اپلیکیشن Prisma

نگاه نزدیک به اپلیکیشن Prisma : تبدیل تصاویر به آثار هنری

در گذشته برای اعمال افکت و فیلترها روی تصاویر از نرم‌افزارهای فتوشاپ استفاده می‌کردند که زحمت بسیاری برای افراد داشت، اما اکنون با وجود گوشی‌های هوشمند در بازار، اپلیکیشن‌های متنوعی برای اعمال کردن افکت و فیلترگذاری روی تصاویر در اپ استورها وجود دارد. یکی از جدیدترین‌ اپلیکیشن‌های تغییر تصاویر اپلیکیشن Prisma است، امروز قصد داریم که نگاهی به آن داشته باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

Prisma یک اپلیکیشن جدید فیلترگذاری روی تصاویر است که برای سیستم‌عامل iOS موجود بوده و قرار است که به زودی برای سیستم‌عامل اندروید هم در دسترس قرار گیرد. از کلمه فیلتر پیدا است که اپلیکیشن که شما فقط با تن کنتراست و رنگ تصویر بازی می‌کنید و در نهایت یک فیلتر جادویی روی تصویر شما اعمال می‌شود.

فیلترهای تصاویر در نسخه اندرویدی اپلیکیشن Prisma فیلترهای اولیه است و مانند یک هوش مصنوعی اصلی تولید می‌شوند. این اپلیکیشن دارای یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند بوده که تصاویر را در سبک‌های مختلفی برای شما به نمایش می‌گذارد. اپلیکیشن Prisma چند روز پیش برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد و هنوز در حال تکمیل شدن است، این اپلیکیشن تصاویر شما را با یک آثار هنری تبدیل می‌کند و طوری به نظر می‌رسد که این آثار با دست و طراحی خلق شده‌اند.

اپلیکیشن Prisma چه زمانی برای اندروید منتشر می‌شود؟

چند شب پیش اپلیکیشن Prisma برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ در دسترس قرار گرفت، البته فعلا نسخه بتا برای این گوشی موجود است و کسانی که در وب‌سایت رسمی آن ثبت نام کرده باشند قادر با استفاده از این اپلیکیشن هستند البته قرار است که تا پایان ماه میلادی جاری نسخه کامل آن در گوگل پلی منتشر شود. پس از آن تمامی کاربران اندروید می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.اپلیکیشن Prisma

خاصیت‌های اپلیکیشن Prisma برای اندروید

در حال حاضر این اپلیکیشن در نسخه بتا برای دستگاه گلکسی اس ۷ منتشر شده است، این اپلیکیشن ویژگی‌های خاصی را دارد و با یک رابط کاربری ساده و کاربردی منتشر شده است و تنها مسئله کوچکی در رابطه با آن موجود است، گاهی اوقات بخش درخواست فیلترها به صورت کامل از کار می‌افتد.

اپلیکیشن Prisma به شما اجازه می‌دهد تا تصویر مورد نظر خود را از گالری انتخاب کرده و همچنین تصویر جدیدی را با فراخوانی اپلیکیشن دوربین بگیرید. پس از آن اجازه برش دادن آن را دارید و به سادگی می‌توان فیلترهای مورد نظر خود را روی آن اعمال کنید.

لازم به ذکر است که فیلترهای متنوعی در این اپلیکیشن وجود دارد که هریک تصویر شما را به شیوه خاصی به یک اثر هنری تبدیل می‌کند‌. این فیلترها شامل حالت‌های کاغذی‌ قدیمی و غیره می‌شود.

اپلیکیشن Prisma

انتخاب تصویر در این اپلیکیشن برای ویرایش و اعمال فیلترها نکته مهمی است. شما می‌توانید تصاویر خود را در سبک‌ها و نوع‌های مختلف مانند پرتره، منظره و یا ترکیبی از آن‌‌ها انتخاب کنید.

علاوه بر این به سادگی می‌توان از نوار لغزان برای بالا و یا پایین آوردن قدرت فیلتر استفاده کرد و در نهایت تصویر خارق‌العاده‌ای را با این اپلیکیشن بسازید. اگر از علاقه‌مندان اپلیکیشن Prisma هستید می‌توانید نسخه بتا را دانلود کنید، البته ثبت‌نام در وب‌سایت رسمی آن برای استفاده نیاز است. انتظار می‌رود که به زودی نسخه اصلی در گوگل پلی برای تمامی دیوایس‌‌های اندرویدی در دسترس قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*