند چینی در سراسر جهان وجود دارد. کمپانی Suning که یک شرکت خرده‌فروشی چینی است، به‌تازگی یک سرمایه‌گذاری 297 میلیون دلاری بر روی این شرکت انجام داده و هر دو کمپانی کاملا علاقه‌مندند تا کسب و کار نوبیا را گسترش دهند. اگر خاطرتان باشد فوق ستاره فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو، اخیرا سفیر نام تجاری برند نوبیا شده و این کمپانی همچنان امیدوار است تا از راه‌های مختلف نام خود را در بازار‌های سراسر جهان مطرح کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*