بازی FIFA 21

نقد و بررسی ویدیویی بازی FIFA 21؛ تغییراتی اندک و آشنا!

بازی FIFA 21 یک تجربه‌ی فوتبالی جمع‌وجور و مناسب را ارائه می‌دهد، اما تغییرات آن نسبت به نسخه‌ی سال گذشته فیفا به اندازه‌ای نیست که ما را برای خریدش ترغیب کند.

عرضه بازی FIFA 21 نیز به مانند اغلب بازی‌ها و رویدادهای سال جاری به دلیل پاندمی ویروس کرونا به تاخیر افتاد؛ با این وجود، شرکت الکترونیک آرتس (EA) توانست سنت چندین و چند ساله خود را برای انتشار عنوان جدید در سری محبوب FIFA را ادامه دهد و در ۱۸ مهر آن را در دسترس طرفداران قرار دهد. برخلاف شرکت کُنامی (Konami) که ظاهرا رقابت فوتبالی امسال را بی‌خیال شد و بازی PES 2021 را تنها به صورت یک به‌روز رسانی فصلی را برای عنوان سال گذشته خود، PES 2020 عرضه کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، فیفا 21 تغییرات اساسی و پایه‌ای را در بخش‌های مختلف بازی مانند آلتیمیت تیم، یا کَریر ایجاد نکرده است، اما باید اشاره کنیم که هر کدام از این قسمت‌ها به نحوی ارتقا پیدا کرده و حال ویژگی‌های جدیدی دارند. این ویژگی‌ها از جهتی باعث پیشرفت، و از سمتی دیگر موجب تکرار برخی مکانیزم‌های به کار رفته در بازی قبلی سری می‌شوند که همه‌ی آن‌ها را در ویدئو پایین بررسی خواهیم کرد.

به نظر شما آیا FIFA 21 نیز مانند به‌روزرسانی PES 2021 تنها در حد یک بسته الحاقی است؟ یا اینکه تغییرات به وجود آمده آن را با فیفا 20 متفاوت می‌کند؟

بررسی بازی FIFA 21

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*