لباس مناسب برای حمل انواع گجت ها آمد!

شاید ضرورتی وجود نداشته باشد که در ایران، گجت‌های زیادی با خود به این طرف و آن طرف ببریم، اما بیایید فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی و اقتصادی رؤیایی فکر کنیم و مثلا فرض کنیم که بخت آن را داشته باشیم که به بزرگ‌ترین شوی فناوری دنیا که دیگر به شروع آن نمانده، یعنی CES 2012 برویم و برای پوشش خبری وبلاگی، برخلاف شیوه روتین بلاگرهای فناوری ایرانی، مجبور نباشیم که با حسرت چشم به وبلاگ‌های خارجی بدوزیم، تا از گجت‌های جدید آگاهی کسب کنیم و در مورد آنها در وبلاگ‌هایمان بنویسیم.

در چنین شرایط ایده‌آلی چگونه می‌توانیم همه گجت‌های لازم را با خودمان به CES 2012 ببریم؟

یکی از نویسندگان وبلاگ مشیبل به نام «کریستینا وَرِن» در پستی در مورد لباسی نوشته که می‌تواند همه گجت‌های مورد نیازش را در آن جای بدهد.

شرکتی به نام SCOTTEVEST ، سازنده این لباس است که البته مخصوص بانوان طراحی شده است، با این کت ویژه می‌تواند یک آی‌پد، دو گوشی هوشمند، دوربین، عینک، کلید، اسناد و مدارک سفر و البته وسایل آرایش را به این سو آن سو برد! حتی جا برای قرار دادن بطری آب و هدفون هم وجود دارد و می‌توان خرد و ریزهایی مثل کارت میکرو اس دی را با اطیمنان در آن جاسازی کرد.


البته همه این خرد و ریزها را می‌شود در یک کیف مناسب هم قرار داد، اما اینکه فناوری روی طراحی البسه هم در غرب اثر خود را گذشته، جالب است، تأثیری که در ایران کمتر شاهد آن هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*