نمایشگر AOC,استفاده از USB به جای کابل برق و سیگنال

نمایشگاه CES امسال نیز در شرف برگزاری است و کم و بیش کمپانی ها، قبل از نمایشگاه خودنمایی را شروع کرده اند. این بار خبرهای جدیدی از شرکت AOC در راه است. این کمپانی قرار است نمایشگری را به بازار عرضه کند که دارای خصوصیات جذاب و قابل توجهی است.
این نمایشگر 22 اینچی LED با کیفیت FullHD می تواند با یک کابل یو اس بی به کامپیوتر شما متصل شده و برق و سیگنال تصویر را از یکجا تامین کند. در واقع این پورت باعث می شود که هم از سیم کمتری استفاده شود و هم مصرف انرژی کارآمدتر و به صرفه تری را برای شما به ارمغان می آورد. این نمایشگر قابلیت متصل شدن به انواع نت بوک ها و کامپیوترهای رومیزی را دارد و همچنین در کارهایی که به چندیدن مانیتور نیاز است، کاربرد آن راحت تر و به صرفه تر است.
ضخامت این نمایشگر تنها 10.6 میلی متر است و با رزولوشن 1080p و نسبت کنتراست 1 به 20 میلیون خصوصیات شاخصی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین 200 کاندلا بر متر مربع روشنایی و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه شما را با نمایشگر جالبی رو به رو می کند.
البته استند و پایه این نمایشگر نیز قابل جدا شدن است و شاید نصب آسان آن نیز یکی از دلایل راحتی کار با نمایشگر جدید AOC باشد. این طور که به نظر می رسد این نمایشگر هم برای مصارف گوناگون تجاری و هم چنین بازی و سرگرمی مناسب است و می تواند کیفیت بالای تصویر را در اختیار شما قرار دهد.
این محصول با بیشتر سیستم عامل های موجود مانند ویندوزهای XP، ویستا، سون و همچنین مک سازگاری داشته و از طریق استاندارهای خاصی می تواند از لینوکس نیز پشتیبانی کند.
این نمایشگر با نام تجاری e2251F و قیمت 199 دلار در فوریه سال جاری برای فروش در دسترس عموم قرار می گیرد. آیا شما برای خرید این نمایشگر ترغیب نشده اید!؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*