بالاترین نسخه لمکس 2

بالاترین نسخه لمکس 2 توسط LeEco رونمایی شد

بالاترین نسخه لمکس 2 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی توسط کمپانی LeEco رونمایی شد. گوشی Le Max 2 یکی از پرچم‌داران قدرتمند حال حاضر بازار است. این گوشی همراه با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 820 و بیشترین مقدار ظرفیت رم، 6 گیگابایت و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی شد.

با این حال در بازار امروز پرچم‌داران بزرگی چون گوشی ZUK Z2 Pro، آکسون 7 و اخیرا گوشی نوبیا زد 11 وجود دارند که از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند شده‌اند. به نظر می‌رسد که LeEco قصد نداشته تا از این کمپانی‌ها عقب بیفتد و میدان را بی‌رقیب بگذارد، به‌ همین دلیل این کمپانی چینی از بالاترین نسخه لمکس 2 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی کرد. چنین فضای ذخیره سازی می‌تواند این گوشی را به بالاترین مکان در بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار سوق دهد.

بالاترین نسخه لمکس 2 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شد

دیگر مشخصات گوشی لمکس 2 همان است که در نسخه‌های پایین‌تر این مدل وجود دارد. صرفا جهت یادآوری، گوشی Le Max 2 دارای یک نمایشگر لمسی 5.7 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) است. پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530 به‌ آن قدرت داده، یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت آن جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده که یک رنگ جدید برای این دستگاه انتخاب کرده است. یک رنگ طلایی مخصوص به ‌نام Force Gold ، گفته می‌شود در کنار گوشی لمکس 2، مدل‌های Le 2 و Le 2 Pro نیز در حال رفتن به طرف این گزینه‌ی رنگی جدید هستند.

با توجه با راه‌اندازی بالاترین نسخه لمکس 2 اکنون سه نسخه مختلف از نظر فضای ذخیره سازی، از این دستگاه وجود دارد. مدلی با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که حدود 315 دلار قیمت‌گذاری شده، مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی که با برچسب قیمتی 2499 یوان یعنی چیزی در حدود 375 دلار همراه شده است و آخرین مدل و بالاترین نسخه لمکس 2 که به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که با قیمت 2799 یوان، حدودا 421 دلار به‌فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من از وانپلاس 3 دوتا بنچمارک بیشتر ندیدم،اولی ماله فون‌ارنا بود که توی antutu6امتیاز ۱۴۲هزارتا اورد، بعد یجا دیگه ۱۳۶هزارتا بود،البته از zuk z2 pro دیدم اون عکس بود ۱۴۶هزارتا بود،این که شیاموی می۵جزو بهترین هاست شکی نیست، ا من از می۵ بیشتر از ۱۳۶هزارتا ندیدم اونم با 4گیگ رم ،نسخه معمولی zuk z2هم امتیاز می 5 ،مشخصات یکی هستند

  2. فعلا شیائومی می 5 با قدرت تمام همه پرچمداران رو به چالش کشیده از خیلی وقت قبل . هیچ پرچمداری توان رقابت باهاش رو نداره . این حرف رو هم از روی تعصب و … نمیزنم ، بلکه از روی شواهد و مدارکی که توسط کارشناسان تایید شده و همچنین فیلم هایی که در یوتیوب ازش منتشر شده و در نهایت نتایج بنچمارکش میزنم …

    اما در خصوص این پرچمداران چینی ، در خصوص برند های بزرگی مثل اپل و سامی ، واقعا عالی دارن کار میکنن ، با قیمت های رقابتی تر و برخورد های حرفه ای و در نهایت رابط های کاربری سبک و خوب بر پایه اندروید ، در حال تسخیر بازار هستن …

  3. عالیه ال ای کو با این محصول میشه گفت رقباش را سخت به چالش و تقلا کشید.اولین مدل گوشی که ضربه سختی از این پدیده جدید شرکت ال ای اکو خورد قطعاَ lenovo ZUK Z2 PRO می باشد از هفته آینده باید شاهد افت شدید قیمت ZUK Z2 PRO و سایر رقبای مطرح باشیم.