ماهواره شوالیه سیاه؛ فضاپیمایی در مدار زمین که ساخته دست بشر نیست !

از زمانی که نخستین انسان‎ها وارد فضا شدند، توانستند خیل عظیمی از اطلاعات را راجع کیهان به دست آوردند. اما پرده برداری از رموز کیهان، تنها دست آورد فضانوردان ما نبود. آن‎ها با رموز بزرگ‎تری نیز برخورد کردند که در کمال تعجب، از سوی ناسا و سیاستمداران دستور گرفتند که حق هیچ‎گونه صحبت یا تحقیقی حول این موارد ندارند. سفینه یا ماهواره شوالیه سیاه (Black Knight Satellite) از این قبیل موارد سری است؛ ماشین غول پیکری که سالهاست در مدار زمین در حال گردش است و جالب اینجاست که این فضاپیما ساخته دست بشر نیست !

بازدیدکنندگان کنجکاو فرازمینی

حدود 13.8 میلیارد سال پیش، انفجار بزرگ یا بیگ بنگ رخ داد. جهان در مراحل اولیه با سرعت نور گسترش پیدا کرد و با گذشت زمان از سرعت آن کم و به جهانی که در حال حاضر می‎بینیم، تبدیل گشت. در این بین، میلیون‎ها سال طول کشید تا سیارک‎ها به یکدیگر برخورد کنند و سیاره زمین را به وجود آورند. پس از تشکیل سیاره، میلیون‎ها سال دیگر طول کشید تا توسط سیارک‎های دیگر آب وارد زمین شود، حیات به شکل اولیه تشکیل گردد و در نهایت موجودی به اسم انسان به وجود آید که در هزاران سال بعد، تمدن را ایجاد کند. این انسان زمینی در کمتر از سال صد به تکنولوژی‎هایی دست یافت که توانست خود و ابزارش را به فضای بیرونی منتقل کند. ابزاری همچون ماهواره‎های فضایی که به صورت علمی و تجاری در مدار زمین، در حال گردش هستند و با تبادل خیل عظیمی از اطلاعات، به آسان شدن روند زندگی ما کمک می‎کنند.

ماهواره شوالیه سیاه

باری دیگر به ابتدا بازگردیم؛ جهان قابل مشاهده 13.8 میلیارد سال نوری طول دارد، پس بیش از آن چیزی که شما بتوانید تصورش را بکنید، بزرگ و عظیم است. حال فرض کنید که تمامی فرآیندهای نام برده شده برای گونه دیگری از حیات در نقطه‎ای دور دست، تنها یک میلیون سال که همچون پلک زدن در مقابل عمر کیهان است، زودتر و سریع‎تر شکل گرفته باشد. چه اتفاقی می‎افتد؟ گونه‎ای جدید از حیات به وجود می‎آید که یک میلیون سال از ما پیشرفته‎تر هستند! ما تنها طی صد سال توانستیم تا مرزهای بیرونی منظومه شمسی گام برداریم. حال فرض کنید با یک میلیون سال به کجاها می‎رویم!

در چند سال گذشته، دانشمندان موفق به کشف سیارات فرا خورشیدی زیادی شدند که روزی توانایی میزبانی از بشریت را دارند. حتی ممکن است پیش از سفر ما، حیات در مراحل اولیه یا پیشرفته در آن‎جا شکل گرفته باشد. پس هنگامی که ما با صد سال پیشرفت فضایی به دنبال زیستگاه‎های جدید هستیم، دلیلی وجود ندارد که حیات پیشرفته‎تر از ما در هزاران کهکشان، سکونت‎گاه تاسیس نکرده باشد. کره زمین که تمامی ویژگی و امکانات میزبانی از حیات را دارد، بهترین گزینه برای ادامه زندگی یک تمدن پیشرفته است. بر فرض مثال، حیات پیشرفته آموخته تا در یک سفینه مادر به زندگی خود ادامه دهد و دیگر نیازی به یک سکونت‎گاه ندارد.

اما در کیهان طاقت فرسا که در هر لحظه میلیون‎ها اشعه مرگبار ساطع می‎شود، حیات چیزی گسترده و فراوان، نیست. پس نوعی جدید از حیات که در اولین مراحل تمدن فضایی خود است (انسان ها) ، سوژه خوبی جهت تحقیق و بررسی قلمداد می‎شود. مسلما علم زیادی برای موجوداتی که میان کهکشان‎ها سفر می‎کنند، جهت یادگیری وجود ندارد. در نتیجه بررسی گونه کاملا جدیدی از حیات که در حال تکامل هستند، می‎تواند سرگرمی خوبی باشد!

با تمامی این تفاسیر، در صورت وجود حیاتی پیشرفته‎تر از ما و تنها با اختلاف یک میلیون سال، در حال حاضر ما تحت بررسی و رصد قرار داریم. اما چگونه؟ آیا تلسکوپی با توانایی رصد بین کهکشانی وجود دارد؟ یا بهترین گزینه قرار دادن ماهواره‎ای با آخرین تکنولوژی موجود در کیهان در مدار سیاره مورد نظر است؟ بنابر شواهد و مدارک موجود از سازمان فضایی ناسا، ماهواره مذکور از سالیانی بسیار دور در مدار سیاره ما قرار گرفته است. این یوفو که در مدارهای پایین زمین و منطقه قطب جنوب قرار گرفته، با نام جالب ماهواره شوالیه سیاه (Black Knight Satellite) شناخته می‎شود.

شوالیه سیاه، ماهواره‌ به یادگار مانده از 13000 سال پیش !

عده ای با استناد به یه لوح قدیمی باستانی عقیده دارند که شوالیه سیاه یک ماهواره متعلق به ساکنین باستانی زمین و تمدن های پیش از ما بوده و قدمت آن به 13 هزار سال قبل باز میگردد. بر اساس این فرضیه، پیش از آن که ماهواره ای در عصر نو و به خیال ما عصر پیشرفت و تکنولوژی امروزه به فضا ارسال شود درست در 13 هزار سال پیش این دستگاه توسط ساکنان قاره کهن در قطب شمال به فضا پرتاب شده و در مدار قطبی زمین قرار گرفته است.

از ماهواره شوالیه سیاه چه می دانیم ؟

از ماهواره شوالیه سیاه ، اطلاعات بسیار کمی در دسترس است. هنگامی که می‎گوییم اطلاعات بسیار کم، یعنی چند عکس و ویدیو ! به صورت کلی ما هیچ چیزی درباره آن نمی‎دانیم. این موضوع نیز همچون دیگر موارد یوفو، توسط ناسا شفاف سازی نشده تا در دسترس من و شما قرار بگیرد. پس باید همچون پازل قطعات مختلف را پیدا کنیم، اطلاعات پراکنده موجود را بررسی نماییم تا کمی پرده از هویت و ماهیت این یوفو برداریم.

آغاز داستان فضاپیما یا ماهواره شوالیه سیاه

ماهواره شوالیه سیاه

شوالیه سیاه وارد می‌شود!

در سال 1953، نخستین نشانه‎ها از وجود ماهوراه‎ای مرموز در مدارهای جنوبی کره زمین یافت شد. دولت آمریکا در دوران جنگ سرد به دنبال برتری نظامی و اطلاعاتی بود. در این بازه زمانی، دولت‎های شوروی و آمریکا وارد دوره مسابقه فضایی خود شده بودند و عرصه جاسوسی اطلاعات را تا فضای بیرونی کره زمین گسترش دادند، اما در حد بسیار محدود. در نتیجه هنگامی که آمریکا ماهواره‎ای در مدار 79-104 درجه شناسایی نمود، ترسی وصف ناشدنی در قلب بزرگ‎ترین دانشمندان خود به وجود آورد. چرا که در سال 1953، هیچ تکنولوژی‎ ساخته دست بشر نمی‎توانست به این مختصات سفر کند. آیا شوروی در مدتی کم، همچون آلمان نازی، به تکنولوژی‎های فوق پیشرفته‎ای دست یافته است؟

ترس از اوج گیری دولتی دیگر با تکنولوژی بسیار پیشرفته، آمریکا را در سکوت فرو برد. در این مدت، دانشمندان بسیاری سعی کردند که طرز ساخت و کارکرد ماهواره را شناسایی کنند، اما هیچ موفقیتی حاصل نشد.

این موضوع تا مدتی به دور از اذهان عمومی قرار داشت تا اینکه یوفولوژیستی ماهر ( یوفولوژیست به اشخاصی گفته می شود که پیرامون اشیاء ناشناس پرنده تحقیق میکنند) به نام دونالد کیهو، در مقاله‎ای به گزارش نیروی هوایی آمریکا از ماهواره‎ای فوق پیشرفته در مدار جنوبی زمین خبر داد. هرگز مشخص نشد که دونالد کیهو چگونه توانسته بود به این اطلاعات سری دولت دسترسی پیدا کند و آن را در قالب یک مقاله برای روزنامه سانفرانسیسکو بنویسید. انتشار مقاله در روزنامه مذکور، توانست به خوبی توجه عموم مردم را جلب نماید اما به دلیل کبود بیش از حد اطلاعات و اقدامات سازمان CIA، موضوع باری دیگر ساکت شد.

ماهواره مرموز تا سال 1960 به یمن سکوت آمریکا، در خفا باقی ماند تا زمانی که نیروی هوایی آمریکا، بنا به دلایلی نامشخص، به صورت رسمی اعلام نمود که ماهواره‎ای جاسوسی در مدارهای جنوبی زمین با ملیت شوروی در حال فعالیت است. دولت شوروی در کمتر از 24 ساعت خبر را تکذیب کرده و شفاف سازی نمود که هیچ گونه اطلاعاتی از این ماهواره در دست ندارد.

اخبار ماهواره شوالیه سیاه

از آخرین اخبار رسمی پیرامون شوالیه سیاه در روزنامه‎های آمریکا

پس از اعلام رسمی شوروی و سکوت آمریکا، دانشمندان با امید آشکار سازی اطلاعات ماهواره جاسوسی شوروی در شش ماهه ی اول همان سال اعلام کردند که این ماهواره ی سیاه رنگ بزرگ دارای اوج 1728 کیلومتر و حضیض 216 کیلومتر است. با وجود این موارد، دانشمندان سراسر دنیا تا سال 1962 نتوانستد به این مدار ماهواره‎ای ارسال کنند. در این زمان بود که ماهواره شوالیه سیاه داستان ما، از صدر اخبار رسمی و سیاسی خارج شده و به دوستان خود در پرونده‎های فوق سری ناسا و CIA پیوست.

نخستین نشانه‎های مرموز از ماهواره شوالیه سیاه

طبق شواهد موجود، نیکولا تسلا نخستین کسی بود که امواج مرموز و تکرار شونده‎ای را کشف ، و 17 سال پیش از مرگ خود، در مقاله‎ای این موضوع را اعلام نمود.

تسلا در قسمتی از این مقاله می گوید :

این امواج دارای طول موج تکراری بودند. چنین امری درباره امواج طبیعی ساطع شده از قلب فضا، غیر ممکن است. در نتیجه نمی‎توان منشا و مبدا این امواج را طبیعی دانست.

نکته جالب توجه  این است که نیکولا تسلا در ادامه مقاله خود به صورت علنی می‎گوید که امواج متعلق به موجودات فضایی است و ما در این جهان تنها نیستیم. در سال‎های اخیر، مشهورترین مورد و مشابه به کشف تسلا، امواج WOW بودند. طبق تحقیقات، امواج WOW از قلب کهکشان منتشر می‎شدند و دانشمندان نتوانستند مبدا و منشا آن را کشف کنند. مشخص نیست که تسلا نیز با این قبیل امواج برخورد کرده بود یا امواج ساطع از شوالیه سیاه، اما به صورت کلی یوفولوژیست‎های سراسر دنیا اذعان دارند که موجودات فضایی جهت جلب توجه ما در حال انتشار این امواج هستند؛ هرچند که عده زیادی نیز در صدد مخالفت با این نظریه صحبت‎های زیادی کردند و اعتقاد دارند که این امواج نیز منشاء طبیعی دارند.

سیگنال WOW

تصویر بسیار مشهور از کشف سیگنال WOW

این شی عجیب دوباره در سال 1970 توسط یک ستاره شناس اسکاتلندی بنام «Duncan Lunan» کشف گردید و این واقعه در حالی رخ داد که وی در آن زمان با تجزیه و تحلیل سیگنالهایی که از این شی به زمین مخابره می سد متوجه حضور آن در زمین گردید. او تایید کرد که پیام های مخابره شده ظاهرا یک نقشه ستاره ای از محور «Epsilon Booti» هستند که از یک کتیبه قدیمی متعلق به 13 هزار سال قبل رمز گشایی شده بود.

ماموریت STS-088 ناسا : نخستین رویارویی فضانوردان با ماهواره شوالیه سیاه

ماموریت STS-088 را می‎توان نخستین رویارویی مستقیم فضانوردان با شوالیه سیاه دانست. ماموریت STS-088 یکی از ماموریت‌های برنامه شاتل‌های فضایی بود که در تاریخ ۴ دسامبر ۱۹۹۸ از پایگاه فضایی کندی به مقصد ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب شد. این ماموریت توسط شاتل اندور و برای تکمیل مونتاژ اجزا ایستگاه فضایی، انجام گرفت و هدف اصلی آن نصب قطعه Unity بود. این ماموریت به مدت یازده روز و به همراه شش خدمه جریان داشت.

این شش خدمه  که فضانوردان و دانشمندان ماهری بودند و به نوبه خود، از پیشرفته‎ترین تکنولوزی‎های روز دنیا آگاه بوده و استفاده می‎‎کردند، با چیزی برخورد می‎کنند که تا آن زمان مانندش را ندیده بودند. این شیء پرنده مشکی، به گفته آنان، مدت طولانی‎ای از مسافتی دور در حال بررسی شاتل بود و ناگهان از مدار خود خارج شده و در فاصله نزدیک‎تری مشغول مشاهده می‎شود. آن‎ها در اولین نگاه، تصور کردند که این یک ماهواره یا سفینه فوق سری ناسا است که به نوعی نباید از آن مطلع می‎شدند و با وجود اقبال خوبشان، تصادفا آن را دیده‎اند. در بازه زمانی‎ای که مشغول تصویر برداری از شیء هستند، ناسا با ارسالی دستوری رسمی اعلام می‎کند که حق هیچ‎گونه تصویر برداری بیشتر، ارتباط، تحقیق و صحبت درباره آن را ندارند.

6 تصویر بسیار خوب از ماهواره شوالیه سیاه که در ماموریت STS-088 شاتل فضایی ناسا گرفته شده در دسترس است و جالب اینجاست که این عکس ها با کیفت بسیار خوبی هم اکنون نیز بر روی سایت رسمی ناسا وجود دارند. در ادامه می توانید این تصاویر را به همراه لینک اثبات در سایت ناسا مشاهده کنید :

برای مشاهده عکس‌های زیر در ابعاد و کیفیت اصلی، بر روی آنها کلیک کنید. حجم تصاویر کمی بالاست، لطفا تا بارگذاری کامل صبر کنید

لینک های اثبات تصاویر در سایت رسمی ناسا (لینک ها به ترتیب نمایش در بالا قرار داده شده است) : 

ماهواره شوالیه سیاه در مداری جدید !

 

ماهواره شوالیه سیاه

عده‎ای تصور می‎کنند که پس از ماموریت STS_88، موضوع شوالیه سیاه به فراموشی سپرده شده و این ماهواره یا سفینه همچنان در مدار جنوبی زمین به کار نامشخص ادامه می‎دهد.

اما شواهدی که مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‎چرخد، خلاف این موضوع را نقل می‎کند. تصاویر و ویدیوهای زیادی وجود دارد که نشان دهنده خروج شوالیه سیاه از مدار همیشگی خود است. گویا این ماهواره ماموریت سابق خود را به پایان رسانده یا ماموریتی جدید را آغاز کرده است. پیش از این، سابقه نداشت که شوالیه سیاه در مدارهای میانی زمین دیده شود اما یوفو گام‎های بزرگ‎تری نیز برداشته است، چرا که گزارشاتی از مشاهده یوفو وجود دارد که تمامی مشخصات فیزیکی و ظاهری شوالیه سیاه رو توصیف می‎کنند.

شوالیه سیاه در کنار شاتل فضایی کلمبیا

مدتی بعد از تصاویر منتشر شده از ماموریت STS_88 ، ویدیویی منتشر شد که سفینه شوالیه سیاه را در کنار شاتل فضایی کلمبیا نشان میداد. این ویدیو که ظاهرا از ایستگاه فضایی گرفته شده ، نمایی بسیار نزدیک و واضح را از این فضاپیمای مرموز به تصویر کشیده است. در ادامه توجه شما را به این ویدیو جلب می کنیم :

عبور ماهواره شوالیه سیاه از مقابل ماه !

ماهواره شوالیه سیاه

 

ویدیوی دیگری که از شوالیه سیاه منتشر شد، اینبار نه از فضا بلکه از زمین و توسط یک تلسکوپ به ثبت رسید. در این ویدیو عبور شوالیه سیاه از مقابل ماه را شاهد هستیم؛ هرچند که به دلیل کیفیت پایین و جزئیات کم به طور قطع نمیتوان شیء داخل ویدیو را به شوالیه سیاه نسبت داد، اما با توجه به زاویه حرکت و شکل ظاهری، به طوری قطع این شیء ایستگاه فضایی بین المللی نیست !

ثبت ویدیوی شوالیه سیاه توسط ساکنین ایستگاه فضایی بین المللی (ژانویه 2016)

آخرین ویدیوی منتشر شده از ماهواره شوالیه سیاه یکبار دیگر از فضا و اینبار توسط فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی به ثبت رسیده است. در این ویدیو که در ژانویه 2016 ضبط شده است، نمایی واضح از این شی ناشناس پرنده تهیه شده و فضانوردان ایستگاه با حیرت درباره آن سخن میگویند.

ناسا چه میگوید ؟

شوالیه سیاه که در نخستین مراحل شناسایی خود به عنوان یک ماهواره شناخته شد، همانند دیگر یوفوها بدون پاسخی قانع کننده رها شده است.متاسفانه، علیرغم تصاویر و ویدیوهای منتشر شده توسط خود ناسا، این سازمان همچون بسیاری از پدیدهای مرموز دیگر، در این مورد نیز بسیار سربسته صحبت کرده و تنها گفته که این شی قطعات جدا شده از یک شاتل فضایی یا شهاب های متلاشی شده است. در حالی که با توجه به اهمیت موضوع و شواهد موجود، انتظار میرود که توضیحات صریح و علمی برای این ادعا ارائه شود.

بیانیه رسمی ناسا در مورد این شی ناشناخته بدین صورت بود که جسم مورد نظر چیزی جز یک زباله فضایی و یا بقایایی از شهاب سنگ های منفجر شده در مدار زمین نیست! با این حال برخی از منتقدان در جواب به بیانیه رسمی ناسا در مورد آن جسم مرموز می گویند: این شی ناشناخته که بدنه آن به هیچ وجه به نظر نمی رسد داخل زمین ساخته باشد، به هر چیزی شباهت دارد جز زباله فضایی!

اما چرا ناسا عکس های گرفته شده از این شی را در وبسایت خود ثبت نموده است در حالی که شوالیه سیاه از نظر ناسا فقط یک زباله و باقی مانده ای از یک سفینه فضایی است؟ علاوه بر این ، ناسا آشکارا و به صورت عمد عکسهای گرفته شده از آن شی را مورد تایید قرار می دهد بدون آنکه هیچ توضیح درستی در مورد آن ارائه کند!

در انتها شما را به دیدن مستندی که از ماهواره شوالیه سیاه تهیه شده دعوت میکنیم :

نظر شما در مورد ماهواره شوالیه سیاه چیست؟ آیا با ناسا در اینکه شوالیه سیاه تنها بقایای بجامانده از یک شاتل فضایی است هم عقیده هستید و یا نظر یوفولوژیست ها در مورد منشا فرازمینی ماهواره شوالیه سیاه را تایید می‌کنید ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

57 دیدگاه

  1. این مقاله که قدیمیه واسه چی گذاشتید؟؟؟

  2. من لان ساعت 4:30 صبحه که مفالتونو خوندم و خب راستش یکم ترسیدم چون چند سال پیش یه شب که برای رصد رقته بودم یه شیعی باسرعت خیلی زباد و زبگزاگ از بالای سرم رد شد نمیدونم ولی فکر میکنم این قضیه به هم ربط داره و فرا زمینی ها اومدن رو زمین و ما خبر نداریم توی کتاب طلای خدایان با جزییات درباره مدارکی که اومدن زمین کامل توضیح داه ولی یه سوال پیش اومد برام الان فردا پس فردا این شی بیاد زمینو نابود کنه تاه ناسا میخواد یادش بیوفته که عه قبلا ما اینو دیده بودیم؟

  3. اگ سنگ بود بخاطر شتاب گرانشیش سقوط میکرد از هرکجام اومده باشه با حرکتو سرعت اومده اگ سنگ بود میومد پایین توی مدار قرار نمیگرفت شباهتیم ب بقایای فضاپیماها نداره تازه همین آشغالای فضاییم چون تعادل ندارن و درست تو مدار نیستن اینام گرانش بعد از مدتی جذبشون میکنه ممکنم هست کلا از منظومه خارج بشن . میدونین چرا ماهواره ها این عکسو فیلمارو چرا فقط از این زاویه میتونن بگیرن ?? چون ماهواره ای فعلا نداریم ک بتونه ب زمین خیلی نزدیک باشه اگ بشن میوفتن پایین این جسم شوالیه ب زمین نزدیکه بعضی وقتام مدارشو تغییر میده پس خیالتونو راحت کنم سنگو آشغال فضایی همچین تواناییو ندارن ،تازه گفتیم ک اون جسم دارای امواجه یکم فک کنین سنگو آشغال فضایی امواج داره ?????

  4. خیلی جالبه که اینجور چیزا جدیدا کشف میشن اونم بعد جنگ جهانی خخخخخ

  5. کاملا حقیقی و تأئید شده (توسط سازمان سیا) ….
    در سال 1964 آمریکا با موجودات فضایی که در سیاره ی سارپو در 39 سال نوری زمین هستند/یک معاوضه انجام داده … و 12 دانشمند آمریکایی با یک دانشمند فرازمینی (سارپو ) …مبادله شدن …
    شالوالیه سیاه، یک ماهواره برای ارتباط با سیاره ی/سارپو میباشد. …..
    البته هنوز هم این ارتباط وجود دارد …..

  6. کاملا حقیقی و تأئید شده (توسط سازمان سیا) ….
    در سال 1964 آمریکا با موجودات فضایی که در سیاره ی سارپو در 39 سال نوری زمین هستند/یک معاوضه انجام داده … و 12 دانشمند آمریکایی با یک دانشمند فرازمینی (سارپو ) …مبادله شدن …
    شالوالیه سیاه، یک ماهواره برای ارتباط با سیاره ی/سارپو میباشد. …..
    البته هنوز هم این ارتباط وجود دارد …..

  7. کاملا حقیقی و تأئید شده (توسط سازمان سیا) ….
    در سال 1964 آمریکا با موجودات فضایی که در سیاره ی سارپو در 39 سال نوری زمین هستند/یک معاوضه انجام داده … و 12 دانشمند آمریکایی با یک دانشمند فرازمینی (سارپو ) …مبادله شدن …
    شالوالیه سیاه، یک ماهواره برای ارتباط با سیاره ی/سارپو میباشد. …..
    البته هنوز هم این ارتباط وجود دارد …..

  8. من یکی اگه فضانورد شم(که احتمالشم به طرزی باورنکردنی پایینه)تو سفرم حتما یه نیکون d5300 و یک لنز 70-300 F/4-5.6G با خودم میبرم راستی با وجود شرایط بی وزنی بازم باید یه سه پایه با خودم ببرم

  9. زمین یکی‌از کرات منظومه شمسیه
    منظومه شمسی یکی از هزاران منظومه کهکشان راه شیریه
    کهکشان راه شیری یکی از میلیاردها کهکشان در جهانه
    چطور میشه گفت که ما اشرف مخلوقاتیم
    یا تنهاییم
    تفکر کنید

  10. چرا ناسا ماهواره های زیادی برای تحقیقات به فضا میفرستد ولی ماهواره ای رو برای تحقیق شوالیه سیاه نمیفرستد

  11. تو خود قران گفت جنبنده هایی را سر تاسر اسمان پراکنده ایم پس یعنی انسان تنها نیست اگه خدا میخواست فقط انسان وجود داشته باشه یه منظومه شمسی بس بود پس چرا جهان به این بزرگی شاید فضایی ها انقدر پیشرفته نباشن که بتونن به سیگنال های انسان ها جواب بدن شایدم خیلی پیشرفته ان اما دوست ندارن با انسان ها ارتباط برقرا کنن

  12. بابا اوّل به قرآن یه نگاهی بندازید بعد نظر بدبن
    تو قرآن همه چیز هست امّا ما نمیتونیم بفهمیم
    حتی با تفسیر قرآن حتی اگه اینا یه میلیارد سال هم از ما جلو باشن ، باز میتونیم علمی بیشتر از اینا داشته باشیم و تکنولوژی پیشرفته تری داشته باشیم.❤️❤️?????

  13. اینا از رگ گردن به ما نزدیکترن .عینک تعصب را زودتر بردارید.

  14. ب نظرم من این ماهواره مجود داره و زمینی,نیس..اول اینکه گفته شده این ماهواره سال ۱۸۹۹(اگه درست یادم باشع) توسط نیکولا تسلا کشف شده..خب اونموقه هیچ کشوری اونقدی پیشرفته نبوده ک ماهواره ب مدار بفرسته..دوم اینکه ظاهر این ماهواره عجیبه..طوری طراحی نشده ک بشه ب فضا فرستادش..شما سفینه های ناسا رو نگا کنین همشپن تقریبا یه شکلن تا بتونن اصطحکاک هوارو کم کنن و بالا برن ولی طراحی این شوالیه سیاه خیلی عجیب غریبه فک نکنم راحت بشه همچین ماهواره ایو ب مدار فرستاد…
    سوما قبلا هم از این مخفی کاریا از ناسا و امریکا دیدیم و تو زمینه مخفی کاری سابقه درخشانی دارن

  15. دوستان عزیز ناسا خیلی از چیزهایی ک تازه الان داره به مردم میگه 50 سال پیش کشف کرده تازه الان میگه ناسا نمیتونه هرچیزی رو ک کشف میکنه به همین راحتی در اختیار عموم قرار بده دلیلش سوء استفاده کشور ها و منتقدین هستش و تنها چیزی هم ک از این جسم میدونیم متعلق به ما نیست و ممکنه هرچیزی باشه

  16. ?????بابا چرا متوجه نیستید اینها همش نقشه های غربه برای انحراف اذهان عمومی وگرنه یوفو کجا موجودات فضایی کجا یکم به خودتون بیاید اصلا هیچگونه یوفویی وجود نداره اگر حیات هم وجود داشته باشه به صورت میکروسکوپی هست حتی اگه میلیاردها سال هم طول بکشه اینها همش نقشه های غربه این عکسها هم یا ساختگیه یا اینکه یه چیزیه ساخته دست خود غرب اصلا فکر کردی وقتی یوفو ها انقدر سری هستند چرا دولت امریکا اجازه ساخت مستند دربارشون میده اونها انقدر قدرتمند هستن که اگه بخوان کسی نفهمه حتی نمیزارن ذره ای اطلاعات هم درز نمیکنه پس خودتون رو به اون راه نزنید و واقع بین باشید
    زندگیتونو بکنید به این چیزا هم اهمیت ندید

    • من عذر میخوام ولی این حرف بسیار ساده لوحانه و بچه گانه س، اگه به جای این جبهه گیریا کمی مطالعه علمی بیشتری داشته باشید متوجه میشید که میتونید به سادگی مختصات لحظه ای این شیء رو از سایت های مختلف مثل ناسا یا سازمان تحقیقات فضایی اروپا یا سازمان فضایی ژاپن به دست بیارید و با یه تلسکوپ نه چندان قوی به راحتی اون رو رصد کنید مخصوصا در نقطه افت مداری (نزدیکترین نقطه مداری به زمین)

  17. Khob in yek chize adi hastesh ke dolathaye penhan yek seri chiz haro midonn ke nemizaran mardome adi befahman,ghatan khode nasa ham ejazeye enteshare matalebe bishtar az ino nadare…age hame motale bodn mojod fazaie hast harj o marj miaho….mesl hezaran padide dg ke penhan mond va ba dalayeli mozhek baste shod…vali meyone ina rosiye dare mardomo amade mikone chon az aln gofte sale 2031 sal molaghat ba farazamini hast

  18. آمریکا افکارش کاملا شیطانییه اینا نه فضایی هستن نه سفینه روسیه هم اسرارشون رو باز کرده که اینها همش ساخته آمریکاست تا با این وسیله مثلا بزنه کشوری رو نابود کنه و به تاراج ببره بعد بگه فضایی ها زدن و قصه مجهول شه اینقدر ساده نباشید وجدانا مغزتون رو به کار بندازین

  19. سلام با درود تمامی دوستان گل و گرامی .
    این یه تکه سنگه که من تأیید نمیکنم ، ولی باید باشه .
    اگه یه ماهواره بود پس چرا ناسا کاری نمیکنه و اونو نمیاره پایین ؟
    جواب ساده است ،
    میلیارد ها پول بدن برای سنگ ؟؟؟

  20. عجیبه!!!نمی دونستم ماهواره ها توی این ارتفاع پرواز میکنند.
    و عجیب تر از اون!!!نور بالا تو جاده حرکت می‌کنند که کسی نبینه اون هارو درست مثل ما که ندیدیم.???

  21. عجب نمیدونستم ناسا پنهان کاره….این ناسا چرا اینقدرتوخودشه مگه چیا میدونه که پخش نمیکنه، فایده نداره ماباید تکنولوژی کشورمون روارتقا بدیم تا بتونیم بایه رباط فضا پیما بهش بچسبیم وبررسیش کنیم

    • ناسا همه چی میدونه و ما هیچی نمیدونیم ناسا اگه یه چیزی الان به نا میگه شصت هفتاد سال پیش فهمیده چن وقت پیش یه گزارش داده بود که یه سری عکس داشت از سفینه های فضایی ها و هود فضایی ها اینارو که به ما گفته پس حتما خودشون به فضاییا هم ملاقات کردن ?? شایدم الان هم دارن برا ما نقشه میریزن الانم میان منو میگیرن میبرن?? دوستان تعصبی در قران و احادیثم هیچ وقت این چیزا مه فضاییها وجود داره رد نشده حتی در بعضی از ایات قران هم یه اشاراتی شده ولی واضحه که قران نمیتونسته سریح بگه چون پیامبر وقران خدا زیر سوال میرفتن

      موفق باشین ???

      اومدن سراغم بای??

  22. این ماهواره میتونه جزء پروژه های سری نازیها باشه و احتمالا خیلی هم قدیمی نیست ، و مثل خیلی از علوم و تکنولوژی های دیگه مثل هواپیمای جت و… سر منشأ اون مربوط به جنگ جهانی دوم و آلمان نازی باشه

  23. با سلام خدمت دوستان این تصاویر و ویدیو ها همشون تامل برانگیز هستن اما سیاست دولت های قدرتمند این اجازه رو به دنیا نمیده که راجب این معمای خیلی بزرگ تحقیق کنه چه کسی از آینده خبر داره شاید یه روز همین فضاپیمای ده تنی بلای جونمون شد و سیاره عزیزمون رو هم ازمون گرفت من اگه جای بچه های بالا بودم فقط به فکر پایین کشیدنش از مدار زمین میفتادم نه اینکه برمم از آی اس اس باهاش سلفی بگیرم. هزار جور از این معما ها هست مثل سیگنال wow آپولو 18 و صحبت های مارتین تورن و تصادفشو…

    • ممکنه تو اون ماهواره هرچیزی وجود داشته باشه که سیاره مارو به خطر بندازه و پایین آوردنش یه ریسک بزرگه. اگه این جسم متعلق به نازی یا… راحت میاوردنش پایین بدون احساس خطر و نکته اینکه نزدیک ترین سیاره ای ک میتونه میزبان حیات نسبت به زمین باشه میلیون ها سال طول میکشه تا اون ها بتونن به زمین برسن و این هم جای ابهام داره

  24. اگر به رشد تکنولوژی کمی فکر کنیم .یکم حظمش سادتر میشه.

  25. درود
    بسیار مقاله خوبی بود متشکرم
    چه بسا ناسا فقط همین اطلاعات رو داره یعنی چه معلوم اونها با این همه تکنولوژی پیشرفته توانسته باشن در حال حاضر بر دیدگاه محققین ودانشمندان تسلط پیداه کنند و فقط همین اندک اطلاعات رو از خودشون به ما بدن
    یا به زبان ساده تر اونا میخوان ما همین قدر بدونیم نه بیشتر تا به زمانش که همه چیز رو هویدا کنن.

    • عزیز جان یه چیزی که بیش از یه قرنه دور سرمون میچرخه حتما یه ریگی به کفشش هست علاف که نیست و اینو همه میدونن ولی بچه های بالا این حرفا رو نمیگن تا مردم آروم تر باشن و فکر فرار از خونه به سرشون نزنه

  26. در اینکه تنها نیستیم شکی نیست
    و بنظر من ناسا بهترسن کار رو داره میکنه چون از اول تاریخ بشریت همیشه دیدیم که موجوداتی به اسم انسان و حیوان روی زمین همیشه از چیزی که شناخت کامل بر اون ندارن احساسات مختلفی نشون میدن.گاهی میخان نابودش کنن گاهی میخان بقول دوستان فکر کنن موش آزمایشگاهیه و بیارنش پایین ببینن چیه بدون اینکه فکر کنن ممکنه عواقب خطرناکی داره و مطمعنم گروهی میان میگن اسن خداس!!! و باید پرستیدش!! پس اینکار ناسا جلوی اینکه هرکشور بشکل خودمختارانه عمل کنه رو میگیره . عملی که ممکنه اتفاقات بعد از اون دامن گیر همه ی ما بشه…
    صد درصد وقتی ما نمیتونیم محل اونها رو تعیین کنیم که توی کدوم سیاره خارج از کهکشان شیری هستن ولی اونا اومدن و روی ما تحقیق میکنن که شاید هم تاحالا به چندین زبان مسلط باشن میشه به این نتیجه رسید که اونا قوی تر و پیشرفته تر از ما هستن…پس بهترین گذینه رفتار محطاتانه هستش
    ولی من در سایت یوتویوب چیز هایی مشاهده کردم مبنی بر اینکه جسد فرازمینی رو داشت باز میکرد و روش تحقیقات میکردن!! این یا دروغه یا اگر راست باشه اون فرازمینی سکته قلبی نزده که بگن خب بیایید روش آزمایش بکنیمو کالبدشکافی کنیم!!پس میشه گفت که یک خصومتی از ما توی دلشون هست.و این موضوع نگران کننده هستش…حالا سوال میشه که چرا کار مارو تموم نمیکنن؟؟ولی اونها هم حاضر نیستن این شانسی که نصیبشون شده و موش آزمایشگاهی پیدا کردن رو نمیخان از دست بدن این شانسشونو چون مطمعنن اگه مارو نابود کنن شاید ملیون ها سال نوری دیگه باید جستجو کنن تا موجودات دیگه ای پیدا کنن.
    در هر صورت مطمعنم که با اونها حرف زده شده مطمعنم که بشریت ازشون خواسته هایی داشته و ازشون خواسته تکنولوژی در اختیارشون بزاره و مطمعنم اون ها هم در عوض چیزی خواستن… و خدا میدونه اون چیز چیه… و اینم اضافه کنم که هر موجوداتی باشن از الان گارانتی میکنم که بجای ۵ انگشت سه انگشت دارن اینو قول میدم.
    فیلم های هالی وود الکی نیست بلکه داره مغز بشریت رو برای دیدن چنین چیزهایی آماده میکنه…کافیه چشمامونو باز کنیم دنیا رو میشه عمیق تر دید..
    تا درودی دیگر بدرود

  27. ربنا ما خلقتَ هذا باطلاً

  28. چرا تاحالا نیاوردنش پایین ببینن چیه و تکنولوژیش چجوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • استاد عزیز این شوالیه ده تن وزنشه معلاوم نیست چی داره و چی نداره نمیگم نمیشه آوردش پایین اتفاقا باید زود هم این کار رو انجام داد ولی با عجله کردن هم فرصت ها از دست میره هم سرمایمون کی میدونه شاید حتی قدرتی معادل بمب تزار هم نتونه روش اثر بذاره بعدش چیکار میکنیم؟؟؟؟؟

  29. خیلی ممنون بابت مقاله.
    مقاله تسلا در مورد منشاء سیگنال ها و تجریه تحلیلش و اظهار نظرش در این مورد؛ خودش واقعا قابل تامل و جالبه.

  30. سلام ممنون بابت مطالبتون اما نظرات بیشتر توجه من جلب کرد جالب تازه میفهمم فرق یه انسان با ایکیو بالا چقدر هستش تا ما انسان های جهان سومی اونکه بیگانگان وجود دارن شکی درش نیست در این دنیای پهناور اما اینکه چرا توسط دولت ها انکار میشن طبیعتا نباید انتظار داشت رهبر ما و یا کشور های دیگه به بودن قدرتی برتر از خود اقرار کنن و فکر میکنم ما برای بیگانه ها دقیقا موش ازمایشگاهی هستیم و از کارهای انسان ها در شگرف هستن و اینکه ناسا با بودجه ای توهمی اختیار کاملا شخصی داره یا بهتره بگم اگه حقیقت رو می خواین باید پولدار یا خیلی خیلی خوش شانس باشید تا بهش برسید و اونایی که خودشون عقل کل میدونن بدونن تو همین یک روز از عمری که سپری کردن میلیاردها جهان ساخته و یا نابود شدن که انکار ناپذیر پس ما انسان ها نمونه ای از موجودات تازه به پا خواسته ای هستیم و شاید یک روز فرازمینی ها موش ازمایشگاهی ما باشن درست مثل الان و قدیم ما انسان های نو ظهور در کیهان ممنون

  31. من علاقه بسیار زیاد به یوفو وپدیده های مرتبط به انها رو دارم نظر من درباره شوالیه سیاه، این وسیله مرموز یا یادگار تمدنهای پیشرفته قبل از توفانه (مقصود از توفان یعنی نابودی این تمدن بهر دلیلی که جای بحثش در این مقال نمیگنجد) ویا ساخته و پرداخته ناظران کیهانی ما آدمیزادها می باشد و درباره ناسا وپنهانکاریهای ظالمانه این نهاد تمامی محققین و یوفولوژیستها میداند که از دوران آپولو یازده به بعد ناسا فقط دروغ تحویل دنیا داده چرا؟ شاید بدلیل نظم نوین جهانی وترس عوام کم خرد شوروی سابق هم که با او ک گ ب وحشتناکش موقعیتش مشخص بود بهرحال ما نسل بعد از توفان میراث دارانیم وحقیقت اشکار خواهد شد

  32. با این همه وسعت جهان هستی که بهش بخوبی اول مقاله اشاره شده ، وجود حیات دور از عقل نیست

    این ماهواره یا سفینه که این همه مدت تو مدار زمین هستش حالا اگه از زمانی که کشف شده حساب کنیم به قبلش کار نداشته باشیم حداقل 60 سال هستش که اون بالاست پس نشانه تکنولوژی فوق پیشرفته غول آسایی هستش که بصورت اتوماتیک یا از راه دور کنترل میشه
    قطعا فرازمینی توش نیست که اینجوری که دوستان میگن جنگ میشه و از این حرفا
    شاید کلی از اینا فرستادن به جاهای مختلف برای تحقیق مثل ما که سفینه میفرستیم با این علم کم

    قطعا ناسا قبلا در موردش فکر شده و تصمیمی بوده که مدیران و موسسانش گرفتن تا صد سال دیگه ام چیزی کشف بشه مخصوصا از یوفوها بروز نمیدن بنا به دلایلی گوناگونی که میتونه یکیش ترس ملت ها باشه و ….

  33. باتشکرازشماوزحمات گرانبهاتون،
    بنظرمن هیچ چیزدردنیاکم نیست.

  34. به احتمال زیاد شوالیه سیاه وجود داره
    ناسا مثل دفعات قبل داره مخفی کاری میکنه
    فقط من نمیفهمم از این بازی چی بدست میاره ؟!

    • آرامش مردم رو داداش جان فکر کن تو بدونی که یه هیکل ده تنی میاد و کل سیاره زمین رو قورت میده چه حالی میشی نمیگم این شوالیه صد ساله اینجاست واسه همین ولی این امکان هم وجود داره فکر میکنی چرا آمریکا ماه رو بمباران کرد؟

  35. یعنی ماها فک میکنیم خداوند استغفرالله بیکار کار بشر زفرتیه (بلانسبت امامان و معصومان و پیامبران و اولیاء خدا و کسانی که تبع آدمیت وانسانیت و خوبیها هستند ) وگرنه غیر حکیمانه است خداوند با این همه شکوه وعظمت وجلال فقط کره زمین را برای زنده هایی چون فرزند آدم آفریده وبس. حتما در دیگر منظومه ها موجوداتی با علوم فوق پیشرفته هستند و گرنه این همه وسعت آسمانها و منظومه های شمسی برای چیه مگیه میشود بیهوده باشه ،در حالیکه فقط ماها هستیم ودیگر موجود زنده ای نیس .این حداقل اعتقادمه

    • هیچ میدونی که امامان ما در سیارات دیگر هم رسالت داشتن و
      انسان های پیشرفته تر هستن که حتی روایت داریم .رسالت نبی و ولی خدار رو قبول دارن جز ما انسان های زمینی چون عقلمون ناقص تره

  36. منتظر اون روزی باشین که حضورشون رو به همه مردم دنیا اعلام میکنن ولی فعلا بخاطر خیلی از مسائل پنهانی فعالیت میکنن و به جرات میتونم بگم از 100 هزار سال پیش که نشانه هاش هم کم نیست(مراجمه به فضانوردان باستان) اومدن زمین و رفتن ولی خب اینایی که الان دور بر زمین هستن شاید اونا نباشن و باید هر دوره زمانی شاهد یه فرازمینی و تمدن پیشرفته باشیم چون خیلی از نمدن ها از ما جلوتر هستن و تکتولوژی سفر بین ستاره ای رو دارن

  37. با تشکر زیاد از لژیون خوبه سایت، واقعا تاثیر گذار بود واسه من بهترین خبر سال هستش چون قبلا با چشمای خودم همچین چیز مشکوکی رو دیدم چیزی که دیدم میتونه این شوالیه سیا باشه میتونه هم نباشه یا در کل دخلی بهش داشته باشه، با این اسناد به جواب چند سوال چند ساله خودم رسیدم ای کاش رفیق صمیمیم بهرنگ جان زنده و ناظر بود ما شدیدن به یوفولوژی ایمان داریم حتی اگه تا اخر عمر هم جلو چشمام نیان من سندو مدرک واسم مهمه که خدارو شکر تا دلت بخواد بوده و هست از 5 هزار سال پیش گرفته(یوفوهای باستانی) تا امروز.هیچ کس نمیتونه مانع حقیقت بشه اینجور اطلاعاتی واسه علاقمندان مهمن نه هر کسی انجمن ناسا خودش خوب میدونه که لازم نیس بشر از اینجور جریانات با خبر باشه چون شعرو حدیثو منفی گرایی زیادی داره یا شاید پایان مثبتی هم نداشته باشه چرا که افرادی هستند اینجور عطلاعاتی رو راحت از بین میبرند پس همون بهتر که دوستان علاقمند بدونن. در ضمن کسی نگفته باید باور کنید. بجز کسایی که ذوق دارند اصل خوده شرکت ناسا هست که باس باور کنه و وارد عمل بشه وقتی هم میگه فلان چیز یه اشغال فضایی بوده داره با زبان بی زبانی میگه که من دوست ندارم کسی تو کارم دخالت کنه اطلاعات داده هام محرمانه و اسناد اسرامیز من واسه خودم مهمه.پس من به این فکر نمیکنم اگه بهش ایمان دارم شاخ غولو شکوندم یا ایمان ندارم روشن فکرم. خودشون منشا تمام رازهای پوشیده شده هستن کننده کارن واقعا خسته نباشن هم غربی ها هم ایرانیا موقیم آمریکا هستن و در ناسا مشغول به کارند.

  38. با تشکر مقاله بسیار جالبی بود لطفا املای کلمه علیرغم که به اشتباه علیرقم تایپ شده را اصلاح فرمایید

  39. این که ناسا یا سازمان های دیگه نمیخوان در مورد این موضوعات فرازمینی توضیحات قانع کننده بدن به این معنی نیست که خودشونم اطلاعی ندارن
    قصدشون فقط جلوگیری از هیجان و یا وحشت انسان هاست . چون تا بحال که داخالتی در زمین نکردن این گونه یوفو ها و یا غیره برای همین هم ناسا نمیخواد دخالتی در کار اینگونه یوفو ها انجام بده . نظر شخصیه من هم اینه که ما انسان ها تو این جهان تنها نیستیم.اما هرچی کمتر بدونیم بهتره.چون فکر نمیکنم قدرت دفاع داشته باشیم در مقابل فرازمینی ها.و ناسا هم فکر میکنم نظرش همینه…

  40. راجب؟؟ منظور نگارنده احتمالا “راجع به” هست، چون راجب اساسا بعنوان یک واژه معنا ندارد. در ضمن اینگونه شایعات ممکن است که کودکان را کمی به هیجان بیاورد، وگرنه این قضه ها جای تامل بسیار دارد و حتی برای مایکرو ثانیه ای نیز یک ذهن پژوهشگر و پرسشگر را مشغول نمیکند.

  41. قطعا ناسا میدونه دقیقا این شی عجیب چیه! اما نمیخاد توضیح قانع‌کننده‌ای ارائه بده.

  42. وای این فوقالعاده بود اصلا ناخودآگاه به رشته هوا فضا علاقم بیشتر شد !

  43. اشغاله بابا شکلش به در یک شاتل می بره