فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ

گیک‌بنچ نشان داد: فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ از تراشه اکسینوس 8893 قدرت می‌گیرد

این روزها سامسونگ باید حال و هوای خوشی داشته باشد. پس از رونمایی گوشی‌های گلکسی J2 مدل 2016 و گلکسی جی مکس در هند، دیگر کم کم نوبت به فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ ، نزدیک می‌شود. خبرهای جدیدی از این دستگاه پرهیاهوی غول کره‌ای شنیده می‌شود. درواقع این بار بنچمارک گیک‌بنچ بازگو می‌کند؛ سامسونگ گلکسی نوت 7 از تراشه اکسینوس 8893 قدرت می‌گیرد.

چندی پیش دستگاهی با شماره سریال SM-N935F که تصور می‌شود به‌نوعی از گوشی گلکسی نوت 7 تعلق دارد در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد و امتیازات قابل ملاحظه‌ای به ثبت رساند. لیست بنچمارک منتشر شده در گیک‌بنچ، 4 گیگابایت رم را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود سامسونگ، نسخه نهایی این گوشی را درنهایت به دستگاهی با 6 گیگابایت رم تبدیل کند.

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ با اکسینوس 8893 خودنمایی خواهد کرد

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ به چالش کشیده شده در این آزمون، مجهز به سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 بوده و توانست در آزمون تک هسته‌ای امتیاز بالای 2300 را برای خود به دست آورد. این دستگاه در آزمون چند هسته‌ای با امتیاز بسیار قابل توجه 8110 دیده شد. چندی بعد، نسخه دیگری از فبلت Galaxy Note 7 (با شماره سریال SM-N930F) در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه قدیمی‌تر اکسینوس 7420 مورد آزمون قرار گرفت. این دستگاه حتی به سیستم‌عامل جدید اندروید 7.0 نوقا مجهز بود. امتیازات کسب شده در این آزمون برای تست تک هسته‌ای 909 و برای آزمون چند هسته ای 3768 بود.

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ با اکسینوس 8893، انتظار می‌رود در تمامی بازار‌های جهانی دیده شود اما در ایالات متحده و چین وضعیت به شکل دیگری رقم خواهد خورد. در این دو کشور صنعتی، گلکسی نوت 7 با تراشه اسنپدراگون 823 عرضه خواهد شد. این فبلت در دوم ماه آگوست، برابر با دوازدهم مرداد ماه 95 رونمایی شده و زمان زیادی پس از آن طول نمی‌کشد که برای عرضه در بازارهای جهانی بارگیری خواهد شد. باید دید محصول آینده سامسونگ در بازار چگونه عملکردی خواهد داشت.

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*